Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Białogard: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł (pięciu milionów złotych) dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_10_2015
Numer ogłoszenia: 111200 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Spółka z o.o. , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł (pięciu milionów złotych) dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_10_2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł 2. Przeznaczenie środków pochodzących z limitu finansowego: działalność bieżąca oraz spłata zobowiązań Zamawiającego, tj. Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Spółka z o.o. 3. Założenia: a) Termin realizacji zamówienia - do 6 miesięcy - od 07.06.2015 roku do 06.12.2015 roku, b) wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu udzielenia i obsługi limitu finansowego będzie liczone w stosunku 6 miesięcznym od kwoty faktycznie wykorzystanych środków z przyznanego Zamawiającemu limitu finansowego, c) koszt odsetkowy naliczany będzie jedynie od zaangażowania kapitału. d) zapłata za udzielenie i obsługę limitu finansowego następować będzie co miesiąc, w sposób określony w -Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- określonych w pkt 16 SIWZ. e) Wykonawca, raz w miesiącu, będzie pobierać od Zamawiającego odsetki od faktycznie wykorzystanego limitu poprzez debetowanie z limitu. f) prowizja za limit nie może przekroczyć 1,0% kwoty całości przyznanego limitu finansowego i będzie ona płatna jednorazowo przy uruchomieniu przyznanego limitu finansowego poprzez debetowanie z tego limitu. g) przewiduje się następującą formę zabezpieczenia - ustanowienie hipoteki na nieruchomościach położonych przy ulicy Chopina 29 w Białogardzie. Ponadto Zamawiający dopuszcza także jako dodatkową formę zabezpieczenia weksel in blanco. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpatrywał wnioski o uruchomienie potrzebnej Zamawiającemu kwoty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia wniosku, i) w sytuacji zaprzestania publikowania wskaźnika WIBOR 1M, stawka bazowa będzie ustalana o wskaźnik najbardziej podobny do WIBOR 1M, ustalony przez strony w drodze aneksu. j) niezmienność wysokości marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy; k) do obliczenia oprocentowania w -Ofercie- należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 08.05.2015r. l) Wykonawca otworzy rachunek limitu finansowego najpóźniej w dniu zawarcia umowy o uruchomienie i obsługę limitu finansowego i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania z zastrzeżeniem lit. b) do f) niniejszego punktu, m) do wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się jednorazowe uruchomienie limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 pln n) planowane uruchomienie limitu finansowego nastąpi do 7. czerwca 2015 r. chyba, że z przyczyn proceduralnych nie będzie to możliwe, wtedy uruchomienie nastąpi w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. o) do wyznaczenia wysokości oprocentowania dla celów porównania ofert przyjmuje się wartość stopy zmiennej WIBOR 1M na dzień 08.05.2015r. p) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, q) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów (np. prowizji za wcześniejszą spłatę), r) Zamawiający ma możliwość, za zgodą Wykonawcy, wydłużenia okresu finansowania w ramach limitu finansowego oraz wydłużenia okresu spłaty wykorzystanego limitu; s) przyznanie limitu finansowego nie może być obciążone innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. t) Zamawiający nie dopuszcza możliwości przelewu wierzytelności Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy na osoby trzecie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP) oraz wykazu wykonanych usług wraz z dowodami na potwierdzenie ich należytego wykonania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykazanie się realizacją co najmniej jednej wykonanej usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze limitu finansowego o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączenia, dowodów, że usługa wyszczególniona w wykazie została wykonana należycie - załącznik do SIWZ.;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty projektu umowy, której zapisy będą zgodne z działem IV -Umowy w sprawach zamówień publicznych- ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ- w szczególności z pkt 3 pn -Przedmiot zamówienia- i pkt 16 pn -Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego-
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający przewidział w SIWZ zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 2) dotyczą możliwości: -w sytuacji zaprzestania publikowania wskaźnika WIBOR 1M, stawka bazowa będzie ustalana o wskaźnik najbardziej podobny do WIBOR 1M, ustalony przez strony w drodze aneksu, -Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, -Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów -np. prowizji za wcześniejszą spłatę-, -Zamawiający ma możliwość, za zgodą Wykonawcy, wydłużenia okresu spłaty limitu finansowego, -przyznanie limitu finansowego nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów punktów 1. i 2. podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o.
ul. Chopina 29 78-200 Białogard III piętro, pokój 305 Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29 78-200 Białogard III piętro, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 21.05.2015r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest p. Małgorzata Kojder tel. 94 311-37-07 email: mkojder@szpitalbialogard.pl, w godz. 07:00 - 15:00 dni robocze od poniedziałku do piątku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- "Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Gminy Białogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
- Zakup sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi"
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego dla Gminy Radzyń Podlaski"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.