eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Dąbrowa Górnicza: Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta
Numer ogłoszenia: 132775 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115445 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Umieszczenie reklamy na billboardach, utworzenie strony internetowej wraz z prezentacją na płytach CD i mini folderami oraz kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009 w ramach projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W ramach realizacji zamówienia wyodrębnić należy następujące zadania: I. Umieszczenie reklamy na billboardach, zachęcającej do inwestowania w Dąbrowie Górniczej. II. Utworzenie strony internetowej oraz prezentacji na płytach CD wraz z mini folderami. III. Kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009. Ad I. Umieszczenie reklamy na billboardach, zachęcającej do inwestowania w Dąbrowie Górniczej. 1. Kreacja przekazu, która powinna podkreślać atuty miasta Dąbrowa Górnicza oraz nawiązywać do symboliki miasta i jego wizji, jako miasta nowoczesnego i przyjaznego środowisku, zgodnie z załącznikami nr 1-3 do SIWZ . 2. Projekt graficzny plakatu, który powinien zawierać: a. element graficzny b. zdanie: Inwestuj w Dąbrowie Górniczej, c. logo i herb miasta zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 1 do SIWZ. d. adres strony internetowej dla inwestora, stanowiącej II zadanie przedmiotu zamówienia. e. zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. zgodnie z załącznikiem nr 2 do do SIWZ f. hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby g. dominujący kolor - zieleń. 3. Ekspozycja reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard w formacie co najmniej 18 m. kw. b. ILOŚĆ - dwa nośniki. c. CZAS EKSPOZYCJI - 5 miesięcy (nie później niż od 1 września 2009r. do 31 stycznia 2010 r.). d. LOKALIZACJA - na terenie woj. śląskiego ze wskazaniem miejsc o szczególnej atrakcyjności pod względem możliwości dotarcia do potencjalnych zainteresowanych inwestowaniem w Dąbrowie Górniczej, np. przy głównych drogach krajowych, w centrum aglomeracji. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości plakatów w czasie trwania ekspozycji, poprzez dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów oraz w razie uszkodzenia plakatów nieodpłatne ponowne wyklejenie. Wymiana uszkodzonych plakatów nastąpi w terminie 48 godzin od momentu ich zauważenia przez Wykonawcę. Ad. II. Utworzenie strony internetowej oraz prezentacji na płytach CD wraz z mini folderami. Pełna wersja serwisu internetowego dostępna w 3 wersjach językowych (polska, angielska, niemiecka). Informacje stanowiące zawartość serwisu do tłumaczenia w ilości do 30 stron maszynopisu bez map i zdjęć. Dodatkowo informacje podstawowe o mieście oraz o ofercie inwestycyjnej w ilości do 3 stron maszynopisu w wersji chińskiej. Zadaniem serwisu jest promocja inwestycyjnych walorów miasta i regionu. Serwis dostarczał będzie kompleksowych informacji o możliwościach zakupu bądź dzierżawy terenów pozostających w gestii samorządu z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej na dowolną skalę. W ramach zamówienia Wykonawca powinien: 1. Dokonać: a. kreacji szczegółowych elementów graficznych - zakładki, zdjęcia, symbolika, nawigacja, b. opracowania strony technicznej, konwencji nawigacji, platformy funkcjonalnej i graficznej c. opracowania merytorycznego zawartości strony d. tłumaczenia na wersję angielską, niemiecką i chińską 2. Wykonać prezentację multimedialną na płytach mini CD na podstawie strony 3. Wykonać pakiet informacyjny w ilości 1000 szt. złożony z mini CD z prezentacją oraz mini- foldera. 