Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Gdańsk: dostawa drukarek laserowych, komputerów i monitorów dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2
Numer ogłoszenia: 103259 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, fax 058 3464123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe-zakładka przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek laserowych, komputerów i monitorów dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych drukarek laserowych, komputerów i monitorów dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2. 1.Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3. ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z asortymentem równoważnym. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż asortyment ten będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie szczegółowego opisu wszystkich wyspecyfikowanych parametrów technicznych proponowanych produktów, pozwalającego Zamawiającemu zweryfikować czy oferowany towar spełnia wymagania zawarte w SIWZ. 3.Wykonawca również zobowiązany jest do: a)dostawy na swój koszt do siedziby Zamawiającego kompletnego, złożonego i przetestowanego sprzętu komputerowego o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż szczegółowo wyspecyfikowane b)zainstalowania dostarczonego oprogramowania systemowego i użytkowego c)przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego 4.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu zaoferowanego oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. Drukarka laserowa (A4,duplex) - TYPU: HP LaserJet P3005dn lub równoważne SZT. 4 Technologia druku:Laserowa, Mono Max. obsługiwany format: A4 Szybkość:33 str./min Cykl roboczy:100 000 stron/ miesiąc Druk dwustronny:Automatyczny (standardowy) Rozdzielczość:1200 x 600 dpi Pamięć zainstalowana:80 MB Standardowa liczba podajników papieru:2 Możliwość podłączenia:10/100Base-TX Ethernet, USB 2.0 Sterownik druku:Microsoft Windows 2000, XP Home, XP Professional, Server 2003; Certified for Windows Vista Okablowanie:UTP 2xRJ45 kat. 5 długość 5 m, przewód zasilający sieciowy Gwarancja:12 miesięcy KOMPUTER SZT. 3 Procesor:Intel E2220 lub równoważny Płyta główna:odpowiadająca procesorowi Pamięć RAM:1GB min. 667MHz, z wieczystą gwarancją Dysk twardy:160 GB SATA, Karta graficzna:zintegrowana Karta sieciowa:Gbit LAN, niezintegrowana wraz z kablem przyłączeniowym UTP 4p 2 x RJ45 kat. 5, długość 5m Napęd FDD:1,44 MB 3,5 Napęd optyczny:DVD+/-RW/RAM wewnętrzny Modem:Wewnętrzny Klawiatura:PS2, polskie znaki zgodne z układem w MS Windows polski-programisty z 1.8m przewodu, o podwyższonej odporności. Wykluczone przedłużacze. Mysz:optyczna, z dwoma przyciskami, rolką, z przewodem przyłączeniowym o długości 2m lub przedłużaczem i podkładką Obudowa:z zasilaczem min. 400W, Oprogramowanie:MS WIN XP PROF. PL OEM z aktualnym Service Packiem + nośniki ze sterownikami do karty sieciowej, graficznej i płyty głównej Gwarancja:24 miesiące u klienta MONITOR LCD 17 cali TYPU :Asus Monitor LCD VB172D 17, 5ms lub równoważny SZT. 3 Format ekranu monitora:Standardowy Przekątna ekranu:17 cali Typ panela LCD:TFT TN Nominalna rozdzielczość obrazu:1280 x 1024 pikseli Czas reakcji matrycy:max. 5 ms Jasność:min.300 cd/m2 Kontrast:min.1000:1 Certyfikaty:TCO-03 lub równoważny Głośniki:nie Gwarancja:36 miesięcy u klienta
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 1do SIWZ, b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio. e)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być zgodne z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. IX SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: 1.reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, 2.tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. g)Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. h)Specyfikacja asortymentu oferowanego przez Wykonawcę stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. i)Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach, normach, świadectwach producenta na zaoferowany sprzęt komputerowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe-zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, pokój 07.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku,ul. Żaglowa 2,80-560 Gdańsk,pokój nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.