Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-05-02
¦wiecie: Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 8, przy ulicy Al. Jana Paw³a II/8 w ¦wieciu
Numer og³oszenia: 109312 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiecie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 8, przy ulicy Al. Jana Paw³a II/8 w ¦wieciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 8, przy ulicy Al. Jana Paw³a II /8 w ¦wieciu polegaj±ca na : - budowie boiska wielofunkcyjnego sportowego wraz z bie¿ni± cztero - torow± (200 m ), bie¿niê 4 torow± do biegu na dystansie 60 m, skoczni± do skoku w dal, rzutniê do pchniêcia kul± ; boisko zawiera pole gry w pi³kê rêczn±, pole do gry w pi³kê siatkow± oraz pole gry w tenisa ziemnego. za bramkami zaprojektowano pi³kochwyty wysoko¶ci 6,0 m . Obiekt bêdzie ogólnodostêpny. Parametry techniczne obiektu ; boisko do pi³ki rêcznej 20 x 40 m - 800,00 m2 ( EPDM , kolor ceglasty ) boisko do pi³ki siatkowej 9 x 18 m - 162,00 m2 ( EPDM , kolor ceglasty ) boisko do tenisa ziemnego 260,76 m2 ( EPDM , kolor ceglasty ) strefa bezpieczeñstwa - 256,00 m2 ( EPDM, ceglasty ) pola za bramkami i wokó³ boiska - nawierzchnia poliuretanowa EPDM , kolor zielony - 1.543,60 m2 bie¿nia czterotorowa 60 m wraz z polem startu i stref± hamowania - nawierzchnia poliuretanowa natrysk ceglasty - 386,40 m2 bie¿nia 4 - torowa 200 m ( bez bie¿ni 60 m ) , nawierzchnia poliuretanowa, natrysk ceglasty 737,76 m2 dwukierunkowa skocznia do skoków w dal - nawierzchnia poliuretanowa, natrysk ceglasty - 53,68 m2 utwardzenie kostk± betonow± gr. 6 cm czerwon± - 453,76 m2 teren zielony - trawa z rolki - 1.758,00 m2 teren zielony - trawa siew - 1.432,56 m2 pi³kochwyty za bramkami , h = 6,0 m, L = 16 m z siatki PP zielonej O 6mm, oczko 5x5cm, s³upki profil 80 x 80 x 3 w kolorze zielonym, linki naci±gowe ocynkowane w powleczeniu PCV 5/7 mm Pole do pchniêcia kul± wykonane z nawierzchni trawiastej , ko³o z progiem do rzutu typowe Prze³o¿enie kabla energetycznego na odcinku 87,5 m. ( kabel o¶wietleniowy zasilaj±cy 2 lampy ) Odwodnienie liniowe - korytka szczelinowe o wymiarach 16 x 18,5 x 100 , montowane po wewnêtrznej stronie bie¿ni. Odp³yw ze skrzynek zbiorczych odprowadzony do kanalizacji deszczowej za pomoc± rur PCV 110 oraz 160 oraz 3 studni PCV kontrolnych o ¶rednicy 315 mm. Zastosowana nawierzchnia musi posiadaæ wa¿n± Aprobatê Techniczn± ITB lub certyfikat zgodno¶ci z norm± PN - EN 14877 : 2008, kartê techniczn± , atest higieniczny. Monta¿ nawierzchni winna wykonaæ firma posiadaj±ca autoryzacjê producenta systemu poliuretanowego wystawion± na przedmiotowe zadanie z gwarancj± dostarczenia oryginalnych materia³ów systemowych zgodnie z wydan± przez niego instrukcj±. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbêdnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbêdnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowego organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20.000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e roboty budowlane prawid³owo wykonane (ukoñczone) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie boisk sportowych wielofunkcyjnych , w tym jednego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 800 m2, jednej bie¿ni lekkoatletycznej 4-torowej (200 m) o nawierzchni poliuretanowej wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e dysponowanie narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - koparka samojezdna na ko³ach - min. - 1 szt., - równiarka - 1 szt. - walec drogowy - min - 1 szt., - transport ko³owy 5 - 10 ton - min - 2 szt., - zagêszczarka, ubijak mechaniczny - min - 3 szt., - maszyny do uk³adania poliuretanu - 1 szt. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci ogólnobudowlanej bez ograniczeñ i 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnieñ) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy lub zastêpca kierownika budowy. Nale¿y do³±czyæ wykaz budów, na których kierowa³ robotami budowlanymi jako kierownik budowy. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 500.000,00 PLN. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wype³niony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z za³±czonym wzorem) - Za³±cznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - orygina³/ 2. Kosztorysy ofertowe sporz±dzone na podstawie przedmiarów robót - Za³±cznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - orygina³/ 3.Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pe³nomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. / Wymagana forma dokumentu - orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dokona zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) o okres rozstrzygniêcia postêpowania - odwo³ania, b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego i inspektora nadzoru, c) dzia³anie si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiaj±cego), e) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, g) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, h) wyst±pienia robót dodatkowych, okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie bêdzie mia³o wp³yw na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypa³u itp. j) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci wynikaj±cych z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, itp., l) zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ losowych, o których niezw³ocznie poinformowano Zamawiaj±cego, m) wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i termin zakoñczenia robót, n) konieczno¶æ wykonania dokumentacji zamiennej, o) wyst±pienie opó¼nienia w przekazaniu placu budowy lub jego czê¶ci a opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia robót, p) zmiany technologii jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, r) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy zgodnie z okre¶lonym zakresem w SIWZ nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, c) rezygnacja z czê¶ci robót lub zmiana ilo¶ci np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pe³nienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymuj±cych siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT strony zobowi±zuj± siê do zawarcia aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wype³nienia w ofercie spe³niaj±cych warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li by³y opisane i Wykonawca sk³adaj±c ofertê polega³ na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 6) Nie stanowi± zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swiecie.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie pok. 30.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie w Sekretariacie (pok. nr 21, I - piêtro).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2025 roku.
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2025r.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
- Us³ugi transportowe samochodami dostawczymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu
- Us³ugi transportowe samochodami ciê¿arowymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu
- Dostawa paliw, olejów, p³ynów, gazu w butlach oraz materia³ów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu - Czê¶æ nr 2 zamówienia
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z realizacj± placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Ksi±¿ki
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
wiêcej: Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.