Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych w podziale na XI części finansowane ze środków EFS
Numer ogłoszenia: 102182 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoska organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych w podziale na XI części finansowane ze środków EFS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na XI części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu - zał. nr 2. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2012 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt. Ilość godzin wymaganych przez zamawiającego winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe. Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci pendrivów 2GB oraz podręczników i skryptów lub opracowań własnych wykładowców oraz materiałów piśmiennych - /zeszyt min. 60-cio kartkowy i długopis/ . Wykonawca winien zapewnić materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, w ilości umożliwiającej skorzystanie z nich wszystkim uczestnikom szkolenia, w sposób umożliwiający pełną realizację programu. Wszyscy uczestnicy otrzymają w trakcie zajęć poczęstunek w postaci mieszanych, drobnych art. spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka itp.) w ilości min. 50g dziennie na osobę, kawy i herbaty ( w ilości pozwalającej przygotować min. dwie filiżanki dziennie na osobę ), dodatku do kawy i herbaty (cukier, mleko lub zabielasz do kawy) - w ilościach nieograniczonych, oraz zimnego napoju (sok lub woda mineralna - min. 0,5 litra na osobę dziennie), a także jeden ciepły, dwudaniowy posiłek obiadowy dziennie. Zamawiający nie dopuszcza podawania ciepłego posiłku w formie dań typu fast food i gotowych zup typu instant..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2012 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Ponadto: Dotyczy części II: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy. Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia, c) WC, d) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) strony tytułowej - OFERTY, 2) preliminarza kosztów szkolenia, 3) programu szkolenia, 4) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna. 5) wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3 - miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt GOTOWI DO PRACY współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Poddziałnie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zwodowej osób bezrobotnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I: 1. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. MAG (135) 2. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. TIG (141).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. MAG (135) Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 184 i następujące przedmioty nauczania: Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych, Technika spawania; Technologia spawania; Urządzenia i materiały do spawania Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych. Dotyczy spawania blach i rur spoinami pachwinowymi. Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa. Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom, min.: podręcznik, odzież ochronną: spodnie, bluzę i buty (na własność), urządzenia do spawania met. MAG, sprzęt pomocniczy do przygotowywania próbek spawalniczych, spawalnię o wentylacji ogólnej i stanowiskowej. 2. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. TIG (141) Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 136 i następujące przedmioty nauczania: Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych, Technika spawania; Technologia spawania; Urządzenia i materiały do spawania Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych. Dotyczy spawania blach i rur spoinami pachwinowymi. Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa. Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom, min.: podręcznik, odzież ochronną (na własność) - spodnie, bluzę i buty, urządzenia do spawania met. TIG, sprzęt pomocniczy do przygotowywania próbek spawalniczych, spawalnię o wentylacji ogólnej i stanowiskowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Operator koparkoładowarki kl. III ze wstępnym stażem pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparkoładowarki kl. III ze wstępnym stażem pracy Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i następujące przedmioty nauczania: Użytkowanie eksploatacyjne; dokumentacja techniczna; BHP; podstawy elektrotechniki; silniki spalinowe; elementy hydrauliki; budowa koparko - ładowarki; technologia robót; zajęcia praktyczne . Zamówienie obejmuje łącznie 15 i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Program musi być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.) Wykonawca zapewni w celu realizacji programu, co najmniej: tablice poglądowe, schematy, modele, a dla realizacji zajęć praktycznych, właściwy sprzęt budowlany i drogowy. Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją IMBiGS, a jego termin musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III: 1. Technolog robót wykończeniowych 2. Portier - konserwator..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Technolog robót wykończeniowych Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: BHP na placu budowlowy Prace z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych Montaż sufitów podwieszanych i ścianek działowych Posadzki z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych Wykończeniowe prace podłogowe Malowanie dekoracyjne Prace murarskie Glazura ścienna, Tynki szlachetne Kalkulacja i obmiar robót Pierwsza pomoc przedlekarska Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom poligon budowlany do zajęć praktycznych, sprzęt budowlany - wiertarki, zakrętarki, szlifierki kątowe, szlifierki stołowe, maszynki do cięcia glazury, mieszadła, pędzle itp., oraz materiały budowlane niezbędne dla prawidłowej realizacji programu, m.in. glazurę, farby, gładzie szpachlowe, wykładziny podłogowe i inne. 2. Portier - konserwator. