Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Łódź: Wymiana windy w budynku C.R.O.
Numer ogłoszenia: 102042 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 604 511 631, faks 42 649 17 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cro.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy w budynku C.R.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa i montaż windy w ramach wymiany windy w budynku C.R.O. Realizacja zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż nowej windy i wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, zgodnie z przyjętym zakresem robót, polegających na dostawie i wymianie istniejącego dźwigu na dźwig osobowo-towarowy z napędem pasowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawą wykonania zamówienia jest Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 2 do SIWZ) 2. Zakres robót uszczegółowiony w specyfikacji technicznej : 2.1. INSTALOWANIE WIND - Dostawa urządzeń windy, - Demontaż istniejących urządzeń windy w koniecznym zakresie z uwzględnieniem poniższego zakresu robót, - Wymiana tablicy sterowej na mikroprocesorową dla sterowania zbiorczego w obu kierunkach z płynnie regulowaną prędkością jazdy kabiny z awaryjnym dojazdem do najbliższego przystanku po zaniku głównego napięcia zasilającego dźwig. - Wymiana tablicy wstępnej na nową z zabezpieczeniem różnicowo- prądowym. - Montaż tablicy oświetlenia i automatyki wentylacji. - Wymiana kabli zwisowych na płaskie ze złączami typu gniazdo-wtyk. - Montaż (na kabinie) kasety jazd rewizyjnych z klamretem przyłączeniowym w systemie złączy typu gniazdo-wtyk. - Montaż systemu odwzorowania położenia kabiny w szybie i montaż piętrowskazywacza na parterze. - Wymiana kasety dyspozycji na panel z stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskami ze stali nierdzewnej - polerowane - z podświetleniem funkcji czynnych diodami z elektronicznym piętro-wskazywaczem i świetlnym wskaźnikiem przeciążenia, - Wymiana kaset wezwań na nowe z pokrywami z stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskiem ze stali nierdzewnej - polerowanym - podświetlanym diodą oraz sygnalizacją kierunku jazdy i dojazdu do przystanku, - Wymiana instalacji w szybie na nową ułożoną w korytku osłoniętym na całej wysokości szybu, ze złączami typu gniazdo-wtyk, - Wymiana lub montaż wszystkich pozostałych elementów osprzętu elektrycznego, jak np. - STOP w podszybiu, ALARM w podszybiu, łączniki końcowe i krańcowe, kontakty - czujniki pełnego obciążenia i przeciążenia, kontakt zwisu lin, kontakt chwytaczy, kontakt obciążki oraz gniazdo 1-fazowe w podszybiu oraz włącznik oświetlenia szybu, - Wymiana drzwi przystankowych na automatyczne teleskopowe, malowane proszkowo (RAL 7038) o szerokości w świetle - 1100 mm, - Wymiana zespołu napędowego na nowy energooszczędny, - Wymiana ogranicznika prędkości na nowy dwukierunkowego działania spełniający warunki normy PN / EN 81.1. - Wymiana lin nośnych i liny ogranicznika prędkości, - Wymiana ramy kabiny na nową z chwytaczami dwukierunkowego działania spełniającymi warunki normy PN / EN 81.1. - Wymiana kabiny na metalową o wymiarach - 1,42 x 2,5 m, z drzwiami automatycznymi teleskopowymi z skrzydłami obłożonymi stalą nierdzewną w fakturze KORN 240 o szerokości - 1100 mm w świetle, ściany wykonane z stali nierdzewnej w fakturze płótno - len, z oświetleniem narożnym, z oświetleniem awaryjnym i sygnalizacją awaryjną (z dwukierunkową łącznością z serwisem dźwigowym - wg PN-EN 81-28) zasilanymi z automatycznie doładowywanego akumulatora, lustrem o wymiarach - 900 x 900 mm i barierką pod lustrem z stali nierdzewnej polerowanej, - Wymiana zawieszenia przeciwwagi i korekta ilości klocków, - Regeneracja prowadnic kabinowych i przeciwwagowych, - prace malarskie dotyczące fragmentu ściany wokół ościeży wymienianych drzwi windy, - Inne czynności gwarantujące oznaczenie dźwigu znakiem CE, poświadczającym że spełnia wszystkie wymagania przepisów i dyrektyw obowiązujących w momencie oddawania do eksploatacji, - Opracowanie ekspertyzy budowlanej odnośnie możliwości zwiększenia udźwigu do Q = 1500 kg której efektem będzie protokół odbioru części budowlanej szybu podpisany przez uprawnionego rzeczoznawcę budowlanego, - Opracowanie dokumentacji modernizacyjnej i rejestracyjno-eksploatacyjnej, - Wykonanie niezbędnych czynności regulacyjnych, sprawdzających i prób, - Doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT. Przyjęto możliwość pozostawienia niektórych zespołów dźwigu do dalszej eksploatacji zgodnie z w/w zakresem robót. Do takich elementów należą prowadnice kabinowe i przeciwwagowe. 2.2. ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI BUDOWLANYCH - Wymiana istniejącej instalacji oświetleniowej szybu, - wymianę - modernizację instalacji zasilania napędu, - Wykonanie niezbędnych pomiarów + protokół z pomiarów, Roboty związane z instalacją oświetleniową szybu windowego należy traktować jako roboty towarzyszące odtworzeniowe występujące przy w/w robotach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - zaakceptowane wytyczne i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3a, - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3b, - zaakceptowany projekt umowy - załączniki nr 4, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długośc okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat) po wcześniejszym zgłoszeniu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
- ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.