eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Adaptacja pomieszczeń budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w ramach prowadzonej działalności przy ul. Ogniowej 8/10" - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104156 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Włocławek: "Adaptacja pomieszczeń budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w ramach prowadzonej działalności przy ul. Ogniowej 8/10" - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506258-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 414 40 00, faks (54) 414 42 57, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Adaptacja pomieszczeń budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w ramach prowadzonej działalności przy ul. Ogniowej 8/10" - II postępowanie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.27.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakresem robót objęta jest adaptacja pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku . Bryła budynku i rozwiązania komunikacyjne na terenie działki w obrębie budynku nie ulegają zmianie. Po przebudowie przeznaczenie pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach przedstawia się następująco: - parter - 23 pokoje biurowe, sala obsługi klientów, portiernia, sanitariaty i pomieszczenie techniczne - I piętro - 25 pokoje biurowe, sala konferencyjna , sanitariaty , pomieszczenia porządkowe i serwerownia -II piętro - 32 pokoje biurowe , sanitariaty , pomieszczenia porządkowe i techniczne - piwnice - pomieszczenia magazynowe do składowania akt, pomieszczenie węzła cieplnego i hydrofornia do potrzeb wewnętrznej instalacji hydrantowej. Zakłada się że po przebudowie w obiekcie będzie zatrudnionych około 240 osób. Program adaptacji, przebudowy istniejącego budynku został opracowany w zakresie dostosowania obiektu do wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.: - wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynków : W celu dostosowania budynku do przepisów wymagań bezpieczeństwa pożarowego wynikające z ich przeznaczenia i sposobu użytkowania w postaci : - wykonania klatek schodowych K-1, K-2 jako obudowanych , zamykanych drzwiami oraz wyposażone w klapy dymowe na dachu o powierzchni czynnej oddymiana minimum 5% powierzchni czynnej rzutu klatki schodowej. Napowietrzanie klatek schodowych stanowią drzwi zewnętrzne i okna napowietrzające . Systemy oddymiana klatek schodowych uruchamiane są za pomocą czujek zlokalizowanych pod stropem klatek schodowych - dokonanie podziału korytarza ewakuacyjnego na II piętrze drzwiami dymoszczelnymi na odcinki nie przekra-czające 50,0 m długości - oddzielenia piwnic od części nadziemnej drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30 przy zabezpieczeniu przepustów instalacyjnych przechodzących przez stropy do klasy odporności ogniowej EI 60 - montażu barierki ruchomej na klatkach na poziomie parteru w celu zapobieganiu zejścia do piwnicy w czasie pożaru - wyposażenia poziomych i pionowych dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia 5 lx - wyposażenia budynku w instalację hydrantową 25 z wężami półsztywnymi na poziomie parteru, I piętra I, II piętra oraz w instalację hydrantową 52 z wężami półsztywnymi na poziomie piwnic - wyposażenia budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu - zamknięcia hydroforni drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60 - wymagań dostosowania budynków dla osób niepełnosprawnych Budynek MOPR na poziomie parteru jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez : - dostęp do budynku z zewnątrz istniejącym podjazdem osób niepełnosprawnych - wewnątrz budynku krzesełkiem zamontowanym przy wejściu głównym: - wydzielone na poziomie parteru WC dla niepełnosprawnych. - wymagań higieniczno- sanitarnych budynków szkolnych W zakresie dostosowania do wymagań projektuje się nowe zespoły sanitarne. o Parametry techniczne obiektu. Powierzchnia zabudowy - 1 092,90 m2 Powierzchnia całkowita - 3 418,00 m2. Powierzchnia użytkowa - 2 687,00 m2 Kubatura - 12 560,00 m3 Wysokość budynku - 12,72 m Szerokość - 14,65 m Długość - 74,60 m Obiekt posiada trzy kondygnacje nadziemne. Budynek podpiwniczony. Wyliczenie prac nie wyczerpuje zakresu prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45312100-8, 45111300-1, 45410000-4, 45421000-4, 45422100-8, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1411052.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AM-FOR Arkadiusz Fortuna, am-for@wp.pl, Aleja Kazimierza Wielkiego 5, 87-800 , Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1996000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1798793,54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1996000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.