To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Kraków: Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń i spotkań w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej realizowanego przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
Numer ogłoszenia: 102390 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39610 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń i spotkań w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej realizowanego przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: 1. część 1 - szkoleń i spotkań organizowanych w Nowym Sączu/Nawojowej. Przedmiotem zamówienia w części 1- szkolenia i spotkania organizowane w Nowym Sączu/Nawojowej, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: a) Szkoleń - Zamawiający planuje w okresie od II.2013r. do 31.01.2014r. przeprowadzenie 11 szkoleń, z udziałem maksymalnie 165 osób (średnio w miesiącu odbędzie się 1 szkolenie x 2 dni x 15 uczestników). Szkolenia będą miały miejsce w Nawojowej. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 330. Minimalna ilość osobo/dni = 144. b) Spotkań - poprzez spotkania należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 4 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Nowym Sączu. Ilość osobo/dni = 48 -spotkania dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywające się od I.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 2 spotkania Komisji Przyznającej Dotacje w Nowym Sączu. Ilość osobo/dni = 10. Maksymalna łączna ilość osobo/dni =58. Minimalna ilość osobo/dni = 40. 2.część 2 - szkoleń i spotkań organizowanych w Gorlicach. Przedmiotem zamówienia w części 2- szkolenia i spotkania organizowane w Gorlicach, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie: a) Szkoleń - Zamawiający planuje w okresie od II.2013r. do 31.01.2014r. przeprowadzenie 11 szkoleń, z udziałem maksymalnie 165 osób (średnio w miesiącu odbędzie się 1 szkolenie x 2 dni x 15 uczestników). Szkolenia będą miały miejsce w Gorlicach. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 330. Minimalna ilość osobo/dni = 144. b) Spotkań - poprzez spotkania należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 2 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Gorlicach. Ilość osobo/dni = 24. -spotkania informacyjne dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywających się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 1 spotkanie Komisji Przyznającej Dotację w Gorlicach. Ilość osobo/dni = 5 Maksymalna łączna ilość osobo/spotkań = 29. Minimalna ilość osobo/spotkań = 20. 3.część 3 - spotkań organizowanych w Krakowie. Przedmiotem zamówienia w części 3- spotkania organizowane w Krakowie, jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkań, poprzez które należy rozumieć: -spotkania zespołu projektowego lub Komitetu merytorycznego, w składzie średnio 12-osobowym, odbywające się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 3 spotkania zespołu projektowego i Komitetu merytorycznego w Krakowie. Ilość osobo/dni= 36. -spotkania informacyjne dla Komisji Przyznającej Dotacje, w składzie średnio 5 osobowym, odbywających się od II.2013r. do 31.01.2014r. Przewiduje się 1 spotkania Komisji Przyznającej Dotację w Krakowie. Ilość osobo/dni= 5. Maksymalna łączna ilość osobo/dni = 41. Minimalna ilość osobo/dni = 25. 4.Zlecanie świadczenia usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym Zamawiający określi termin, miejsce, liczbę uczestników oraz zakres usługi cateringowej podczas szkoleń lub spotkań. Harmonogram przesłany zostanie Wykonawcy (e-mailem) na dwa dni robocze przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia lub przed datą spotkania. 5.W uzasadnionych przypadkach (np. rezygnacja uczestnika ze szkolenia, choroba wykładowcy itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu najpóźniej na jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia lub spotkania. 6.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za liczbę uczestników podaną w ostatecznym harmonogramie, obliczoną według stawek przyjętych na osobę w ramach poszczególnych przedmiotów zamówienia. 7.Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 8.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a.przygotowania, dowozu i podawania posiłków zgodnie z harmonogramem przesłanym przez Zamawiającego, b.świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, w opakowaniach posiadających stosowne atesty, c.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), d.przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, e.estetycznego podawania posiłków, f.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych po zakończeniu szkolenia lub spotkania, g.przygotowania każdego zestawu obiadowego w postaci ciepłego wyporcjowanego posiłku, dopuszcza się możliwość podawania posiłku w podgrzewanych pojemnikach typu bemar lub w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych, serwetkami oraz kubkiem. Menu obiadowe w pierwszym dniu szkolenia musi się różnić od menu w każdym kolejnym dniu danego szkolenia. 9.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkań organizowanych w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CATERMED S.A., ul. ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1019,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1320,20
Oferta z najniższą ceną: 1320,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2829,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.