eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie dla 15 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Dębica: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie dla 15 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.
Numer ogłoszenia: 107066 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie dla 15 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. 2.Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani do realizacji zadań zawodowych związanych z: wykańczaniem robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych), kładzeniem tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonywaniem okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywaniem podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowaniem techniką emulsyjną, klejową i olejną. 3.Liczba osób do przeszkolenia - 15 skazanych. 4.Nabór kandydatów do udziału w kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 15 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 3 skazanymi. Lista uczestników kursu zostanie ustalona po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań lekarskich. 5.Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 z póź. zm.). 6.Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 140 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika ( 1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 120 godzin. 7.Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:30 do 16:30 z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się również możliwość prowadzenia zajęć praktycznych w godz. od 15:00 do 20:00 z przerwą na kolację od 17:00 do 17:30. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Czas trwania kursu nie powinien być dłuższy niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy.. 8.Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zajęcia praktyczne prowadzone będą na korytarzu budynku administracyjnego podczas trwającej pracy f-szy i pracowników tam zatrudnionych. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1)odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy oraz liście stanowiącej załączniku nr 3 do Umowy. 2)napoje chłodzące w ilości 2L dziennie na uczestnika szkolenia w czasie prowadzonych zajęć praktycznych, 3)sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina rozst.-przyst.2x7 3.14m 4 szt. wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 4)materiały do wykonania zajęć praktycznych, z zastrzeżeniem, że koszt materiałów musi wynieść 60% ceny kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 10.W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez Wykonawcę uczestnicy kursu wykonają: 1)Wymiana posadzki na powierzchni 68 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania posadzki: a)Zerwanie istniejących płytek lastrikowych. b)Wyrównanie poziomów i przygotowanie podłoża pod położenie płytek gresowych. c)Zagruntowanie powierzchni posadzki. d)Ułożenie płytek gresowych charakteryzujących się V-tą klasą ścieralności o wym. 30x30 cm według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. Płytki gresowe ułożone będą w karo. e)Położenie fugi w wykonanej posadzce z płytek gresowych według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. 2)Położenie tynku mozaikowego na powierzchni 67 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania tynku mozaikowego: a)Ługowanie istniejącej farby olejnej. b)Zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym. c)Wyrównanie masą szpachlową ściany pod ułożenie tynku. d)Zagruntowanie powierzchni. e)Położenie tynku mozaikowego wg koloru i uziarnienia wskazanego przez zamawiającego. 3)Malowanie ścian i sufitów na powierzchni 58 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania malatury: a)Zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym. b)Wyrównanie masą szpachlową ściany pod malowanie. c)Zagruntowanie powierzchni gruntem. d)Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wg koloru wskazanego przez zamawiającego. 4)Montaż 3 sztuk drzwi wewnętrznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Opis drzwi: płaskie, płycinowe, w przekroju plaster miodu o wymiarach 90x200 cm, przylgowe, w kolorze gruszy, futryna metalowa, wyposażone w wkładkę, zamek i klamkę. Specyfikacja montażu drzwi wewnętrznych: a)Demontaż istniejących drzwi drewnianych b)Przygotowanie otworu ściennego pod montaż drzwi. c)Montaż futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych. d)Montaż drzwi. e)Wykonanie szpalet wokół futryn. 5)Wykonanie sufitu podwieszonego o powierzchni 75 m2 wraz z montażem 5-ciu sztuk lamp rastrowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Opis materiałów wchodzących w skład sufitu: okładzina sufitu to płyty kasetonowe o module 600x600 mm i grubości min. 15 mm wykonane z materiałów niepalnych według wzoru i kolorystyki podanej przez zamawiającego, konstrukcja nośna to ruszt stalowy mocowany do istniejącego żelbetowego stropu, oprawa świetlna rastrowa 600x600 mm, 4x18 W. Specyfikacja wykonania sufitu podwieszonego: a)Montaż konstrukcji nośnej sufitu. b)Montaż pięciu sztuk opraw świetlnych wraz z świetlówkami. c)Montaż płyt kasetonowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)działają na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz.216), b)posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Prac właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają doświadczenie w realizacji kursów i przeprowadzili co najmniej 2 kursy o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każdy i przeszkolił min. 10 osób na każdym z nich w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania środków własnych lub dostępu do kredytu w wysokości 15.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Prac właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.