Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Łęczna: Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy
Numer ogłoszenia: 112544 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej w ramach projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony na VI części: Część I - Magazynier z obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym Część II Gastronomia z elementami cateringu Część III Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych Część IV Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Część V Pracownik produkcji - sortowacz Część VI Pracownik biurowy z obsługą komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 6 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części I i II. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 25 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części III i IV. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 12 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części V i VI. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki - dotyczy wszystkich części. dysponuje 1 wózkiem jezdniowym - dotyczy części I. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w lokalu gastronomicznym umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części II. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w miejscu związanym z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części III. wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w placówkach handlowych umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części IV. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: dysponuje wykładowcami posiadającymi doświadczenie w dziedzinie zgodnej z tematyką prowadzonego szkolenia tj. co najmniej 200 godzin szkoleniowych przepracowanych lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w tej dziedzinie - dotyczy wszystkich części. dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć. Osoby muszą mieć kwalifikacje przynajmniej równe określonym w niniejszym ppk. 5.3.1.1. - dotyczy wszystkich części Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 do siwz. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie: poświadczenie podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kadra podstawowa i rezerwowa załącznik nr 6 do siwz. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do siwz. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 2 do siwz dla każdej części oddzielnie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz dla każdej części oddzielnie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć zaakceptowany wzór umowy wraz z ankietami- załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany wzór ankiety służący ocenie szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca (w przypadku jego posiadania) zobowiązany jest przedłożyć certyfikat jakości usług.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony wykonawcy: - zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz, - zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - zmniejszenia się liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, c) nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.leczna.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna
/pok. 110/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 07:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w ramach projektu Nowe perspektywy Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 40 godzin zegarowych. Liczba osób: 5 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawy obsługi komputera - wybrane zagadnienia prawa pracy - wybrane zagadnienia prawne działalności gospodarczej - wybrane zagadnienia prawa cywilnego w zakresie umów - wybrane zagadnienia prawa podatkowego i ZUS - gospodarka magazynowa - obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - zajęcia praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gastronomia z elementami cateringu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 72 godziny zegarowe. Liczba osób: 5 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawy żywienia, jakość zdrowotna żywności, - proces technologiczny w produkcji gastronomicznej, - wymogi systemu HACCP w gastronomii, - charakterystyka i obsługa urządzeń gastronomicznych, - receptury i techniki sporządzania dań głównych i przekąsek, planowanie posiłków i układanie menu, - formy obsługi konsumenta, - serwowanie potraw, -organizacja pracy w małej gastronomii, - organizowanie imprez okolicznościowych (catering) oraz ekspedycji wyrobów kulinarnych, dekorację stołów, - przedsiębiorczość w zakresie samozatrudnienia; - zajęcia praktyczne (zajęcia praktyczne powinny odbywać się w lokalu gastronomicznym)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać się równolegle. Liczba grup kursowych: 2 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - podstawowe zagadnienia - etyka zawodowa opiekuna - podstawowa opieka zdrowotna - zagadnienia z geriatrii - profilaktyka osób starszych - zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej - żywienie osób starszych - podstawowe zabiegi pielęgnacyjne i higieniczne - rehabilitacja lecznicza - organizacja czasu wolnego osób starszych - wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego - pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego - zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 80 godzin zegarowych. Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać równolegle. Liczba grup kursowych: 2 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - przepisy prawne obowiązujące w sprzedaży; - dokumentacja handlowa; - organizacja pracy w jednostkach handlowych; - techniki sprzedaży; - profesjonalna obsługa klienta; - obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych (czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych, metkownicy) -obsługa drukarki fiskalnej, wagi elektronicznej; -podstawy obsługi komputera (Word. Excel); - obsługa komputerowych programów użytkowych w handlu, BHP w handlu, minimum sanitarne - zajęcia praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik produkcji - sortowacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 90 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - BHP na stanowisku pracy; - minimum sanitarne ; - struktura organizacyjna i proces produkcji mrożonych owoców i warzyw; - utrzymanie porządku na stanowisku pracy; - system BRC - standard bezpieczeństwa żywności; - mycie i sortowanie opakowań ; - sortowanie warzyw i owoców świeżych; - zapoznanie z obowiązującymi instrukcjami technologicznymi przy produkcji mrożonek; - samodzielne prace przy wysortowywaniu mrożonek, pakowanie w opakowania zbiorowe ; - przygotowywanie opakowań na wyroby (składanie kartonów); - obsługa linii do sortownia warzyw świeżych i mrożonek; - obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w zakładzie; - zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z sortowaniem i pakowaniem produktów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pracownik biurowy z obsługą komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1. Organizacja pracy biurowej: - organizacja pracy pracownika biurowego, - obsługa urządzeń biurowych 2. Informacja i dokumentacja w biurze: - dokumentacja biurowa w firmie, - postępowanie z dokumentacją biurową 3. Komunikacja oraz etykieta biurowa: - efektywna komunikacja, - etykieta pracy biurowej 4. Obsługa komputera oraz specjalistycznych programów biurowych: - obsługa edytora tekstu, - tworzenie prezentacji multimedialnych, - obsługa arkusz kalkulacyjny (Excel), - obsługa Internetu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.