Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Radzyń Podlaski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych z podziałem na trzy części:
CZĘŚĆ 1: Sprzedawca,
CZĘŚĆ 2 : Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych,
CZĘŚĆ 3 : Magazynier
Numer ogłoszenia: 113469 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Ostrowiecka 18, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3529380, faks 083 3529380 w. 213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych z podziałem na trzy części: CZĘŚĆ 1: Sprzedawca, CZĘŚĆ 2 : Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych, CZĘŚĆ 3 : Magazynier.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: SPRZEDAWCA CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 48 2. Szkolenie będzie realizowane w czterech grupach, każda grupa będzie liczyć 12 osób. 3. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 09.06.2010r. do 12.07.2010r. - II grupa: od 01.07.2010r. do 03.08.2010r. - III grupa: od 24.08.2010r. do 24.09.2010r. - IV grupa: od 14.09.2010r. do 15.10.2010r. 4. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 150 ( ogółem zajęcia teoretyczne i praktyczne) 5. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz zawierać następujące moduły: - moduł obsługi komputera z obsługą dwóch programów komputerowych używanych w handlu - moduł obsługa kas fiskalnych. 6. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 7. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 8. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 9. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 10. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2,3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 11. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 12. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 13. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 14. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 15. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 16. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy . 17. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje, case study, warsztaty, ćwiczenia, praca indywidualna, praca w grupach. 18. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych oraz innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 19. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego oraz wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r, nr 31, poz. 216). 20. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 21. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 22. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem. CZĘŚĆ 2 : KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM WRAZ Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 36 2. Szkolenie będzie realizowane w czterech grupach, każda grupa będzie liczyć 9 osób. 3. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 14.06.2010r. do 28.06.2010r. - II grupa: od 05.07.2010r. do 19.07.2010r. - III grupa: od 02.08.2010r. do 16.08.2010r. - IV grupa: od 13.09.2010r. do 27.09.2010r. 1. Szkolenie obejmuje cześć teoretyczną i praktyczną według programu nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 2. Wymagane jest aby łączna liczba godzin usługi szkoleniowej wynosiła minimum 71 godzin w tym min. 20 godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym. 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 5. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. 6. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 7. Czas trwania zajęć - zajęcia praktyczne mogą być prowadzone sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 8. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2, 3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 9. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 10. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 11. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 12. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 13. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 14. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. 15. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 16. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy. 17. Wymagane jest aby Wykonawca po ukończeniu szkolenia przeprowadził końcowy egzamin wewnętrzny. 18. Wymagane jest aby po ukończeniu szkolenia oraz końcowym egzaminie wewnętrznym Wykonawca zorganizował egzamin końcowy sprawdzający kwalifikacje uczestników szkolenia przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z 2001r. z późn. zmianami). 19. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 20. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 21. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 22. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową wykonaną ze sztywnej tektury z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem. CZĘŚĆ 3 : MAGAZYNIER CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 3. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 18 4. Szkolenie będzie realizowane w dwóch grupach, każda grupa będzie liczyć po 9 osób. 5. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 14.06.2010 do 12.07.2010r. - II grupa: od 13.09.2010 do 11.10.2010r. 6. Szkolenie obejmuje cześć teoretyczną i praktyczną według programu nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) . Wymagane jest aby szkolenie zawierało m. in. następujące moduły: - moduł obsługa wózków jezdniowych: czas trwania minimum 71 godzin, w tym 20 godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym, - moduł obsługi komputera z obsługą dwóch programów komputerowych używanych w handlu, - moduł obsługa kas fiskalnych. 7. Wymagane jest aby łączna liczba godzin usługi szkoleniowej wynosiła 150 godzin. 8. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 9. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. 10. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 11. Czas trwania zajęć - zajęcia praktyczne mogą być prowadzone sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 12. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2, 3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 13. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 14. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 15. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 16. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 17. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 18. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. 19. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 20. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy. 21. Wymagane jest aby Wykonawca po ukończeniu szkolenia przeprowadził końcowy egzamin wewnętrzny. 22. Wymagane jest aby po ukończeniu szkolenia oraz końcowym egzaminie wewnętrznym Wykonawca zorganizował egzamin końcowy sprawdzający kwalifikacje uczestników szkolenia przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z 2001r. z późn. zmianami). 23. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 24. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 25. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 26. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową wykonaną ze sztywnej tektury z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych z podziałem na trzy części: CZĘŚĆ 1: Sprzedawca, CZĘŚĆ 2 : Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych, CZĘŚĆ 3 : Magazynier, Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 1, litera a) wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu wymaganych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 1 litera b) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: Dla części 1: dwa szkolenia grupowe z zakresu SPRZEDAWCA i w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 12 słuchaczy, Dla części 2: dwa szkolenia grupowe z zakresu KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM WRAZ Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH i w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 9 słuchaczy, Dla części 3: dwa szkolenia grupowe z zakresu MAGAZYNIER i w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 9 słuchaczy, W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie, jako odrębne szkolenie. Wykaz wykonanych usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2c do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Ponadto Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 1 litera b) wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniu wymaganych w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie I litera c) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu wymaganym w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie I litera c) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu wymaganym w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 1 litera d) wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu wymaganych w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualne certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe i gwarantujący wysoki poziom świadczonych usług, określonych w certyfikacie. Będą brane pod uwagę różne formy aktualnych certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, itp. