eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Dąbrowa Górnicza: Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta
Numer ogłoszenia: 115445 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 EUR - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W ramach realizacji zamówienia wyodrębnić należy następujące zadania: I. Umieszczenie reklamy na billboardach, zachęcającej do inwestowania w Dąbrowie Górniczej. II. Utworzenie strony internetowej oraz prezentacji na płytach CD wraz z mini folderami. III.Kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009. I. Umieszczenie reklamy na billboardach, zachęcającej do inwestowania w Dąbrowie Górniczej. 1.Kreacja przekazu, która powinna podkreślać atuty miasta Dąbrowa Górnicza oraz nawiązywać do symboliki miasta i jego wizji, jako miasta nowoczesnego i przyjaznego środowisku, zgodnie z załącznikami nr 1-3 do SIWZ. 2. Projekt graficzny plakatu, który powinien zawierać: a. element graficzny b. zdanie: Inwestuj w Dąbrowie Górniczej, c. logo i herb miasta zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 1 do SIWZ. d. adres strony internetowej dla inwestora, stanowiącej II zadanie przedmiotu zamówienia. e. zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 / zgodnie z załącznikiem nr 2 do do SIWZ/ f. hasło programu : Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby g. dominujący kolor - zieleń 3. Ekspozycja reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard w formacie co najmniej 18 m. kw. b. ILOŚĆ - dwa nośniki. c. CZAS EKSPOZYCJI - 5 miesięcy (nie później niż od 1 września 2009r. do 31 stycznia 2010 r.). d. LOKALIZACJA - na terenie woj. śląskiego ze wskazaniem miejsc o szczególnej atrakcyjności pod względem możliwości dotarcia do potencjalnych zainteresowanych inwestowaniem w Dąbrowie Górniczej, np. przy głównych drogach krajowych, w centrum aglomeracji. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości plakatów w czasie trwania ekspozycji, poprzez dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów oraz w razie uszkodzenia plakatów nieodpłatne ponowne wyklejenie. Wymiana uszkodzonych plakatów nastąpi w terminie 48 godzin od momentu ich zauważenia przez Wykonawcę. Terminy realizacji dla zadania I Termin realizacji projektu plakatu na billboardy - nie później niż do 14 sierpnia 2009 r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach -nie później niż do 01 września 2009r. Czas ekspozycji billboardów- 5 miesięcy (nie później niż od 1 września 2009r. do 31 stycznia 2010 r.). II. Utworzenie strony internetowej oraz prezentacji na płytach CD wraz z mini folderami. Pełna wersja serwisu internetowego dostępna w 3 wersjach językowych (polska, angielska, niemiecka). Informacje stanowiące zawartość serwisu /do tłumaczenia/ w ilości do 30 stron maszynopisu /bez map i zdjęć/. Dodatkowo informacje podstawowe o mieście oraz o ofercie inwestycyjnej w ilości do 3 stron maszynopisu w wersji chińskiej. Zadaniem serwisu jest promocja inwestycyjnych walorów miasta i regionu. Serwis dostarczał będzie kompleksowych informacji o możliwościach zakupu bądź dzierżawy terenów pozostających w gestii samorządu z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej na dowolną skalę. W ramach zamówienia Wykonawca powinien: 1. Dokonać: a. kreacji szczegółowych elementów graficznych - zakładki, zdjęcia, symbolika, nawigacja, b. opracowania strony technicznej, konwencji nawigacji, platformy funkcjonalnej i graficznej c. opracowania merytorycznego zawartości strony d. tłumaczenia na wersję angielską, niemiecką i chińską 2. Wykonać prezentację multimedialną na płytach mini CD na podstawie strony 3. Wykonać pakiet informacyjny w ilości 1000 szt. złożony z mini CD z prezentacją oraz mini- foldera. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie dostępne mu materiały o charakterze informacyjnym, niezbędne do stworzenia strony internetowej. 