Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Knurów: Dostawa obuwia ochronnego dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie
Numer ogłoszenia: 107125 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax 032 2352442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia ochronnego dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia ochronnego dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie (lecznictwa otwartego - poradnie ogólne i specjalistyczne, lecznictwo zamknięte - oddział chirurgii ogólnej, oddział chorób wewnętrznych I, oddział chorób wewnętrznych II, oddział ginekologiczno-położniczy, oddział noworodków i wcześniaków, oddział dla przewlekle chorych, izba przyjęć, salowe, sprzątaczki, personel kuchni i magazynu, blok operacyjny, apteka szpitalna, centralna sterylizacja, Pracownia RTG, Pracownia Fizjoterapii, Centralne Laboratorium). Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Szpital Miejski ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 211000Euro Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a)wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b)oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c)każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Status prawny - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz.1163 z póź. zm.) - Załącznik Nr 4; c) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, d) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, opieczętowany, e) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany), f) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, g) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) Deklaracja zgodności CE lub atesty 3. Potwierdzenie spełniania wymogów określonych przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) próbki oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego (Uwaga: dla poz. 1 w rozmiarze 40 i dla poz. 2 w rozmiarze 43 po jednej parze) Wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek w przypadku nie ujęcia w ofercie przetargowej przez Wykonawcę wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego do czasu zrealizowania w całości przedmiotu umowy w celu sprawdzenia dostawy asortymentu z dostarczonymi do oferty próbkami. UWAGA: jeżeli próbki zostaną zamieszczone w oddzielnej niż oferta paczce/kopercie należy ją opatrzyć danymi Wykonawcy oraz napisem: PRÓBKI - DOSTAWA OBUWIA OCHRONNEGO DLA PARCOWNIKÓW ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KNUROWIE Nie otwierać przed dniem: 05.07.2007r, godz. 1010. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena jakości - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedzibia Zamawiającego w Budynku Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godz 7:00 - 17:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
więcej: przetargi w Knurowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.