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. awaria sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, b) zmiany miejsca szkolenia - w sytuacji nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. pożar, powódź), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) zmiany harmonogramu zajęć - w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. awaria sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia, choroba wykładowcy, niesprzyjające warunki atmosferyczne), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, e) liczby uczestników w przypadku jej zmniejszenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. nie podjęcie szkolenia, rezygnacja ze szkolenia lub przerwania szkolenia przez osoby kierowane), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - w tym przypadku Zamawiający zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę uczestników szkolenia, ustalając wysokość kosztów proporcjonalnie do okresu szkolenia, w którym uczestniczyły. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.radzynpodlaski.ibip.pl/, http://praca.radzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
Ostrowiecka 18
21-300 Radzyń Podlaski
pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Ostrowiecka 18 21-300 Radzyń Podlaski pok. nr 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: SPRZEDAWCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: SPRZEDAWCA CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 48 2. Szkolenie będzie realizowane w czterech grupach, każda grupa będzie liczyć 12 osób. 3. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 09.06.2010r. do 12.07.2010r. - II grupa: od 01.07.2010r. do 03.08.2010r. - III grupa: od 24.08.2010r. do 24.09.2010r. - IV grupa: od 14.09.2010r. do 15.10.2010r. 4. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 150 ( ogółem zajęcia teoretyczne i praktyczne) 5. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz zawierać następujące moduły: - moduł obsługi komputera z obsługą dwóch programów komputerowych używanych w handlu - moduł obsługa kas fiskalnych. 6. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 7. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 8. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 9. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 10. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2,3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 11. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 12. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 13. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 14. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 15. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 16. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy . 17. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje, case study, warsztaty, ćwiczenia, praca indywidualna, praca w grupach. 18. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych oraz innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 19. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego oraz wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r, nr 31, poz. 216). 20. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 21. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 22. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 : KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM WRAZ Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 : KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM WRAZ Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 36 2. Szkolenie będzie realizowane w czterech grupach, każda grupa będzie liczyć 9 osób. 3. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 14.06.2010r. do 28.06.2010r. - II grupa: od 05.07.2010r. do 19.07.2010r. - III grupa: od 02.08.2010r. do 16.08.2010r. - IV grupa: od 13.09.2010r. do 27.09.2010r. 1. Szkolenie obejmuje cześć teoretyczną i praktyczną według programu nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 2. Wymagane jest aby łączna liczba godzin usługi szkoleniowej wynosiła minimum 71 godzin w tym min. 20 godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym. 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 5. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. 6. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 7. Czas trwania zajęć - zajęcia praktyczne mogą być prowadzone sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 8. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2, 3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 9. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 10. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 11. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 12. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 13. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 14. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. 15. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 16. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy. 17. Wymagane jest aby Wykonawca po ukończeniu szkolenia przeprowadził końcowy egzamin wewnętrzny. 18. Wymagane jest aby po ukończeniu szkolenia oraz końcowym egzaminie wewnętrznym Wykonawca zorganizował egzamin końcowy sprawdzający kwalifikacje uczestników szkolenia przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z 2001r. z późn. zmianami). 19. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 20. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 21. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 22. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową wykonaną ze sztywnej tektury z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 : MAGAZYNIER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 : MAGAZYNIER CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 3. Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 18 4. Szkolenie będzie realizowane w dwóch grupach, każda grupa będzie liczyć po 9 osób. 5. Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 14.06.2010 do 12.07.2010r. - II grupa: od 13.09.2010 do 11.10.2010r. 6. Szkolenie obejmuje cześć teoretyczną i praktyczną według programu nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) . Wymagane jest aby szkolenie zawierało m. in. następujące moduły: - moduł obsługa wózków jezdniowych: czas trwania minimum 71 godzin, w tym 20 godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym, - moduł obsługi komputera z obsługą dwóch programów komputerowych używanych w handlu, - moduł obsługa kas fiskalnych. 7. Wymagane jest aby łączna liczba godzin usługi szkoleniowej wynosiła 150 godzin. 8. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 9. Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. 10. Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 11. Czas trwania zajęć - zajęcia praktyczne mogą być prowadzone sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 12. Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2, 3 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 13. Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 14. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 15. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 16. Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 17. Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 18. W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. 19. Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 20. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy. 21. Wymagane jest aby Wykonawca po ukończeniu szkolenia przeprowadził końcowy egzamin wewnętrzny. 22. Wymagane jest aby po ukończeniu szkolenia oraz końcowym egzaminie wewnętrznym Wykonawca zorganizował egzamin końcowy sprawdzający kwalifikacje uczestników szkolenia przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z 2001r. z późn. zmianami). 23. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 24. Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 25. Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 26. Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: - prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) - teczkę szkoleniową wykonaną ze sztywnej tektury z plastikową rączką, - długopis, - zakreślacz, - notatnik oraz inne przydatne materiały związane ze szkoleniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania będących podopiecznymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Dostawa paliw
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.