1.1. Założenia wstępne merytorycznego i logicznego układu strony: a. Bezpośrednim celem powstania serwisu jest budowa wizerunku miasta jako przyjaznego inwestorom, posiadającego szeroką ofertę gruntów inwestycyjnych, sprawnie funkcjonujący aparat administracyjny i system regulacji prawnych oraz korzystne ekonomicznie rozwiązania natury podatkowej (specjalne strefy ekonomiczne etc.), jak również zaplecze rynku pracy oferujące wykwalifikowanych specjalistów i zasoby siły roboczej w skali wystarczającej do prowadzenia działalności gospodarczej o dowolnej skali. b. Oferty gruntów powinny być skatalogowane w bazie według przynajmniej dwóch kategorii: geograficznej i użyteczności. Pierwsza kategoria umożliwi przeglądanie ofert w aspekcie ich lokalizacji, druga pod kątem ich przydatności do określonych zastosowań. Informacje podawane muszą być w sposób hierarchiczny, czyli nie wyświetlane od razu wszystkie, a umożliwiające stopniowe zgłębianie contentu w przypadku zainteresowania daną pozycją. Konkretna oferta oprócz opisu zawierać powinna graficznie przedstawioną lokalizację (mapka), w przypadku istniejącej zabudowy - jej plany. Powinna również zawierać materiał graficzny w postaci zdjęć lub filmów. c. Pod względem graficznym projekt powinien się charakteryzować prostotą, przejrzystością i funkcjonalnością. Zasady nawigacji w obszarze serwisu muszą być klarowne, a konfigurowalna wyszukiwarka i mapa strony muszą oferować szybkie odnalezienie konkretnej informacji. Serwis powinien działać w oparciu o autorski system CMS, umożliwiający łatwe zarządzanie zawartością przez osoby odpowiedzialne za jego prowadzenie. d. Strona internetowa musi zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.2. Podstawowe elementy strony: a. Informacja o Obsłudze inwestora w UM, kontakty, adresy, telefony. b. Ciekawie graficznie przedstawiona baza terenów inwestycyjnych z lokalizacją na mapie, dodatkowymi mapami topograficznymi terenów, pokazaniem mediów, opisem, zdjęciami. c. Dostępność komunikacyjna: drogowa, lotnicza, kolejowa. Wskazanie odległości ze stolic europejskich i portów lotniczych. d. Potencjał społeczno - gospodarczy miasta z uwzględnieniem całości potencjału GZM /grafika, wykresy/. e. Galeria zdjęć. f. Wydawnictwa gospodarcze przekazane przez Zamawiającego do pobrania. 1.3. Pozostałe elementy: a. Uchwały wspomagające przedsiębiorczość do pobrania. b. Działania Powiatowego Urzędu Pracy wspomagające przedsiębiorców. c. Potencjał miasta edukacyjny i turystyczny dla inwestora. d. Informacje o najważniejszych firmach - kooperantach działających w mieście i organizacjach reprezentujących przedsiębiorców. e. Najważniejsze inwestycje miejskie. f. Linki do portalów i programów UE przeznaczonych dla przedsiębiorców i inwestorów; m.in. strony GZM, Targi branży nieruchomości, ważne imprezy targowe, strony PAIiIZ, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, KSSE, RIG, portale innowacyjnej gospodarki, lotniska Balice i Pyrzowice. 1.4. Techniczne wymagania wobec serwisu: a. strona musi być wyposażona w moduł CMS umożliwiający bieżące zarządzanie informacjami, b. platformę systemową stanowić może język PHP i baza (lub bazy) danych MySQL. Sugeruje się wykorzystanie technologii client-side przy prezentacji strony c. strona umieszczona będzie na serwerach Urzędu Miejskiego, d. strona będzie częścią składową nowego portalu miejskiego www.idabrowa.pl , e. zaproponowane rozwiązanie powinno być oparte o bazę danych, f. interfejs użytkowników uprawnionych do umieszczania informacji na stronie musi zapewniać możliwie łatwą zmianę szaty zewnętrznej portalu bez konieczności zmiany struktury danych - narzędzia do tworzenia nowych i edycji istniejących schematów, g. strona musi być wyposażona w narzędzia do prowadzenia statystyk, związanych z ruchem na stronie (liczba odwiedzin, ilość tzw. unikalnych użytkowników, skąd pochodzą internauci (kontynent, państwo, miasto itp.), h. strona musi spełniać wymagania W3C, WAI, WCAG 1.0 LEVEL DUBLE-A oraz inne powszechnie przyjęte standardy dostępności informacji publicznej dla osób niepełnosprawnych. 