Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Będzin: Utrzymanie czystosci i porzadku podczas organizacji imprez plenerowych
Numer ogłoszenia: 103438 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystosci i porzadku podczas organizacji imprez plenerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla obydwóch części zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace obsługi imprez polegające na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo przed imprezą: -zbieranie odpadów komunalnych( papierów, niedopałków, butelek) gałęzi, gruzu, itp -ustawienie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L w miejscach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz prac które będą wykonywane w czasie trwania imprez: - zbieranie na bieżąco odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) -opróżnianie ustawionych koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo po zakończeniu imprez: -zbieranie śmieci i odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) -opróżnianie i zebranie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l, Uwaga! - wszystkie prace będą zlecane Wykonawcy każdorazowo na piśmie i nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem imprezy. -odpady komunalne należy zbierać z 100% powierzchni wskazanej przez Zamawiającego. -ustawienie koszy na śmieci o pojemności 120 l, które są własnością Wykonawcy. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Część I zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez ( wykaz prac opisany powyżej),odbywającej się w dniach : 1. 06.06.2008 (DNI Będzina) teren OSIR boisko przy ulicy Sportowej, ul. Sportowa, ul. Małobądzka od nerki do ul. Piłsudskiego, 2.07.06.2008 do 08.06.2008(DNI Będzina) teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja, 3.29.06.2008 Festyn dla mieszkańców Grodźca ul. Słowackiego 2, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Część II zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez ( wykaz prac opisany powyżej),odbywającej się w dniach : 1.29.08.2008 do 31.08.2008 Festiwal Muzyki Celtyckiej teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja 2.24.08.2008 Festyn dla mieszkańców Grodźca ul. Słowackiego 2, 3.07.09.2008 Dożynki w Grodźcu ul. Słowackiego 2, 4.20.09.2008 Festiwal strachów teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja, 5.05.10.2008 III Otwarte Grodzieckie Zawody Latawcowe - Góra ParcinaUWAGA do każdej części zamówienia! Wykonawca winien dysponować ilością koszy na odpady komunalne o pojemnosci 120 l umożliwiającej wykonanie zamówienia ( iloćci podane w tabelkach odpowiednio dla kazdej częsci). Pracownicy powinni pracować w oznakowanych kamizelkach ostrzegawczych z logo firmy. Pojazdy powinny być oznakowane z logo firmy Każdy kierowca pojazdu musi być wyposażony w środek łączności poprzez który będzie mógł się kontaktować z Zamawiającym, a Zamawiający z Wykonawcą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( dalej Pzp) ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655.) oraz w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu. Wymaga się : a)przedłożenia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) wymaga się posiadania aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, - ustawy O odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. W przypadku kiedy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia warunki wymienione w pkt.1 b) może spełnić łącznie dla obydwu części. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się : a)dysponowania co najmniej 5 osobami w tym 1 osoba koordynator i 4 osoby ( pracownicy fizyczni) do obsługi sprzątania terenów w czasie imprez oraz przygotowań przed imprezą, zbierania śmieci itp. oraz minimum 1 osobę- kierowcę do obsługi samochodu dostawczego a także minimum 1 osobę- kierowcę do obsługi samochodu do serwisu toalet przenośnych. b)dysponowania następującymi narzędziami i urządzeniami sprawnymi technicznie, w ilości nie mniejszej niż: -Samochód dostawczy do 3,5 tony do wywozu śmieci, odpadów komunalnych przed i w czasie obsługi oraz po zakończeniu imprez - 1 szt. -Samochód do serwisu toalet przenośnych - 1 szt. W przypadku kiedy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia warunki wymienione w pkt.2 ppkt a) i b) może spełnić łącznie dla obydwu części. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 ustawy pzp. Spełnienie warunków ppkt. 3, 4 ocenianie będzie na podstawie złożonego oświadczenia na lub według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ według reguły spełnia/ nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariuszaprawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale pkt. 1- 3 . Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp; d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom . 