To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105286 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Świdnik: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507548-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny
431019359, ul.
ul. Kard. St. Wyszyńskiego
15,
21-040
Świdnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 751 76 02, faks
81 751 76 08, e-mail
zampub@e-swidnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIZ-Z 271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw pod nazwą Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zestaw regałów przesuwnych z napędem mechanicznym o długości półek użytkowych 400 mb w pierwszym pomieszczeniu - 2 komplety (2*400=800 mb) 2) Zestaw regałów przesuwnych z napędem mechanicznym o długości półek użytkowych 300 mb w drugim pomieszczeniu - 1 komplet (1*300=300 mb) 3.3 Przedmiot zamówienia określa Specyfikacja kosztów. 3.4 Wymagania ogólne dotyczące jakości wykonania przedmiotu zamówienia 1) Certyfikat jakości ISO EN 90001:2008 Projektowanie, produkcja, sprzedaż, dostawa, montaż i serwis systemów regałowych i mebli metalowych. 2) Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień według PN-EN 13501-1+A1: 2010 3) Świadectwo bezpieczeństwa pracy 4) Certyfikat zgodności z normami : PN-M-78320; PN-M-78321:1988 5) Atest higieniczny 6) Rysunki warsztatowe regałów, przed ich wytworzeniem i montażem, należy uzgodnić z Zamawiającym 3.3 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego 3.4 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 39131100-0 Regały archiwalne 3.5 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.5.1 jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 2 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 3.5.2 w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3.5.3 Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.5.4 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). 3.5.5 Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem ( dostawa) zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39131100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 74706,51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej C 69 B3 PU (K1-70), grysów bazaltowych frakcji 2÷5 oraz farb drogowych (biała, czerwona, niebieska, rozpuszczalnik, mikrokule)
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.