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 350 godz. i następujące przedmioty nauczania: Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia, Elementy hydrauliki , Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie, Utrzymanie porządku we wnętrzu budynku, Podstawowe zagadnienia ochrony osób i mienia, Konserwacja terenów zielonych - wykaszarki, wycinarki, nożyce do żywopłotu, kosiarki, opryskiwacze, Prace przy pomocy elektronarzędzi, Uprawnienia palacza CO, na paliwa stałe, ciekłe i gazowe Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni uczestnikom, co najmniej: narzędzia i materiały do prac budowlanych, ślusarskich, elektrycznych, stolarskich oraz pielęgnacji terenów zielonych. Uczestnicy otrzymają uprawnienia palacza CO na paliwa stałe, ciekłe i gazowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV: 1. Manicure - pedicure 2. Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Manicure - pedicure Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i następujące przedmioty nauczania: Anatomia dłoni i stopy dermatologiczne schorzenie dłoni, stóp, paznokci pedicure kosmetyczny manicure kosmetyczny nowoczesne metody przedłużania paznokci przedłużanie paznokci metodą żeli światłoutwardzalnych przedłużanie paznokci metodą akrylową korekta paznokci metodą żelową zdobnictwo paznokci pierwsza pomoc przedlekarska Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewnione stanowisko pracy w pełni wyposażone we wszelkie potrzebne produkty, przyrządy (cążki, cęgi, gilotyna, frezy, pędzelki itp.) i urządzenia kosmetyczne niezbędne do nauki poszczególnych zabiegów, lampa uv, profesjonalna frezarka, lampka bezcieniowa na stoliku, parafiniarki, lampa lupa), jak również niezbędne środki higieniczne oraz materiały do zdobnictwa paznokci i nakładania tipsów. Zamówienie obejmuje przeszkolenie 20 osób, dwie grupy po 10 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. 2. Fryzjer Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 260 i następujące przedmioty nauczania: Higiena - budowa i rodzaje włosów, choroby włosów i skóry, barwnik włosa, pielęgnacja włosów; Technologia fryzjerska - podstawowe narzędzia fryzjerskie, przygotowanie stanowiska pracy, perukarstwo, zagęszczanie i przedłużanie włosów, strzyżenie włosów, dobieranie fryzury do kształtu głowy i twarzy, stylizacja strzyżeń, trwała ondulacja, farbowanie włosów, prostowanie włosów; Materiały fryzjerskie; Stylizacja; Zajęcia praktyczne. Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewnione stanowisko pracy w pełni wyposażone we wszelkie potrzebne produkty i przyrządy, co najmniej: główki na stojakach, nożyczki metalowe, grzebienie, suszarki, szczotki, kosmetyki. Zamówienie obejmuje przeszkolenie 10 osób, realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. ) miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V: 1. Opiekunka dziecięca 2. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opiekunka dziecięca Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i następujące przedmioty nauczania: praca opiekuńcza /podstawy prawne pracy socjalnej, etyka pracy socjalnej/ radzenie sobie ze stresem; podstawy anatomii i fizjologii człowieka; podstawy rehabilitacji; podstawy masażu leczniczego; stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka; określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspokajania; stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania; wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym; stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka; utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia; zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości; pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych i zapobieganie chorobom. Zamówienie obejmuje łącznie 20 osób w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. W celu realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy, co najmniej: podręcznik, fantom, podstawowy sprzęt rehabilitacyjny, przybory do wykonywania masażu, wyposażone stanowisko do opieki i pielęgnacji dzieci i niemowląt. Zamawiający nie przewiduje odbywania w trakcie szkolenia zajęć praktycznych w zakładach opiekuńczych. 2. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i następujące przedmioty nauczania: praca opiekuńcza /podstawy prawne pracy socjalnej, etyka pracy socjalnej/ empatia; radzenie sobie z trudnymi rozmowami i sytuacjami; trening asertywności; radzenie sobie ze stresem; podstawy geriatrii; przygotowywanie posiłków; utrzymywanie czystości w otoczeniu podopiecznego; załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym; utrzymanie czystości skóry; utrzymanie czystości łóżka; zaspokajanie potrzeby wydalania; zaspokajanie potrzeby odżywiania; wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych; realizowanie zadań zleconych przez lekarza; usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia; stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej i technik zbierania informacji; rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego stosowanie wybranych form terapii zajęciowej; organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego. podstawy języka niemieckiego z elementami słownictwa branżowego - min. 50 godzin.. Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. W celu realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy, co najmniej: podręcznik, fantom, podstawowy sprzęt rehabilitacyjny, przybory do wykonywania masażu, sprzęt do wykonywania opieki nad osobą starszą lub niepełnosprawną (wózek inwalidzki, balkonik, kule, baseny, kaczki, środki higieny, materiały opatrunkowe). Zamawiający nie przewiduje odbywania w trakcie szkolenia zajęć praktycznych w zakładach opiekuńczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI: 1. ECDL Core 2. Office for Windows.