Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Poznań: Zapytanie o cenę na dostawę mebli biurowych wraz z montażem dla Politechniki Poznańskiej
Numer ogłoszenia: 109735 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na dostawę mebli biurowych wraz z montażem dla Politechniki Poznańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapytanie o cenę na dostawę mebli biurowych wraz z montażem dla Politechniki Poznańskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Triada - Imex s.c. Włodzimierz Hybiak Ryszard Kwiczor, ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128362,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127639,56
Oferta z najniższą ceną: 127639,56 / Oferta z najwyższą ceną: 142956,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, które są towarami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a na rynku istnieje bardzo wiele firm wykonujących i handlujących meblami. Zamawiane meble są towarem typowym o parametrach istniejących w katalogach wielu firm produkujących meble. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących sprzętu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 WOG na rok 2025 r.
- Sporządzenie inwentaryzacji instalacji wod-kan,CO w budynku osJIII Sobieskiego109wPoznaniu wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego i przedmiarem wymiany instalacji wod-kan,CO i elektrycznej
- Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Urazowo-Ortopedycznego w SP ZOZ w Łapach oraz POZ w Czarnej Białostockiej
- Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa i montaż wyposażenia do 15 domków rekreacyjnych
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- Wykonanie i montaż wyposażenia dla budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Zdzieszowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego, mebli oraz sprzętu AGD do pracowni, sali dydaktyczno-naukowej i pozostałych pomieszczeń w BCU w Lęborku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.