Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Rybnik: Przebudowa ul. Wielopolskiej w Rybniku na odcinku km 0+500 - 1+750
Numer ogłoszenia: 103772 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wielopolskiej w Rybniku na odcinku km 0+500 - 1+750.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wielopolskiej w Rybniku na odcinku km 0+500 - 1+750.Zakres robót: Roboty drogowe Jezdnia - ścinanie drzew piłą mechaniczną 20 szt. - mechaniczne karczowanie pni 694 szt. - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10 cm 6400,00 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 18 cm 8500,00 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 8500,00 m2 - mechaniczne wykonanie koryta jezdni na głębokość 62 cm 13520,30 m2 - mechaniczne wykonanie koryta wjazdów na głębokość 38 cm 225,58 m2 - mechaniczne wykonanie koryta wjazdów na głębokość 30 cm 106,90 m2 - mechaniczne wykonanie koryta wjazdów na głębokość 36 cm 284,00 m2 - wykonanie materaca gr. 34 cm z kruszywa łamanego w geosiatce 13520,30 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm 11795,30 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm 11795,30 m2 - podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 18 cm 9595,30 m2 - warstwa wiążąca gr. 8 cm 9595,30 m2 - warstwa ścieralna SMA gr. 5 cm ułożona bezszwowo 9595,30 m2 Wjazdy nr I - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 12 cm 225,58 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm 225,58 m2 - podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 7 cm 225,58 m2 - warstwa wiążąca gr. 6 cm 225,58 m2 - warstwa ścieralna BA gr. 5 cm 225,58 m2 Wjazdy o nawierzchni tłuczniowej - warstwa odsączająca gr. 10 cm 106,90 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 12 cm 106,90 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm 106,90 m2 Dojazd do zbiornika - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 17 cm 284,00 m2 -warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm 284,00 m2 -nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 284,00 m2 Krawężniki i korytka ściekowe - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na ławie betonowej 242,44 m - krawężniki betonowe o wym. 15x22 cm najazdowe na ławie betonowej 21,30 m - ścieki z prefabrykatów betonowych gr. 20 cm 2417,40 m - krata na ściek trójkątny 88,60 m Oznakowanie -rozebranie słupków do znaków 6 szt. - zdejmowanie tablic znaków drogowych 7 szt. -nowe słupki do znaków drogowych 6 szt. -montaż nowych znaków drogowych o pow. do 0,3 m2 7 szt. - montaż nowych znaków drogowych o pow. ponad 0,3 m2 1 szt. -mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych masą termoplastyczną 432,816 m2 -ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych masą termoplastyczną 46,86 m2 Roboty wykończeniowe - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego 6400,00 m2 - humusowania skarp z obsianiem gr. warstwy humusu 10 cm 6400,00 m2 - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1 szt. Odwodnienie -rowy - roboty ziemne 1848,00 m3 -formowanie i zagęszczanie nasypów 256,00 m3 -ścieki z prefabrykatów betonowych gr. 20 cm na ławie betonowej 1027,00 m -warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geomembrany 513,50 m2 - umocnienie skarp rowów płytami betonowymi o wym. 50x50x7 cm 2054,00 m2 - umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi o wym. 40x60x8 cm 2228,00 m2 Przepusty - przepust DN 600 PEHD wraz z robotami towarzyszącymi dł. 12 m 1 kpl. - przepust DN 600 PEHD wraz z robotami towarzyszącymi dł. 12,5 m 1 kpl. - przepust DN 600 PEHD wraz z robotami towarzyszącymi dł. 11,5 m 1 kpl. - przepust DN 600 PEHD wraz z robotami towarzyszącymi dł. 11 m 1 kpl. Kanalizacja deszczowa - kanały z rur litych PVC śr. 500 mm 29,00 m - kanały z rur litych PVC śr. 400 mm 28,40 m - kanały z rur litych PVC śr. 200 mm 248,40 m - studnie z kręgów betonowych śr. 1200 mm 2 stud. - osadnik betonowy 4 m3 - studzienki ściekowe śr. 500 mm 48 szt. - separator 2 kpl - osadnik 2 kpl - zbiornik retencyjny wraz z ogrodzeniem2 kpl Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 100.000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi w zakresie wykonania nawierzchni drogowej oraz sieci kanalizacyjnej o wartości min. 4.600.000,00 PLN brutto każda.W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:a) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu, co najmniej jedną budową drogową o wartości minimum 4.600.000 PLN brutto,b) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót kanalizacyjnych i wodociągowych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.3. 3.Kosztorys ofertowy. 4. Lista (wykaz) podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwalnie w okresie powyżej 5 dni (udokumentowane w dzienniku budowy) i potwierdzone przez inspektora nadzoru, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2.Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Forma i treść dokumentów wymienionych w pkt III.4.1 musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Budowa drogi dojazdowej do Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II - realizacja w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- "ADAPTACJA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU GIMNAZJUM NA ŻŁOBEK W MIEŚCISKU."
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.