2.1. Prezentacja multimedialna na płycie CD powinna być oparta na zawartości serwisu internetowego, wykonana przy użyciu techniki flash i prezentować szczególnie tereny inwestycyjne miasta. Będzie ona uzupełnieniem mini folderu promocyjnego. Powinna być zbieżna graficznie z mini folderem. 2.2 W ramach usługi Wykonawca powinien: a. wykonać projekt graficzny i logiczny prezentacji multimedialnej oraz opakowania prezentacji z uwzględnieniem opracowanego dla przedmiotu zamówienia hasła promocyjnego, b. wykonać skład graficzny i techniczny prezentacji multimedialnej, c. dokonać redakcji materiału merytorycznego ze strony internetowej, d. przygotować wersję robocza prezentacji i uzyskać akceptację projektu przez Zamawiającego. e. uwzględnić poprawki aż do całkowitej akceptacji Zamawiającego, f. wykonać prezentację w językach funkcjonujących na stronie, g. umieścić prezentację na płytach mini CD w ilości 1000 szt., stanowiących część pakietu informacyjnego, o którym mowa w pkt. 3.1 h. udostępnić Zamawiającemu pliki produkcyjne umożliwiające modyfikację treści przez innego wykonawcę po zakończeniu trwania umowy. 3.1. Pakiet informacyjny, składający się z mini dysku CD z prezentacją oraz mini folderu opartego na serwisie informacyjnym, umieszczony będzie w specjalnym podłużnym pudełku - ilość 1000 sztuk. Zawartość pakietu: a. mini CD - w kolorze zielonym z nagraną prezentacją multimedialną z nadrukiem identyfikującym CD b. mini-folder dla inwestora o wymiarach 120 x 200mm, 8-stronicowy, w wersji dwujęzycznej PL/ENG gramatura nie mniej niż 150 g/m2, papier kreda. c. pudełko kartonowe na mini C.D. o wymiarach 125 x 205 x 20mm, stanowiące opakowanie całości z nadrukiem identyfikującym Zamawiającego oraz zawartość CD. 3.2. Pakiet informacyjny oraz prezentacja muszą zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Terminy realizacji zadania II: a. Termin realizacji projektu graficznego i ustalenie zawartości strony internetowej dla inwestora - nie później niż do 14 sierpnia 2009 r. b.Termin realizacji projektu graficznego prezentacji oraz pakietu informacyjnego - nie później niż do 20 sierpnia 2009 r. c. Termin umieszczenia gotowej strony internetowej na stronach serwisu www.idabrowa.pl i termin dostarczenia do Zamawiającego 1000 sztuk prezentacji nagranych na CD., mini folderów oraz pudełek -nie później niż do 10 września 2009 r. III. Kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009. Opracowanie kampanii promocyjnej miasta Dąbrowa Górnicza polegającej na zaprojektowaniu: 1. Hasła promocyjnego Dąbrowy Górniczej 2. Loga promocyjnego Dąbrowy Górniczej 3. Materiałów promocyjnych dystrybuowanych na Targach 4. Prezentacji promocyjnej. Ad. 1. Określenie hasła promocyjnego w wersji popular i w wersji rozbudowanej w polskiej i angielskiej wersji językowej. Hasło promocyjne powinno być krótkie, kojarzące się z miastem Dąbrowa Górnicza, oraz nawiązywać do symboliki miasta i jego wizji jako miasta nowoczesnego i przyjaznego środowisku. Ad. 2. Zaprojektowanie logo promocyjnego jako uzupełnienia do hasła promocyjnego Logo promocyjne miasta Dąbrowa Górnicza powinno być łatwe do skojarzenia z miastem Dąbrowa Górnicza, nowoczesne, dynamiczne, zgodne graficznie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 1 do SIWZ. Ad. 3 Zaprojektowanie i wykonanie ciekawego, innowacyjnego zestawu gadżetów /materiały promocyjne/ dla inwestora kojarzącego się z miastem oraz z hasłem promocyjnym w ilości 200 sztuk Ad.4 Projekt i przygotowanie w wersji elektronicznej krótkiej /15 slajdów/ prezentacji miasta do wyświetlania na stoisku /ekran wbudowany w stoisko/ na podstawie prezentacji CD oraz strony internetowej dla inwestora, objętej przedmiotem zamówienia. Materiały promocyjne oraz prezentacja muszą zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Scenariusz prowadzonej przez miasto promocji podczas Targów EXPO REAL 2009, zaproponowany przez Wykonawcę, musi być oparty o wymienione wyżej elementy oraz uwzględniać możliwości miasta Dąbrowa Górnicza jako podwystawcy na stoisku Górnośląskiego