eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 111088 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych , ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53, 10-307 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327304, faks 089 5268817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmmiotem zamowienia jest dostawa: 191szt. komputerów stacjonarnych typu ALL in One 73szt.routerów z wbudowanym modemem adsl 144szt.urządzen wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych formatu A4 191szt.UPS 191szt.kart SDHC 191szt.kabli zasilających 573szt.przewodów sieci LAN zakonczonych Rj45dł. 3mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.200,00zl Słownie: pięć tysięcy dwieście zlotych Wadium dla poszczególnych części wynosi: Dla części I 3.500,00zł Dla części II - 100,00zł Dla części III- 1000,00zl Dla części IV- 600,00zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: BGŻ 77 2030 0045 1110 0000 0190 7000 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza powinien być dołączony do oferty a w przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej złożony w kasie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie-zal. nr.2 o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Nie wykazanie potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie-zal. nr.2 dotyczące posiadanej wiedzy i doświadczenia. Nie wykazanie potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie-zal. nr.2 o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .Nie wykazanie potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie-zal. nr.2 dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy. Nie wykazanie potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie-zal. nr.2 dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy. Nie wykazanie potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne ;zpuhlp.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZPUH LP Olsztyn ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53 pok.11; po złożeniu pisemnie stosownego wniosku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Olsztyn ul. Marii Zientary Malewskiej pok. Nr.13-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny typu All in One szt. 191.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu All in One szt. 191 (dopuszcza się sprzęt o parametrach nie niższych od niżej wymienionych) Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Router z wbudowanym modemem adsl - szt. 73.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Router z wbudowanym modemem adsl - szt. 73 (dopuszcza się sprzęt o parametrach nie niższych od niżej wymienionych) Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne ( skaner kolorowy +ksero + drukarka laserowa monochromatyczna A4) - szt. 149..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne ( skaner kolorowy +ksero + drukarka laserowa monochromatyczna A4) - szt. 149. (dopuszcza się sprzęt o parametrach nie niższych od niżej wymienionych) Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria dodatkowe Zasilacz UPS - szt. 191..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria dodatkowe (dopuszcza się sprzęt o parametrach nie niższych od niżej wymienionych) Sprzęt fabrycznie nowy Zasilacz UPS - szt. 191. Wymagania minimalne, (dopuszcza się sprzęt o parametrach nie niższych od niżej wymienionych) Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.