Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Poznań: Nadzór inwestorski na zadaniu Przebudowa mostu w miejscowości Pyzdry w ciągu drogi wojewódzkiej nr 442.
Numer ogłoszenia: 102263 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 828 93 00, 8265392, fax (061) 852 01 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniu Przebudowa mostu w miejscowości Pyzdry w ciągu drogi wojewódzkiej nr 442..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski na zadaniu Przebudowa mostu w miejscowości Pyzdry w ciągu drogi wojewódzkiej nr 442. Nadzór inwestorski prowadzony będzie nad robotami budowlanymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonanie na własny koszt wyszczególnionych poniżej badań sprawdzających: .1. Beton płyty pomostowej: określenie klasy betonu oraz nasiąkliwości - badanie po 3 próby dla każdego etapu betonowania. .2. Torkretu - badanie metodą \pull - off\ - 3 próby na spodzie płyty i 3 próby na dowolnych podporach - razem 6 szt. .3. Zagęszczenie gruntu za przyczółkami - po dwie próby dla każdego przyczółka - razem 4 szt. .4. Warstw nawierzchniowych: SMA - skład masy po dwie próby dla każdego pasa ruchu - razem 4 badania, równość podłużna warstwy dla każdego pasa ruchu, spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni - jedna próba dla każdego pasa ruchu co 20 cm. Asfalt twardolany - grubość nawierzchni - po dwie próby dla każdego pasa ruchu. .5. Powłok cynkowych barier ochronnych na moście i dojazdach - 1 badanie grubości powłoki cynkowej wykonane co ok. 20 m - 45 badań. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. II. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. Inżynier - inspektor mostowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowaniarobót w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie mostów bez ograniczeń oraz w zakresie dróg bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z conajmniej 10-cio letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu robót mostowych po uzyskaniu uprawnień budowlanych.. 2. inspektor robót elektrycznych z uprawneniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót w specjalności elektrycznej (kable i oświetlenie) dla SN (15 kv) lub bez ograniczeń z conajmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci elektrycznej po uzyskaniu uprawnień budowalnych . 3. inspektor robót telekomunikacyjnych z uprawneniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót w specjalności telekomunikacyjnej z conajmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci telekomunikacyjnej po uzyskaniu uprawnień budowalnych.. Osoby powyzsze muszą być wpisane na listę polskiej izby inżynierów budownictwa dopuszcza sie rozdzielenia funkcji inżyniera i inspektora mostowego pod warunkiem, że obie osoby spełniają wymagania dot doświadczenia zawodowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informację o osobach, która będzie kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu załączonym do SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie: uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2. Informację dotyczącą robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Roboty te muszą być również podane w pkt 6 Formularza Oferty. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.4 i 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy pzp. Dokumenty wymienione w pkt a) i c) oraz w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. Dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: opłata: 61 PLN Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiającego lub przelewem faktury na konto Nr 24 1500 1621 1216 2004 6877 0000..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Sala Konferencyjna w siedzibie Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez UE w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- TPm-103/24 Dostawa z wniesieniem, instalacją i uruchomieniem zamrażarki niskotemperaturowej z systemem backupu wraz z przeszkoleniem personelu
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki, samochodów osobowych elektrycznych, samochodu ciężarowego typu Furgon
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice - Etap II"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zagłoby w Warce, gmina Warka
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonywanymi w ramach zadania: "Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Kopyłów, jednostka ewidencyjna Horodło",
- Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grędzina wraz z rozbiórką istniejących obiektów
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szkoły Podstawowej w Niemczu
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.