eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinUtrzymanie czystości i porządku podczas organizacji imprez plenerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Będzin: Utrzymanie czystości i porządku podczas organizacji imprez plenerowych
Numer ogłoszenia: 129911 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 103438 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku podczas organizacji imprez plenerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla obydwóch części zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace obsługi imprez polegające na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo przed imprezą: zbieranie odpadów komunalnych( papierów, niedopałków, butelek) gałęzi, gruzu, itp ustawienie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L w miejscach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz prac które będą wykonywane w czasie trwania imprez: zbieranie na bieżąco odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) opróżnianie ustawionych koszy na odpady komunalne o pojemności 120 L. Wykaz prac które będą wykonywane każdorazowo po zakończeniu imprez: zbieranie śmieci i odpadów komunalnych ( papierów, niedopałków, butelek itp) opróżnianie i zebranie koszy na odpady komunalne o pojemności 120 l, Uwaga! wszystkie prace będą zlecane Wykonawcy każdorazowo na piśmie i nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem imprezy. odpady komunalne należy zbierać z 100% powierzchni wskazanej przez Zamawiającego. ustawienie koszy na śmieci o pojemności 120 l, które są własnością Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26776,91 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Usługowe INTERPROMEX Sp. z. o.o., ul.PARYSKA 11, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12757.43
  • Oferta z najniższą ceną: 12757.43 / oferta z najwyższą ceną: 15414.32
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIACzęść II zamówienia obejmuje obsługę imprez polegającą na przygotowaniu terenu przed imprezami, posprzątanie po imprezach, a także obsługi w czasie imprez.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Halina Kotuła, ul.Wolnosci 28A, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14019.48
  • Oferta z najniższą ceną: 14019.48 / oferta z najwyższą ceną: 20301.02
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.