eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaświadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Gdynia: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 117548 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37402 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. C. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia okreslone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. D. Z wyłonionym Wykonawcą zostaną podpisane umowy na czas określony tj. - w zakresie kopiarek Toshiba 230 oraz Toshiba 450 od dnia podpisania umowy do dnia 08.09.2009r. - w zakresie drukarek Brother 5250 oraz HPLJ 3380 od dnia podpisania umowy do dnia 02.11.2009r. - w zakresie kopiarek Kyocera 1620 od dnia 05.06.2009r. do dnia 08.09.2009r. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-2/09- opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) niżej wymienionych urządzeń biurowych. WYKAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH OBJĘTYCH POSTĘPOWANIEM Lp. Rodzaj Nr inwentarzowy Typ Ilość Lokalizacja * 1. Kopiarka 4-49-491-2-00295 Toshiba 450 1 szt. Gdynia 2. Kopiarka 4-49-491-2-00297 Toshiba 450 1 szt. Gdańsk 3. Kopiarka 4-49-491-2-00296 Toshiba 230 1 szt. Gdynia 4. Kopiarka 8-80-803-2-00107 Toshiba 230 1 szt. Słupsk 5. Kopiarka 8-80-803-2-00108 Toshiba 230 1 szt. Gdynia 6. Kopiarka 8-80-803-2-00093 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 7. Kopiarka 8-80-803-2-00094 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 8. Kopiarka 8-80-803-2-00095 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 9. Kopiarka 8-80-803-2-00096 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 10. Kopiarka 8-80-803-2-00097 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 11. Kopiarka 8-80-803-2-00098 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 12. Kopiarka 8-80-803-2-00099 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 13. Kopiarka 8-80-803-2-00100 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 14. Kopiarka 8-80-803-2-00101 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 15. Drukarka 4-49-491-2-00285 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 16. Drukarka 4-49-491-2-00286 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 17. Drukarka 4-49-491-2-00287 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 18. Drukarka 4-49-491-2-00288 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 19. Drukarka 4-49-491-2-00289 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 20. Drukarka 12-05-00029 Brother 5250 1 szt. Gdynia 21. Drukarka 12-05-00030 Brother 5250 1 szt. Słupsk 22. Drukarka 12-05-00031 Brother 5250 1 szt. Słupsk 23. Drukarka 12-05-00032 Brother 5250 1 szt. Gdynia 24. Drukarka 12-05-00033 Brother 5250 1 szt. Gdynia 25. Drukarka 12-05-00034 Brother 5250 1 szt. Gdynia 26. Drukarka 12-05-00035 Brother 5250 1 szt. Gdynia 27. Drukarka 12-05-00036 Brother 5250 1 szt. Gdynia 28. Drukarka 12-05-00037 Brother 5250 1 szt. Gdańsk 29. Drukarka 12-05-00038 Brother 5250 1 szt. Gdynia 30. Drukarka 12-05-00039 Brother 5250 1 szt. Gdynia 31. Drukarka 12-05-00040 Brother 5250 1 szt. Gdynia 32. Drukarka 12-05-00041 Brother 5250 1 szt. Gdynia 33. Drukarka 12-05-00042 Brother 5250 1 szt. Gdynia 34. Drukarka 12-05-00043 Brother 5250 1 szt. Gdynia 35. Drukarka 12-05-00044 Brother 5250 1 szt. Gdynia 36. Drukarka 12-05-00045 Brother 5250 1 szt. Gdynia 37. Drukarka 12-05-00046 Brother 5250 1 szt. Gdynia 38. Drukarka 12-05-00047 Brother 5250 1 szt. Gdynia 39. Drukarka 12-05-00048 Brother 5250 1 szt. Gdańsk 40. Drukarka 12-05-00071 Brother 5250 1 szt. Gdynia * podana w tabeli lokalizacja sprzętu jest aktualna na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji ww. sprzętu w czasie trwania umowy. 2. Serwis urządzeń winien obejmować: A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia, wnętrza i obudowy. B/ naprawę nw. zespołów: - zespołu kserograficznego, - zespołu napędu papieru, - zespołu napędu głównego, - zespołu napędu skanera, - zespołu napędu optyki, - zespołu utrwalania, - zespołu transportu papieru, - zespołu sterowania, - zespołu wywoływania, - zespołu dupleksu, - zespołu RADF/ADF, - zespołu sortera, - zespołu LCC C/ naprawy nietypowe - nie wymienione w punkcie B D/ dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych: - bęben światłoczuły wraz z listwą czyszcząca bęben: - Toshiba 230 - Toshiba 450 - Kyocera 1620 - deweloper - Toshiba 230 - Toshiba 450 E/ dostawę i wymianę części nietypowych II. Wymagania dodatkowe: A/ Wykonawca zapewnia dyspozycyjność - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu. B/ Wykonawca zobowiązany jest do zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 36 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. C/ Wykonawca zobowiązany jest przystąpić i dokonać naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w terminie 48 godzin, licząc od momentu otrzymania zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. D/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach wraz ze sterownikami i instrukcją w języku polskim. E/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części/materiałów równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów części/materiałów oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy. F/ na wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji. G/ Do rozliczenia napraw i konserwacji ujętych w pkt. 2/A, 2/B, 2/C opisu przedmiotu zamówienia ma zastosowanie stawka 1 roboczogodziny Wykonawcy. H/ Do rozliczania kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych ujętych w pkt 2/D opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny oraz cenę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ofertą Wykonawcy. I/ Do rozliczania kosztów usługi wymiany części nietypowych zgodnie z pkt 2/E opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny Wykonawcy. Rozliczanie kosztów zakupu części nietypowych przez Wykonawcę dla potrzeb Zamawiającego wykonuję się na podstawie faktury VAT dotyczącej zakupu części przez Wykonawcę oraz nalicza się marżę zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego przesłania faktury VAT dotyczącej zakupu części do siedziby Zamawiającego. (dopuszczalna jest możliwość przesłanie faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefaksu) Naliczanie marży spoczywa po stronie Wykonawcy. J/ za dojazd do miejsca lokalizacji sprzętu biurowego na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku sprzętu biurowego usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego mających siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie stawki za 1 km przebiegu pojazdu określonej w Dzienniku Ustaw przez ilość km. Przyjmuje się następujące odległości do: - OC w Kwidzynie - 97 km - OC Starogard Gdański - 65 km - OC Starogard Gdański Miejsce Wyznaczone w Tczewie - 52 km - UC w Słupsku - 107 km - OC w Chojnicach - 120 km - OC w Ustce - 120 km - OC we Władysławowie - 38 km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21665.90 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFAX Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 14/1, 81-453 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21665.90
  • Oferta z najniższą ceną: 21665.90 oferta z najwyższą ceną: 31327.87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.