3.1. Wykonawca może zawrzeć umowę z Podwykonawcą po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. (Wykonawca winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu umowę lub projekt umowy zawierający zapis dot. zakresu przedmiotu zamówienia realizowanego przez Podwykonawcę i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Podwykonawcą). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczeg. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust 1 ustawy pzp. ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, - ustawy O odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz winien zawierać: - co najmniej 5 osób w tym 1 osoba koordynator i 4 osoby ( pracownicy fizyczni) do obsługi sprzątania terenów w czasie imprez oraz przygotowań przed i po imprezach, zbierania śmieci itp. oraz minimum 1 osobę- kierowcę do obsługi samochodu dostawczego a także minimum 1 osobę- kierowcę do obsługi samochodu do serwisu toalet przenośnych. 5. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz winien zawierać co najmniej: -Samochód dostawczy do 3,5 tony do wywozu śmieci, odpadów komunalnych przed i w czasie obsługi oraz po zakończeniu imprez - 1 szt. -Samochód do serwisu toalet przenośnych - 1 szt. UWAGA! Dokumenty wymienione w pkt 1,2 mogą być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, pokój 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, pokój 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku podczas organizacji imprez plenerowych- CZĘŚĆ I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla obydwóch części zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace obsługi imprez polegające na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo przed imprezą: -zbieranie odpadów komunalnych( papierów, niedopałków, butelek) gałęzi, gruzu, itp -ustawienie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L w miejscach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz prac które będą wykonywane w czasie trwania imprez: - zbieranie na bieżąco odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) -opróżnianie ustawionych koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo po zakończeniu imprez: -zbieranie śmieci i odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) -opróżnianie i zebranie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l, Uwaga! - wszystkie prace będą zlecane Wykonawcy każdorazowo na piśmie i nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem imprezy. -odpady komunalne należy zbierać z 100% powierzchni wskazanej przez Zamawiającego. -ustawienie koszy na śmieci o pojemności 120 l, które są własnością Wykonawcy. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Część I zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez ( wykaz prac opisany powyżej),odbywającej się w dniach : 1.06.06.2008 (DNI Będzina) teren OSIR boisko przy ulicy Sportowej, ul. Sportowa, ul. Małobądzka od nerki do ul. Piłsudskiego 2.07.06.2008 do 08.06.2008(DNI Będzina) teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja, 3.29.06.2008 Festyn dla mieszkańców Grodźca ul. Słowackiego 2 UWAGA do każdej części zamówienia! Wykonawca winien dysponować ilością koszy na odpady komunalne o pojemnosci 120 l umożliwiającej wykonanie zamówienia ( iloćci podane w tabelkach odpowiednio dla kazdej częsci). Pracownicy powinni pracować w oznakowanych kamizelkach ostrzegawczych z logo firmy. Pojazdy powinny być oznakowane z logo firmy Każdy kierowca pojazdu musi być wyposażony w środek łączności poprzez który będzie mógł się kontaktować z Zamawiającym, a Zamawiający z Wykonawcą..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku podczas organizacji imprez plenerowych- CZĘŚĆ II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Część II zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez ( wykaz prac opisany powyżej),odbywającej się w dniach : 1.29.08.2008 do 31.08.2008 Festiwal Muzyki Celtyckiej teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja, 2.24.08.2008 Festyn dla mieszkańców Grodźca ul. Słowackiego 2, 3.07.09.2008 Dożynki w Grodźcu ul. Słowackiego 2, 4.20.09.2008 Festiwal strachów teren przy Zamku od ulicy Podzamcze i ul. Kołłątaja, 5.05.10.2008 III Otwarte Grodzieckie Zawody Latawcowe - Góra Parcina. UWAGA do każdej części zamówienia! Wykonawca winien dysponować ilością koszy na odpady komunalne o pojemnosci 120 l umożliwiającej wykonanie zamówienia ( iloćci podane w tabelkach odpowiednio dla kazdej częsci). Pracownicy powinni pracować w oznakowanych kamizelkach ostrzegawczych z logo firmy. Pojazdy powinny być oznakowane z logo firmy Każdy kierowca pojazdu musi być wyposażony w środek łączności poprzez który będzie mógł się kontaktować z Zamawiającym, a Zamawiający z Wykonawcą..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- "MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE".
- Prace geodezyjne i kartograficzne na potrzeby Biura Gospodarki Nieruchomościami w 2025 roku.
- Przebudowa ul. Rzeszowskiej w Będzinie w ramach remontów kapitalnych dróg
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2025 r."
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.