eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przeprowadzenie i zorganizowanie kursu Glazurnik dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Chełm: Przeprowadzenie i zorganizowanie kursu Glazurnik dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Chełmie
Numer ogłoszenia: 107858 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie i zorganizowanie kursu Glazurnik dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu o specjalności glazurnik dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym w Chełmie (kod CPV 8050000-8). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie glazurnik. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. - Liczba osób do przeszkolenia - 6 osób - Liczba godzin szkolenia ogółem - 130 godzin dla jednego uczestnika w tym: -25 godzin zajęcia teoretyczne -105 godzin zajęcia praktyczne - Czas trwania kursu - Zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina trwa 45 minut. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze dla 6 osób biorących udział w szkoleniu (np.: teczki, zeszyty, długopisy). - Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odzież ochronną. - Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji umowy - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy - Wykonawca na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego dokona ubezpieczenia NW uczestników kursu. - Wykonawca zapewnia materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości 60 % kosztu całkowitego szkolenia. -Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia ( dziennik zajęć, protokół z egzaminu, ankiety oceny szkolenia i wykładowców) - Zamawiający zapewnia dla wszystkich uczestników kursu wykonanie badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. - Zamawiający zapewnia pomieszczenie z przeznaczeniem na zajęcia teoretyczne i praktyczne. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia - Zamawiający będzie posiadał listę rezerwową uczestników szkolenia, umożliwiającą wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby nie spełniającej wymogów zdrowotnych, dobrowolnie rezygnującej z kursu, wycofanej z kursu ze względów formalnych na podstawie obowiązujących przepisów - Wykonawca przyjmuje osobę z listy rezerwowej (zgodnie z kolejnością ) jedynie na takim etapie kursu, który gwarantuje przygotowanie uczestnika do złożenia egzaminu - Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem nr 24/2008 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 05 listopada 2008 r. w § 16 pkt. 6, który mówi, że zamawiający zmniejszy wysokość wynagrodzenia instytucji szkoleniowej w przypadku nie przystąpienia lub nieukończenia szkolenia przez beneficjenta ostatecznego. Podstawą do zapłaty całości kwoty zawartej w umowie jest uczestniczenie przez beneficjenta ostatecznego przynajmniej w 80 % godzin przewidzianych na szkolenie kursowe, potwierdzonych własnoręcznym podpisem w listach obecności. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r., Nr 31, poz. 216). - Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - formularz ofertowy - załącznik nr 1,- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. - załącznik nr 2, -parafowany projekt umowy - załącznik nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami -aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, -szczegółowy program nauczania według godzin, z uwzględnieniem treści szkolenia zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wykładowcy / instruktora realizującego zajęcia, -opis kwalifikacji kadry dydaktycznej, -szczegółowy preliminarz wydatków z podaniem kosztów na jedną osobę, -wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, -wykaz materiałów przeznaczonych dla uczestników szkolenia - dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika oraz odzież ochronna (wymienić jakie i ile szt.),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Chełmie ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm, sekretariat Dyrektora.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Zakład Karny w Chełmie ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm,sekretariat Dyrektora.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.