Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Warszawa: Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji dla SGGW
Numer ogłoszenia: 106531 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, fax 022 5931391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji dla SGGW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji dla SGGW
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.12.10 - Usługi odszczurzania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. Warunki podmiotowe stawiane oferentom powinny być proporcjonalne do przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za¬mó¬wie¬nia. W takim przypadku, wykonawcy usta¬nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 , została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: NIE 1 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/ Nie spełnia 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2,3 i zał. nr 4), 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1koncesji , zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , 2. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub ,którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Nowoursynowska 166 02 786 Warszawa pok. 38..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Sali Konferencyjnej Rektoratu ul. Nowoursynowska 166 02 786 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dezynsekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa deratyzacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa deratyzacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.12.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usług dezynsekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usług dezynsekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Prace konserwatorskie w obiektach architektonicznych - muzealiach w Muzeum Etnograficznym w Toruniu Część I Fumigacja i impregnacja
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Białej, oraz w US w Mikołowie
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.