1.1. Założenia wstępne merytorycznego i logicznego układu strony: a. Bezpośrednim celem powstania serwisu jest budowa wizerunku miasta jako przyjaznego inwestorom, posiadającego szeroką ofertę gruntów inwestycyjnych, sprawnie funkcjonujący aparat administracyjny i system regulacji prawnych oraz korzystne ekonomicznie rozwiązania natury podatkowej (specjalne strefy ekonomiczne etc.), jak również zaplecze rynku pracy oferujące wykwalifikowanych specjalistów i zasoby siły roboczej w skali wystarczającej do prowadzenia działalności gospodarczej o dowolnej skali. b. Oferty gruntów powinny być skatalogowane w bazie według przynajmniej dwóch kategorii: geograficznej i użyteczności. Pierwsza kategoria umożliwi przeglądanie ofert w aspekcie ich lokalizacji, druga pod kątem ich przydatności do określonych zastosowań. Informacje podawane muszą być w sposób hierarchiczny, czyli nie wyświetlane od razu wszystkie, a umożliwiające stopniowe zgłębianie contentu w przypadku zainteresowania daną pozycją. Konkretna oferta oprócz opisu zawierać powinna graficznie przedstawioną lokalizację (mapka), w przypadku istniejącej zabudowy - jej plany. Powinna również zawierać materiał graficzny w postaci zdjęć lub filmów. c. Pod względem graficznym projekt powinien się charakteryzować prostotą, przejrzystością i funkcjonalnością. Zasady nawigacji w obszarze serwisu muszą być klarowne, a konfigurowalna wyszukiwarka i mapa strony muszą oferować szybkie odnalezienie konkretnej informacji. Serwis powinien działać w oparciu o autorski system CMS, umożliwiający łatwe zarządzanie zawartością przez osoby odpowiedzialne za jego prowadzenie. d. Strona internetowa musi zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.2. Podstawowe elementy strony: a. Informacja o Obsłudze inwestora w UM, kontakty, adresy, telefony. b. Ciekawie graficznie przedstawiona baza terenów inwestycyjnych z lokalizacją na mapie, dodatkowymi mapami topograficznymi terenów, pokazaniem mediów, opisem, zdjęciami. c. Dostępność komunikacyjna: drogowa, lotnicza, kolejowa. Wskazanie odległości ze stolic europejskich i portów lotniczych. d. Potencjał społeczno - gospodarczy miasta z uwzględnieniem całości potencjału GZM grafika, wykresy. e. Galeria zdjęć. f. Wydawnictwa gospodarcze przekazane przez Zamawiającego do pobrania. 1.3. Pozostałe elementy: a. Uchwały wspomagające przedsiębiorczość do pobrania. b. Działania Powiatowego Urzędu Pracy wspomagające przedsiębiorców. c. Potencjał miasta edukacyjny i turystyczny dla inwestora. d. Informacje o najważniejszych firmach - kooperantach działających w mieście i organizacjach reprezentujących przedsiębiorców. e. Najważniejsze inwestycje miejskie. f. Linki do portalów i programów UE przeznaczonych dla przedsiębiorców i inwestorów; m.in. strony GZM, Targi branży nieruchomości, ważne imprezy targowe, strony PAIiIZ, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, KSSE, RIG, portale innowacyjnej gospodarki, lotniska Balice i Pyrzowice. 1.4. Techniczne wymagania wobec serwisu: a. strona musi być wyposażona w moduł CMS umożliwiający bieżące zarządzanie informacjami, b. platformę systemową stanowić może język PHP i baza (lub bazy) danych MySQL. Sugeruje się wykorzystanie technologii client-side przy prezentacji strony c. strona umieszczona będzie na serwerach Urzędu Miejskiego, d. strona będzie częścią składową nowego portalu miejskiego www.idabrowa.pl , e. zaproponowane rozwiązanie powinno być oparte o bazę danych, f. interfejs użytkowników uprawnionych do umieszczania informacji na stronie musi zapewniać możliwie łatwą zmianę szaty zewnętrznej portalu bez konieczności zmiany struktury danych - narzędzia do tworzenia nowych i edycji istniejących schematów, g. strona musi być wyposażona w narzędzia do prowadzenia statystyk, związanych z ruchem na stronie (liczba odwiedzin, ilość tzw. unikalnych użytkowników, skąd pochodzą internauci (kontynent, państwo, miasto itp.), h. strona musi spełniać wymagania W3C, WAI, WCAG 1.0 LEVEL DUBLE-A oraz inne powszechnie przyjęte standardy dostępności informacji publicznej dla osób niepełnosprawnych. 