Związku Metropolitalnego oraz możliwości oferowane przez organizatora Targów EXPO REAL - załącznik nr 3 do SIWZ. Terminy realizacji zadania III a). Termin przygotowania projektów: hasła promocyjnego Dąbrowy Górniczej, loga promocyjnego Dąbrowy Górniczej, materiałów promocyjnych dystrybuowanych na Targach, prezentacji promocyjnej - nie później niż do 20 sierpnia 2009 r. b) termin wykonania zadania- nie później niż do 10 września 2009r. c). termin realizacji zadań określonych w scenariuszu- nie później niż do 7 października 2009r. d). termin rozliczenia zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego - do dnia 12 października 2009r. 4. Uwagi do przedmiotu zamówienia : 4.1. Zamawiający wyraża każdorazowo akceptację treści i wzoru wykonywanych materiałów - które w pełni odpowiadają jego wymaganiom, w formie elektronicznej. 4.2. W razie braku akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 2 dni nowego projektu. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projektach zgodnie z sugestiami Zamawiającego do momentu ich zaakceptowania przez Zamawiającego. 4.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów promocyjnych na własny koszt, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 4.5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie dostępne mu materiały o charakterze informacyjnym, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. a). Zamawiający dostarczy Wykonawcy wszystkie materiały i dane, najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia skutecznego przekazania przez Wykonawcę listy potrzebnych mu do realizacji umowy materiałów i danych. Lista taka zostanie sporządzona najpóźniej 3 dni od daty podpisania Umowy; b). Wykonawca informować będzie pisemnie Zamawiającego o konieczności dostarczenia informacji uzupełniających w trakcie realizacji projektu. Każdorazowo po przesłaniu przez Wykonawcę zapytania dotyczącego informacji uzupełniających, Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia informacji uzupełniającej w terminie 3 dni roboczych; c). Zamawiający ponosi odpowiedzialność za merytoryczną poprawność, kompletność i aktualność informacji zamieszczonych w czasie budowy oraz późniejszej eksploatacji strony internetowej. 4.6. Wykonawca bezpłatnie wyszkoli użytkowników strony internetowej w osobach 2 administratorów w siedzibie Zamawiającego w zakresie pełnego wykorzystania możliwości i funkcjonalności oferowanych przez stronę internetową. Czas szkolenia to minimum 2 dni po 4 godzin, każdego dnia. 4.7. Wykonawca zagwarantuje dostęp do pomocy telefonicznej w okresie gwarancji na stronę internetową. 4.8.Wszelkie autorskie prawa majątkowe do stworzonych dla Zamawiającego plików wynikowych tworzących stronę internetową oraz prezentacje a także haseł promocyjnych i loga promocyjnego, o których mowa przechodzą na Zamawiającego. 4.9.Zamawiającemu przysługuje zwłaszcza prawo do kopiowania i rozpowszechniania materiałów zawartych w prezentacjach oraz na stronie internetowej na własne potrzeby promocyjne. 4.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na korzystanie ze strony internetowej. Licencja udzielona zostanie na wszelkie pola eksploatacji bez ograniczenia czasowego oraz terytorialnego. Zamawiający nie będzie przedmiotu zamówienia odsprzedawać, dzierżawić lub podnajmować podmiotom trzecim. Zamawiający nie będzie powielać przekazanego kodu, nie będzie również dokonywać jego dekompilacji oraz zmian w części ograniczonej przez Wykonawcę. 4.11. Wykonawca gwarantuje utrzymanie pełnej sprawności technicznej oraz bezpieczeństwa portalu na poziomie ustalonym w SIWZ przez okres 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru portalu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda spełnienia od Wykonawcy następujących warunków: a/ oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek powinien być spełniony łącznie). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie realizacyjne): a/ w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również są w trakcie wykonywania) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających/ Zleceniodawców (np. referencjami). