Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Dębica: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie dla 15 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.
Numer ogłoszenia: 107066 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie dla 15 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. 2.Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani do realizacji zadań zawodowych związanych z: wykańczaniem robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych), kładzeniem tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonywaniem okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywaniem podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowaniem techniką emulsyjną, klejową i olejną. 3.Liczba osób do przeszkolenia - 15 skazanych. 4.Nabór kandydatów do udziału w kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 15 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 3 skazanymi. Lista uczestników kursu zostanie ustalona po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań lekarskich. 5.Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 z póź. zm.). 6.Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 140 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika ( 1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 120 godzin. 7.Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:30 do 16:30 z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się również możliwość prowadzenia zajęć praktycznych w godz. od 15:00 do 20:00 z przerwą na kolację od 17:00 do 17:30. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Czas trwania kursu nie powinien być dłuższy niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy.. 8.Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zajęcia praktyczne prowadzone będą na korytarzu budynku administracyjnego podczas trwającej pracy f-szy i pracowników tam zatrudnionych. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1)odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy oraz liście stanowiącej załączniku nr 3 do Umowy. 2)napoje chłodzące w ilości 2L dziennie na uczestnika szkolenia w czasie prowadzonych zajęć praktycznych, 3)sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina rozst.-przyst.2x7 3.14m 4 szt. wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 4)materiały do wykonania zajęć praktycznych, z zastrzeżeniem, że koszt materiałów musi wynieść 60% ceny kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 10.W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez Wykonawcę uczestnicy kursu wykonają: 1)Wymiana posadzki na powierzchni 68 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania posadzki: a)Zerwanie istniejących płytek lastrikowych. b)Wyrównanie poziomów i przygotowanie podłoża pod położenie płytek gresowych. c)Zagruntowanie powierzchni posadzki. d)Ułożenie płytek gresowych charakteryzujących się V-tą klasą ścieralności o wym. 30x30 cm według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. Płytki gresowe ułożone będą w karo. e)Położenie fugi w wykonanej posadzce z płytek gresowych według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. 2)Położenie tynku mozaikowego na powierzchni 67 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania tynku mozaikowego: a)Ługowanie istniejącej farby olejnej. b)Zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym. c)Wyrównanie masą szpachlową ściany pod ułożenie tynku. d)Zagruntowanie powierzchni. e)Położenie tynku mozaikowego wg koloru i uziarnienia wskazanego przez zamawiającego. 3)Malowanie ścian i sufitów na powierzchni 58 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania malatury: a)Zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym. b)Wyrównanie masą szpachlową ściany pod malowanie. c)Zagruntowanie powierzchni gruntem. d)Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wg koloru wskazanego przez zamawiającego. 4)Montaż 3 sztuk drzwi wewnętrznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Opis drzwi: płaskie, płycinowe, w przekroju plaster miodu o wymiarach 90x200 cm, przylgowe, w kolorze gruszy, futryna metalowa, wyposażone w wkładkę, zamek i klamkę. Specyfikacja montażu drzwi wewnętrznych: a)Demontaż istniejących drzwi drewnianych b)Przygotowanie otworu ściennego pod montaż drzwi. c)Montaż futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych. d)Montaż drzwi. e)Wykonanie szpalet wokół futryn. 5)Wykonanie sufitu podwieszonego o powierzchni 75 m2 wraz z montażem 5-ciu sztuk lamp rastrowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Opis materiałów wchodzących w skład sufitu: okładzina sufitu to płyty kasetonowe o module 600x600 mm i grubości min. 15 mm wykonane z materiałów niepalnych według wzoru i kolorystyki podanej przez zamawiającego, konstrukcja nośna to ruszt stalowy mocowany do istniejącego żelbetowego stropu, oprawa świetlna rastrowa 600x600 mm, 4x18 W. Specyfikacja wykonania sufitu podwieszonego: a)Montaż konstrukcji nośnej sufitu. b)Montaż pięciu sztuk opraw świetlnych wraz z świetlówkami. c)Montaż płyt kasetonowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)działają na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz.216), b)posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Prac właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają doświadczenie w realizacji kursów i przeprowadzili co najmniej 2 kursy o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każdy i przeszkolił min. 10 osób na każdym z nich w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania środków własnych lub dostępu do kredytu w wysokości 15.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Prac właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- RURKI INTUBACYJNE I TRACHEOTOMIJNE W P. I, FILTRY WYDECHOWE I WDECHOWE DO RESPIRATORA W P. II ORAZ CEWNIKI, MASKI KRTANIOWE, ADAPTERY DO DRÓG ODDECHOWYCH, PROWADNICE W P. III DLA ZOZ W DĘBICY
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY APARAT DO ELEKTROKOAGULACJI - WRAZ Z INSTALACJĄ I SZKOLENIEM PERSONELU MEDYCZNEGO DLA ODDZ. GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO Z ODDZ. GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ W ZOZ W DĘBICY
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy" Etap I i Etap II
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy-et.2
- ZAD. I - DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY REZONANSU MAGNETYCZNEGO ORAZ ZAD. II - WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTR. ZASILAJĄCEJ MOBILNY REZONANS MAGNETYCZNY DLA ZOZ W D-CY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego
- CAZS.261.2.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2024"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja II
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- usługa społeczna
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.