To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XI części, finansowane ze środków EFS.
Numer ogłoszenia: 170718 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102182 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XI części, finansowane ze środków EFS..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na XI części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu - zał. nr 2. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2012 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt. Ilość godzin wymaganych przez zamawiającego winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu - zał. nr 2. Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci pendrivów 2GB oraz podręczników i skryptów lub opracowań własnych wykładowców oraz materiałów piśmiennych - zeszyt min. 60-cio kartkowy i długopis . Wykonawca winien zapewnić materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, w ilości umożliwiającej skorzystanie z nich wszystkim uczestnikom szkolenia, w sposób umożliwiający pełną realizację programu. Wszyscy uczestnicy otrzymają w trakcie zajęć poczęstunek w postaci mieszanych, drobnych art. spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka itp.) w ilości min. 50g dziennie na osobę, kawy i herbaty ( w ilości pozwalającej przygotować min. dwie filiżanki dziennie na osobę ), dodatku do kawy i herbaty (cukier, mleko lub zabielacz do kawy) - w ilościach nieograniczonych, oraz zimnego napoju (sok lub woda mineralna - min. 0,5 litra na osobę dziennie), a także jeden ciepły, dwudaniowy posiłek obiadowy dziennie. Zamawiający nie dopuszcza podawania ciepłego posiłku w formie dań typu fast food i gotowych zup typu instant. Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie grup..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt GOTOWI DO PRACY współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Poddziałnie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zwodowej osób bezrobotnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I: 1. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. MAG (135) 2. Spawacz ręczny łukiem elektrycznym, met. TIG (141).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Energomontaż - Południe SA Oddział Centrum Szkoleniowe ul. Książęca 12 40-725 Katowice, ul. Książęca 12, 40-725 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53070,00
Oferta z najniższą ceną: 53070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60807,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II: Operator koparkoładowarki kl. III ze wstępnym stażem pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
- Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III: 1. Technolog robót wykończeniowych 2. Portier - konserwator.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
- Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42860,00
Oferta z najniższą ceną: 41500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ IV: 1. Manicure - pedicure 2. Fryzjer.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYTOMIU
jakie przetargi wygrała firma
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYTOMIU
- Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorczości, ul. Pułaskiego 3, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52740,00
Oferta z najniższą ceną: 52740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56653,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ V: 1. Opiekunka dziecięca 2. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
- MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI, ul. Narutowicza 7a, 41-933 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41840,00
Oferta z najniższą ceną: 39180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61030,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: CZĘŚĆ VI: 1. ECDL Core 2. Office for Windows.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28300,00
Oferta z najniższą ceną: 28300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73638,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: CZĘŚĆ VII: 1. Pracownik administracyjno - biurowy 2. Komputerowa księgowość małych i średnich firm.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54240,00
Oferta z najniższą ceną: 50840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116860,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: CZĘŚĆ VIII: 1. Magazynier hurtownik z modułem obsługi wózków jezdniowych i kasy fiskalnej. 2. Obsługa wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
- Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48935,00
Oferta z najniższą ceną: 48935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68130,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: CZĘŚĆ IX: 1. Sprzedawca - handlowiec 2. Obsługa kasy fiskalnej 3. Obsługa kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych i sprzedażą internetową.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75840,00
Oferta z najniższą ceną: 63450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: CZĘŚĆ X: Kelner z modułem barista.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDZ w Katowicach Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Powstańców Śl. 6, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15350,00
Oferta z najniższą ceną: 15350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: CZĘŚĆ XI: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.WOJCIECHA KORFANTEGO
- Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15160,00
Oferta z najniższą ceną: 15160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.