To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Ostróda: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca
Numer ogłoszenia: 113169 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83903 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia omówiony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznych. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 1 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 2 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Prace Etapu I w 2011 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2011 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu I w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie wiosennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. ETAP I w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2011 r. ETAP I w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2012 r./ 31.05.2013 r. ETAP II w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2011 r. ETAP II w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2012 r./ 15.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I i Etapu II w latach 2011 r., 2012 r., 2013 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu ETAPU II w 2013 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres rękojmi liczony będzie odpowiednio od dnia odbioru Etapu II w 2011 r., 2012 r., 2013 r. Zamawiający dopuszcza płatności przejściowe. W przypadku płatności przejściowych należność przysługująca Wykonawcy za wykonanie danej części zakresu płatna będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po wykonaniu min. 5000,00m2, potwierdzonym wpisem do dziennika budowy dokonanym przez Inspektora nadzoru, płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym wykazem potwierdzonym przez Inspektora nadzoru lub 30 dni od dokonania odbioru częściowego danego etapu i otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru częściowego robót z załączonym wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2011 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Po przesłaniu przez Zamawiającego zakresu robót w I Etapie w 2012 r. oraz I Etapie w 2013 r. (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zakresu) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2012 r. oraz odpowiednio w 2013 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy ETAPU I w 2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 1 m2 konserwacji plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, jednak z zachowaniem pracy przez minimum dwie ekipy remontowe na każdej części, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAR-DAR Marian Tompalski, Makówiec 53, 87-602 Chrostkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4560148,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19,68
Oferta z najniższą ceną: 19,68 / Oferta z najwyższą ceną: 61,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Wielobranżowych Krzysztof Strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000824,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27,68
Oferta z najniższą ceną: 27,68 / Oferta z najwyższą ceną: 35,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Wykonywanie robót naprawczych nawierzchni dróg na drogach gminnych i wewnętrznych.
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.