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się realizacją nie mniej niż 2 wymienionych niżej usług: - realizacja kampanii billboardowej o wartości przekraczajacej kwotę 20 000 zł brutto - realizacja strony internetowej o wartości przekraczajacej kwotę 30 000 zł brutto. - realizacja promocji jednostki samorządu terytorialnego podczas międzynarodowych targów inwestycyjnych o wartości przekraczającej kwotę 25 000 zł brutto. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć : (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, próbki i opisy jak niżej należy przedłożyć łącznie ) a/ 1 egzemplarz projektu billboardu, zapisany na płycie CD stanowiący kompletny projekt billboardu zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD w pliku podglądowym JPG w rozdzielczości 300 dpi w kolorach RBG b/ wstępny projekt graficzny i funkcjonalny strony internetowej na płycie CD w pliku poglądowym c/ scenariusz promocji miasta podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 - dokument tekstowy w ilości nie przekraczającej 5 stron A4 zawierający również przykładowe wizualizacje materiałów promocyjnych oraz sposób prezentacji oferty inwestycyjnej miasta uwzględniający dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców - zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych)-wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: a/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ b/ dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w pkt. 9.2 a) SIWZ 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć : a/ próbki i opisy zgodnie z wymogiem pkt. 9.3. SIWZ. 4. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a/ formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ - wskazana data podpisania. b/ Pełnomocnictwo do reprezentowania - wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. - wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dot. także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. , Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa pow. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena walorów estetycznych i oryginalności projektu billboardu - 10
  • 3 - Ocena walorów funkcjonalno-graficznych układu i kompozycji strony internetowej - 20
  • 4 - Ocena nowatorstwa pomysłu scenariusza promocji miasta Dąbrowa Górnicza podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, pok. nr 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 13 -Informacja /parter/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 1.1. Zamówienie zostanie dofinansowanie w wysokości 85 % kosztów kwalifikowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - refundacja wydatków po złożeniu wniosku o płatność do Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone szczegółowo w punkcie 9 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 10 SIWZ. 2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w pkt 10.1.a SIWZ przez każdego z nich, natomiast dokumenty wymienione 10.2. a i b oraz 10.3 i 10.4.a SIWZ wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.b. SIWZ wykonawcy składają łącznie tzn. na jednym druku oświadczenia. 2.2.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Uszczegółowienie sekcji II pkt II.2) ogłoszenia: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia : po podpisaniu umowy. Termin zakończenia realizacji zamówienia : całość zadania nie później niż do 12 października 2009r. - w tym: a. Zadanie I Termin realizacji projektu plakatu na billboardy - nie później niż do 14 sierpnia 2009r. Termin umieszczenia reklamy na billboardach -nie później niż do 1 września 2009r. CZAS EKSPOZYCJI - 5 miesięcy (nie później niż od 1 września 2009r. do 31 stycznia 2010r.) b. Zadanie II - Termin realizacji projektu graficznego i ustalenie zawartości strony internetowej dla inwestora- nie później niż do 14 sierpnia 2009r. - Termin realizacji projektu