eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielgomłynyUsługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Wielgomłyny: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY
Numer ogłoszenia: 115083 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171354 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie, tel. 44 787 10 87 wew. 112, faks 44 787 10 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest a) szkolenie z psychologiem w tym konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla 13 osób, łącznie 120 godzin lekcyjnych, b) szkolenia z doradcą zawodowym w tym konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla 13 osób, łącznie 138 godzin lekcyjnych. 2. Projektem pn Powroty my też jeszcze potrafimy objętych będzie 13 osób. Uczestnikami projektu są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wielgomłyny, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo i jednocześnie są w wieku aktywności zawodowej. 3. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć na terenie Gminy Wielgomłyny. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnego lokalu sal dydaktycznych na terenie Gminy Wielgomłyny, zamawiający udostępni pomieszczenie salę konferencyjną Urzędu Gminy Wielgomłyny do przeprowadzenia zajęć. 4. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj w miejsca siedzące, ławki, stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne lub magnetyczne. 5. Wykonawca na okres trwania zajęć wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 6. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom podczas każdego spotkania catering tj 2 herbaty i jedna kawa, śmietanka do kawy, cukier, cytryna do herbaty, szklanka zimnego napoju woda mineralna gazowana lub niegazowana ciastka lub inne słodycze dla każdego uczestnika spotkania w każdy dzień szkoleniowy. Dodatkowo podczas każdego spotkania zapewni dla każdego uczestnika catering w postaci ciepłego posiłku tj obiad w formie II dania kompot. Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia wydruk trwały, kartki trwałe złączone metodą bindowania, brulion w twardej oprawie A496 kartek, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka z rzepem A4. Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Jeden komplet materiałów opisanych wyżej wykonawca przekaże realizatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. I. Szkolenie z psychologiem. Dla każdego uczestnika projektu 13 osób przewidziane jest po 6 godzin lekcyjnych sesji indywidualnych razem 78 godzin lekcyjnych. Dla wszystkich uczestników projektu 13 osób przewidziane są zajęcia grupowe 7 spotkań po 6 godzin lekcyjnych razem 42 godziny. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć indywidualnych i zajęć grupowych przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania indywidualnego i grupowego. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin. Szkolenie zakończone zostanie wręczeniem każdemu z jego uczestników dyplomu o ukończeniu szkolenia oraz poświadczeniu jego odbioru przez poszczególnych uczestników. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. II. Szkolenie z doradcą zawodowym. Dla każdego uczestnika projektu 13 osób przewidziane jest po 6 godzin lekcyjnych sesji indywidualnych razem 78 godzin lekcyjnych. Dla wszystkich uczestników projektu 13 osób przewidziane są zajęcia grupowe 10 spotkań po 6 godzin lekcyjnych razem 60 godzin. Podczas szkolenia powinny być zrobione 1) Lista obecności z każdego spotkania indywidualnego i grupowego. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać a) stronę tytułową czyli Dziennik zajęć ze szkolenia nt zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin. Szkolenie zakończone zostanie wręczeniem każdemu z jego uczestników dyplomu o ukończeniu szkolenia oraz poświadczeniu jego odbioru przez poszczególnych uczestników. Szkolenia z doradcą zawodowym mają być zakończone ustaleniem indywidualnych ścieżek zawodowych dla każdego uczestnika projektu. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY realizowany w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINCIPIS Sp. z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7249,74

  • Oferta z najniższą ceną: 7249,74 / Oferta z najwyższą ceną: 11388,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z doradcą zawodowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINCIPIS Sp. z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8089,80

  • Oferta z najniższą ceną: 8089,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13096,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.