Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Racibórz: Organizacja i realizacja imprezy promocyjnej w Raciborzu w ramach projektu: Śląski Spichlerz - tradycje kulturowe ziemi raciborskiej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013, Priorytet IV Kultura, Działanie 4.3. Promocja kultury
Numer ogłoszenia: 115377 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu , ul. Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 700 60 50, faks 32 700 60 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy promocyjnej w Raciborzu w ramach projektu: Śląski Spichlerz - tradycje kulturowe ziemi raciborskiej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013, Priorytet IV Kultura, Działanie 4.3. Promocja kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja imprezy promocyjnej 29 maja 2011r. w godz. 13.00 - 17.00 w parku zamkowym w Raciborzu w ramach projektu: Śląski Spichlerz - tradycje kulturowe ziemi raciborskiej,współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013, Priorytet IV Kultura, Działanie 4.3. Promocja kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wypożyczenie telebimu ok. 6 m2 (ekran diodowy LED) z obsługą, b) wypożyczenie sceny o wymiarach ok. 6 m x 8 m z zadaszeniem, podestem wraz ze scenografią, c) wypożyczenie hal namiotowych: 4 szt. o wymiarach ok. 3 m x 8 m, 1 szt. o wymiarach ok. 12 m x 15 m (z podłogą - dla widowni), d) wypożyczenie namiotu-garderoby z podłogą o wymiarach ok. 5 m x 10 m, e) wypożyczenie stołów i ław do namiotów w ilości po 4 stoły i 8 ław na każdy namiot (24 stoły, 48 ław), f) nagłośnienie sceny (w tym 3 szt. mikrofony bezprzewodowe na statywach, 2 szt. pojemnościowe z góry nad środkiem sceny, odsłuchy, kolumny na rusztowaniach obok sceny, odtwarzacz na płyty CD i minidyski) wraz z oświetleniem na potrzeby małego pleneru, g) catering dla uczestników imprezy - ok. 1000 osób (kiełbaska, chleb lub bułka, musztarda lub ketchup, kawa lub herbata lub napój), h) transport w/w elementów do i z Raciborza (park zamkowy - miejsce imprezy) wraz z montażem, demontażem i sprzątaniem po imprezie, i) transport osób zaangażowanych w przedstawieniach z i do gmin (miejsca zamieszkania w powiecie raciborskim) - autokar dla ok. 40 osób (6-9 zespołów), j) honoraria dwóch wykładowców - znawców kultury (obrzędy - tradycje kulturowe: wodzenie niedźwiedzia, pogrzebanie basa, procesje konne wielkanocne, obrzędy wielkanocne - tragaczyki, kroszonki, procesje konne z okazji Św. Floriana, sypanie dywanów z okazji Bożego Ciała, procesje konne z okazji Św. Mikołaja, Boże Narodzenie w gwarze laskiej) w powiecie raciborskim, k) zapewnienie energii elektrycznej do sceny i namiotów (doprowadzenie oraz opłata za zużycie), l) zapewnienie ochrony imprezy w godz. od 11.00 do 18.00 (cztery osoby), m) sprzątanie w trakcie i po imprezie (kosze przenośne przy każdym namiocie), n) WC serwis - 3 szt. kabin (opróżniane w trakcie imprezy w razie potrzeby), o) ubezpieczenie imprezy od nieszczęśliwych wypadków, p) konsultacje w zakresie uzyskania niezbędnych zezwoleń do organizacji imprezy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami usytuowania i organizacji poszczególnych elementów technicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na organizacji plenerowej imprezy kulturalnej)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, 47-400 Racibórz, ul. Zamkowa 2 (Budynek Bramny Zamku Piastowskiego - I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, 47-400 Racibórz, ul. Zamkowa 2 (Budynek Bramny Zamku Piastowskiego - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Przygotowanie i dowóz obiadów dwudaniowych do miejsca zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Organizacja imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym dla emerytów i rencistów Uniwersytetu Rzeszowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.