graficznego prezentacji oraz pakietu informacyjnego - nie później niż do 20 sierpnia 2009r. - Termin umieszczenia gotowej strony internetowej na stronach serwisu www.idabrowa.pl i termin dostarczenia do Zamawiającego 1000 sztuk prezentacji nagranych na CD., mini folderów oraz pudełek -nie później niż do 10 września 2009 r. c. Zadanie III a). Termin przygotowania projektów: hasła promocyjnego Dąbrowy Górniczej, loga promocyjnego Dąbrowy Górniczej, materiałów promocyjnych dystrybuowanych na Targach, prezentacji promocyjnej - nie później niż do 20 sierpnia 2009 r. b) Termin wykonania zadania- nie później niż do 10 września 2009r. c). Termin realizacji zadań określonych w scenariuszu- nie później niż do 7 października 2009r. d). Termin rozliczenia zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego - do dnia 12 października 2009r. 4. Uszczegółowienie sekcji IV pkt IV.2.1) ogłoszenia - Sposób oceny ofert w ramach kryteriów niemierzalnych : 4.1. W kryterium oceny walorów estetycznych i oryginalności projektu billboardu Komisja przetargowa oceni kategorie: a. atrakcyjność i oryginalność projektu b. ogólna estetyka c. wyrazistość przekazu. Ocena będzie sumą punktów z każdej kategorii dla przedłożonej próbki przykładowego plakatu zrealizowanego przez Wykonawcę w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę spośród przedłożonej próbki). Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego wynosi 9 pkt. Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. 4.2.W kryterium oceny walorów funkcjonalno-graficznych układu oraz kompozycji strony internetowej ocenie będzie podlegało: a. przejrzystość kompozycji, b. nowatorstwo wzornictwa, c. sposób prezentacji terenów inwestycyjnych, d. funkcjonalność serwisu e. spójność graficzna z miejskim portalem www.idabrowa.pl Ocena będzie sumą punktów z każdej kategorii dla przedłożonej próbki: w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę przekazanej propozycji układu i kompozycji strony). Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego wynosi 15 pkt. Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. 4.3. W kryterium oceny scenariusza promocji miasta podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 komisja oceni: a. nowatorstwo pomysłu scenariusza, w tym propozycja materiałów promocyjnych /zestawu gadżetów/, b. spójność z wszystkimi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia (billboardy, strona internetowa, prezentacja multimedialna, płyta CD, mini folder) c. jakość i celowość /dotarcie do adresatów/ zaplanowanych w scenariuszu promocji podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009, d. dodatkowe działania zaproponowane przez Wykonawcę w ramach kampanii promocyjnej proponowane w załączniku nr 3 do SIWZ. Scenariusz prowadzonej przez miasto promocji podczas Targów EXPO REAL 2009, zaproponowany przez Wykonawcę, musi być oparty o wymienione wyżej elementy oraz uwzględniać możliwości miasta Dąbrowa Górnicza jako podwystawcy na stoisku Górnośląskiego Związku Metropolitalnego oraz możliwości oferowane przez organizatora Targów EXPO REAL /Załącznik nr 3 do SIWZ/. Ocena będzie sumą punktów z każdej kategorii dla przedłożonego scenariusza: w skali od 1 pkt. do 3 pkt. (przy założeniu, że 1 pkt oznacza słabą ocenę, 2 pkt. średnią ocenę, 3 pkt. najlepszą ocenę spośród przedłożonego scenariusza promocji miasta). Maksymalna liczba punktów w ramach przedmiotowego wynosi 12 pkt. Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji Przetargowej zostaną zsumowane i pomnożone przez wagę %. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy w przypadku niezawinionym przez Wykonawcę tj. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) rezygnacji z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp, 4) zmiany podwykonawców na skutek zdarzeń losowych, wypowiedzenia umowy przez generalnego wykonawcę czy powierzenia zamówienia kolejnym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego, 5) aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.