Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Bytom: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 108675 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w Bytomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Wędrowiec w Bytomiu przy ul.Frenzla 204 polegająca na dobudowie do istniejącego budynku parterowego pawilonu mieszkalnego dla 60 pensjonariuszy. Z dobudową pawilonu mieszkalnego związane są w szczególności : 1) budowa przewiązki łączącej projektowany pawilon z istniejącym budynkiem, 2) budowa miejsc parkingowych, 3) przebudowa istniejących chodników i dróg wewnętrznych, 4) budowa przyłączy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : 1) projekt budowlany 2) projekty wykonawcze - 5 szt. 3) przedmiar robót 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5) wykaz materiałów 6) inwentaryzacja drzew do wycięcia UWAGA: W przypadku rozbieżności zapisów umowy (postanowień umownych) z zapisami zawartymi w dokumentacji technicznej, a dot. np. zasad rozliczania robót, odbioru robót, przekazania terenu budowy itp., pierwszeństwo przyznaje się zapisom umownym. 3. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia końcowego odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca winien: 1) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę obejmującą : a) budowę co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej, b) budowę sieci lub przyłącza wod.- kan., c) budowę lub remont drogi lub chodnika oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. W/w roboty mogły być wykonane w ramach więcej niż jednej umowy. 2) wykazać, iż osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych co najmniej w ograniczonym zakresie d) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ; oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów): 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; a także: 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7. wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 8. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Uwaga: Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: fttp://bip.um.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój nr 243)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
- ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.