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ECDL Core Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 180 godz. i następujące przedmioty nauczania: podstawy obsługi komputera; system operacyjny Windows; edytor tekstu MS Word; maszynopisanie komputerowe i korespondencja biurowa; arkusz kalkulacyjny MS Excel; Bazy danych Access; Tworzenie prezentacji Power Point; Internet i poczta elektroniczna; Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi WINDOWS XP lub nowszym i MS Office 2000 lub nowszym. Absolwenci szkolenia otrzymują certyfikat ECDL Core. Uczestnicy otrzymają certyfikat z kartą plastikową. Koszt egzaminu i wydania karty winien zostać ujęty w koszcie szkolenia. 2. Office for Windows Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 godz. i następujące przedmioty nauczania: podstawy obsługi komputera; system operacyjny Windows; edytor tekstu MS Word; arkusz kalkulacyjny MS Excel; Bazy danych Access; Tworzenie prezentacji Power Point; Internet i poczta elektroniczna; Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób - jedna grupa i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 15 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi WINDOWS XP lub nowszym i MS Office 2000 lub nowszym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII: 1. Pracownik administracyjno - biurowy 2. Komputerowa księgowość małych i średnich firm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pracownik administracyjno - biurowy Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: Prowadzenie dokumentacji biurowej w tym archiwizacja dokumentów organizacja pracy w biurze podstawy księgowości, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego kadry ubezpieczenia społeczne płace obsługa komputera program PŁATNIK pierwsza pomoc przedlekarska Zamówienie obejmuje łącznie 20 osób, w dwóch dziesięcioosobowych grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym sprzęt biurowy i podręcznik. 2. Komputerowa księgowość małych i średnich firm Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: Podstawy księgowości, Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach; Dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach; Podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach; Obsługa komputera; Dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera; Zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach; Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych; Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych; Charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów; Podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie; Kapitały w przedsiębiorstwie; Zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie; Współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK; Wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej w małych i średnich przedsiębiorstwach. Zamówienie obejmuje przeszkolenie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym, podręcznik, dokumenty księgowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII: 1. Magazynier hurtownik z modułem obsługi wózków jezdniowych i kasy fiskalnej. 2. Obsługa wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Magazynier hurtownik z modułem obsługi wózków jezdniowych i kasy fiskalnej. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 220 i następujące przedmioty nauczania: gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym, dokumentacja magazynowa, inwentaryzacja stanów magazynowych, gospodarka zapasami, sprawozdania i analizy, podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych, obsługa kas fiskalnych, obsługa wózków jezdniowych, szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością pierwsza pomoc przedlekarska Zamówienie obejmuje łącznie 20 osób, w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym oraz 10 kas fiskalnych różnego typu z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi i wózki jezdniowe z mechanicznym napędem podnoszenia. Zamawiający wymaga aby każdy z uczestników odbył min. 10 godzin jazd wózkiem, w ramach zajęć praktycznych. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń ukończenia szkolenia wózki jezdniowe z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym , lub zatwierdzony program szkolenia. Moduł obsługi wózka jezdniowego będzie się kończył egzaminem UDT, a jego termin musi zawierać się w czasie szkolenia. 2. Obsługa wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67 i następujące przedmioty nauczania: Typy stosowanych wózków widłowych, Budowa wózka Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami Czynności kierowcy w czasie pracy Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym, Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli Praktyczna nauka jazdy - jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; - jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; - jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, paletowanie, wysokie składowanie. Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Zamawiający wymaga aby każdy z uczestników odbył min. 10 godzin jazd wózkiem, w ramach zajęć praktycznych. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń ukończenia szkolenia wózki jezdniowe z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym , lub zatwierdzony program szkolenia. Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją UDT, a jego termin musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia. Koszt egzaminu przed komisją UDT będzie częścią składową kosztu szkolenia. Wykonawca zabezpieczy w celu realizacji programu podręczniki, schematy, modele oraz sprzęt do praktycznej nauki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX: 1. Sprzedawca - handlowiec 2. Obsługa kasy fiskalnej 3. Obsługa kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych i sprzedażą internetową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzedawca - handlowiec Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i następujące przedmioty nauczania: Organizacja i technika sprzedaży, Towaroznawstwo, Podstawy rachunkowości, Podstawy obsługi komputera i komputerowe programy handlowe, Obsługa kas fiskalnych, Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywności Pierwsza pomoc przedlekarska Zamówienie obejmuje łącznie 40 osób, w czterech grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym i 10 kas fiskalnych różnego typu z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi. 2. Obsługa kasy fiskalnej Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 30 i następujące przedmioty nauczania: Ogólne wiadomości dotyczące obsługi kas fiskalnych; Budowa i zasady działania kas fiskalnych; Obsługa klienta; Zajęcia praktyczne z obsługi kas fiskalnych; Wystawianie rachunków i faktur VAT; Współpraca z systemami komputerowymi. Zamówienie obejmować będzie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom 10 kas fiskalnych różnego typu z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi. 3. Obsługa kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych i sprzedażą internetową Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i następujące przedmioty nauczania: Zakres i obowiązki kasjera; Techniki sprzedaży; Podstawy obsługi klienta; Kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa, BHP przy urządzeniach elektrycznych; Obsługa komputera; Programowanie kasy fiskalnej przy użyciu programu komputerowego, Karty płatnicze - opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala PINpada, problemy występujące w czasie instalacji terminala PINpada, Doładowania telefonów komórkowych; Rozliczanie placówki handlowej i kasjerów; Sprzedaż internetowa Praca w sieci, obsługa sklepu, hurtowni i placówki małej gastronomii. Zamówienie obejmować będzie łącznie 20 osób, w dwóch dziesięcioosobowych grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym, oraz 10 kas fiskalnych różnego typu z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X: Kelner z modułem barista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kelner z modułem barista Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: Przygotowanie i obsługa w sali konsumenckiej; Noszenie zastawy i serwowanie potraw; Wydawanie śniadań; Przygotowanie potraw w obecności konsumenta; Organizacja przyjęć okolicznościowych; Obsługa gości hotelowych przez kelnera; Wystawianie rachunków; Obsługa kasy fiskalnej. Moduł Barista - kawa jako roślina, ziarno, napój; - espresso: ustawianie młynka, metody dozowania, rodzaje espresso - classico, ristretto, lungo, doppio, Americano, Cafe Crema; - kawy mleczne: ubijanie mleka, steamery, classic cappucino, cafe latte i cafe macchiato, espresso macchiato; - kawy deserowe, z czekoladą, z alkoholem: espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, mocha i moccacino, Irish coffee, Caffe Frappe; - latte art.: wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem; - czyszczenie ekspresu. Zamówienie obejmuje przeszkolenie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom, co najmniej artykuły do przygotowywania deserów i dań garmażeryjnych oraz pełne wyposażenie sali konsumpcyjnej. W celu realizacji modułu Barista wykonawca zapewni tradycyjny ekspres ciśnieniowy i młynek a także filiżanki, tamper o odpowiedniej średnicy, dzbanki do ubijania mleka, odpowiednią do zrealizowania programu ilość kawy, mleka, śmietanki, czekolady, toppingu czekoladowego i whisky. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia co najmniej 10 kas fiskalnych różnego typu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ XI: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200, z czego min. 70% powinny stanowić zajęcia praktyczne. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: Przepisy BHP, ppoż i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego CNC; Pierwsza pomoc przedlekarska; Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC; Kompletowanie i czytanie dokumentacji technicznej; Dostosowanie programów operacji technologicznych dla toczenia do użytkowanej tokarki; Dostosowanie programów operacji technologicznych dla frezowania do użytkowanej frezarki; Dobieranie narzędzi, ustawienie na tokarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika; Dobieranie narzędzi, ustawianie na frezarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika . Mocowanie przedmiotu na tokarce; Mocowanie przedmiotu na frezarce; Wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika tokarki; Wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika frezarki; Obsługa i użytkowanie tokarki sterowanej w systemie CNC; Obsługa i użytkowanie frezarki sterowanej w systemie CNC; Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego. Zamówienie obejmuje przeszkolenie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca udostępni uczestnikom niezbędne materiały i urządzenia warunkujące właściwą i pełną realizację programu szkolenia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Powierzenie podwykonawcom realizacji części zamówienia nie ma wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców i ich pracowników w takim stopniu, jakby były to działania, uchybienia lub zaniedbania jego samego lub jego pracowników. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza zlecić podwykonawcom. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawców Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.