2.1. Prezentacja multimedialna na płycie CD powinna być oparta na zawartości serwisu internetowego, wykonana przy użyciu techniki flash i prezentować szczególnie tereny inwestycyjne miasta. Będzie ona uzupełnieniem mini folderu promocyjnego. Powinna być zbieżna graficznie z mini folderem. 2.2 W ramach usługi Wykonawca powinien: a. wykonać projekt graficzny i logiczny prezentacji multimedialnej oraz opakowania prezentacji z uwzględnieniem opracowanego dla przedmiotu zamówienia hasła promocyjnego, b. wykonać skład graficzny i techniczny prezentacji multimedialnej, c. dokonać redakcji materiału merytorycznego ze strony internetowej, d. przygotować wersję robocza prezentacji i uzyskać akceptację projektu przez Zamawiającego. e. uwzględnić poprawki aż do całkowitej akceptacji Zamawiającego, f. wykonać prezentację w językach funkcjonujących na stronie, g. umieścić prezentację na płytach mini CD w ilości 1000 szt., stanowiących część pakietu informacyjnego, o którym mowa w pkt. 3.1 h. udostępnić Zamawiającemu pliki produkcyjne umożliwiające modyfikację treści przez innego wykonawcę po zakończeniu trwania umowy. 3.1. Pakiet informacyjny, składający się z mini dysku CD z prezentacją oraz mini folderu opartego na serwisie informacyjnym, umieszczony będzie w specjalnym podłużnym pudełku - ilość 1000 sztuk. Zawartość pakietu: a. mini CD - w kolorze zielonym z nagraną prezentacją multimedialną z nadrukiem identyfikującym CD b. mini-folder dla inwestora o wymiarach 120 x 200mm, 8-stronicowy, w wersji dwujęzycznej PL ENG gramatura nie mniej niż 150 gm2, papier kreda. c. pudełko kartonowe na mini C.D. o wymiarach 125 x 205 x 20mm, stanowiące opakowanie całości z nadrukiem identyfikującym Zamawiającego oraz zawartość CD. 3.2. Pakiet informacyjny oraz prezentacja muszą zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ad III. Kampania promocyjna podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL 2009. Opracowanie kampanii promocyjnej miasta Dąbrowa Górnicza polegającej na zaprojektowaniu: 1. Hasła promocyjnego Dąbrowy Górniczej 2. Loga promocyjnego Dąbrowy Górniczej 3. Materiałów promocyjnych dystrybuowanych na Targach 4. Prezentacji promocyjnej. Ad. 1. Określenie hasła promocyjnego w wersji popular i w wersji rozbudowanej w polskiej i angielskiej wersji językowej. Hasło promocyjne powinno być krótkie, kojarzące się z miastem Dąbrowa Górnicza, oraz nawiązywać do symboliki miasta i jego wizji jako miasta nowoczesnego i przyjaznego środowisku. Ad. 2. Zaprojektowanie logo promocyjnego jako uzupełnienia do hasła promocyjnego Logo promocyjne miasta Dąbrowa Górnicza powinno być łatwe do skojarzenia z miastem Dąbrowa Górnicza, nowoczesne, dynamiczne, zgodne graficznie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej - załącznik nr 1 do SIWZ. Ad. 3. Zaprojektowanie i wykonanie ciekawego, innowacyjnego zestawu gadżetów materiały promocyjne dla inwestora kojarzącego się z miastem oraz z hasłem promocyjnym w ilości 200 sztuk Ad. 4 Projekt i przygotowanie w wersji elektronicznej krótkiej 15 slajdów prezentacji miasta do wyświetlania na stoisku ekran wbudowany w stoisko na podstawie prezentacji CD oraz strony internetowej dla inwestora, objętej przedmiotem zamówienia. Materiały promocyjne oraz prezentacja muszą zawierać zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie w wysokości 85 % kosztów kwalifikowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - refundacja wydatków po złożeniu wniosku o płatność do Instytucji Zarządzającej RPO WSL.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc Spółka Jawna, ul. Sikorek 9, 40-537 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 76600
  • Oferta z najniższą ceną: 76600 oferta z najwyższą ceną: 76600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.