To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Kraków: Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń i spotkań w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej realizowanego przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
Numer ogłoszenia: 102390 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39610 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń i spotkań w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej realizowanego przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: 1. część 1 - szkoleń i spotkań organizowanych w Nowym Sączu/Nawojowej. Przedmiotem zamówienia w części 1- szkolenia i spotkania organizowane w Nowym Sączu/Nawojowej, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: a) Szkoleń - Zamawiający planuje w okresie od II.2013r. do 31.01.2014r. przeprowadzenie 11 szkoleń, z udziałem maksymalnie 165 osób (średnio w miesiącu odbędzie się 1 szkolenie x 2 dni x 15 uczestników). Szkolenia będą miały miejsce w Nawojowej. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 330. Minimalna ilość osobo/dni = 144. b) Spotkań - poprzez spotkania należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 4 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Nowym Sączu. Ilość osobo/dni = 48 -spotkania dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywające się od I.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 2 spotkania Komisji Przyznającej Dotacje w Nowym Sączu. Ilość osobo/dni = 10. Maksymalna łączna ilość osobo/dni =58. Minimalna ilość osobo/dni = 40. 2.część 2 - szkoleń i spotkań organizowanych w Gorlicach. Przedmiotem zamówienia w części 2- szkolenia i spotkania organizowane w Gorlicach, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: a) Szkoleń - Zamawiający planuje w okresie od II.2013r. do 31.01.2014r. przeprowadzenie 11 szkoleń, z udziałem maksymalnie 165 osób (średnio w miesiącu odbędzie się 1 szkolenie x 2 dni x 15 uczestników). Szkolenia będą miały miejsce w Gorlicach. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 330. Minimalna ilość osobo/dni = 144. b) Spotkań - poprzez spotkania należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 2 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Gorlicach. Ilość osobo/dni = 24. -spotkania informacyjne dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywających się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 1 spotkanie Komisji Przyznającej Dotację w Gorlicach. Ilość osobo/dni = 5 Maksymalna łączna ilość osobo/spotkań = 29. Minimalna ilość osobo/spotkań = 20. 3.część 3 - spotkań organizowanych w Krakowie. Przedmiotem zamówienia w części 3- spotkania organizowane w Krakowie, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkań, poprzez które należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 3 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Krakowie. Ilość osobo/dni= 36. -spotkania informacyjne dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywających się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 1 spotkania Komisji Przyznającej Dotację w Krakowie. Ilość osobo/dni= 5. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 41. Minimalna ilość osobo/dni = 25. 4.Zlecanie świadczenia usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym Zamawiający określi termin, miejsce, liczbę uczestników oraz zakres usługi cateringowej podczas szkoleń lub spotkań. Harmonogram przesłany zostanie Wykonawcy (e-mailem) na dwa dni robocze przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia lub przed datą spotkania. 5.W uzasadnionych przypadkach (np. rezygnacja uczestnika ze szkolenia, choroba wykładowcy itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu najpóźniej na jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia lub spotkania. 6.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za liczbę uczestników podaną w ostatecznym harmonogramie, obliczoną według stawek przyjętych na osobę w ramach poszczególnych przedmiotów zamówienia. 7.Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 8.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a.przygotowania, dowozu i podawania posiłków zgodnie z harmonogramem przesłanym przez Zamawiającego, b.świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, w opakowaniach posiadających stosowne atesty, c.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), d.przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, e.estetycznego podawania posiłków, f.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych po zakończeniu szkolenia lub spotkania, g.przygotowania każdego zestawu obiadowego w postaci ciepłego wyporcjowanego posiłku, dopuszcza się możliwość podawania posiłku w podgrzewanych pojemnikach typu bemar lub w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych, serwetkami oraz kubkiem. Menu obiadowe w pierwszym dniu szkolenia musi się różnić od menu w każdym kolejnym dniu danego szkolenia. 9.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkań organizowanych w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CATERMED S.A., ul. ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1019,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1320,20
Oferta z najniższą ceną: 1320,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2829,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.