eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDrukowanie materiałów służbowych II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Kraków: Drukowanie materiałów służbowych II
Numer ogłoszenia: 105830 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55890 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie materiałów służbowych II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - druki służbowe: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu - 200 bloczków (wzór nr 1) Druk nr 2 - informacja UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA 50 000 szt. (wzór nr 2) Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków (wzór nr 3) Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5 - 1500 bloczków (wzór nr 4) Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000 szt. (wzór nr 5) Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6) Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000 szt. (wzór nr 7) Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy - 750 bloczków (wzór nr 8) Druk nr 9 - wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9) Druk nr 10 - wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10) Druk nr 11 - meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11) Część 2 - rejestry: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12) Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13) Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14) Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15) Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50 szt. (wzór nr 16) Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20 szt. (wzór nr 17) Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20 szt. (wzór nr 18) Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50 szt. (wzór nr 19) Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20 szt. (wzór nr 20) Część 3 - druki firmowe Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt. (wzór nr 20) p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa - 4 000 szt. (wzór nr 21) p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22) p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23) p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24) p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze - 1 000 szt. (wzór nr 25) p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26) p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27) p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28) Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I. W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami, emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druki służbowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPACT spółka cywilna Dariusz Nowak Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11997,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5122,95

  • Oferta z najniższą ceną: 5122,95 / Oferta z najwyższą ceną: 8566,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejestry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Zarządu Nieruchomości i Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o., ul. Staropolska 13A, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9064,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2945,85

  • Oferta z najniższą ceną: 2945,85 / Oferta z najwyższą ceną: 20574,7

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Papier firmowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński Adam Krokowski spółka jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2755,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2755,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6334,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.