Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Gdynia: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 37402 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych będących własnością Izby Celnej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. C. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia okreslone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. D. Z wyłonionym Wykonawcą zostaną podpisane umowy na czas określony tj. - w zakresie kopiarek Toshiba 230 oraz Toshiba 450 od dnia podpisania umowy do dnia 08.09.2009r. - w zakresie drukarek Brother 5250 oraz HPLJ 3380 od dnia podpisania umowy do dnia 02.11.2009r. - w zakresie kopiarek Kyocera 1620 od dnia 05.06.2009r. do dnia 08.09.2009r. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-2/09- opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) niżej wymienionych urządzeń biurowych. WYKAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH OBJĘTYCH POSTĘPOWANIEM Lp. Rodzaj Nr inwentarzowy Typ Ilość Lokalizacja * 1. Kopiarka 4-49-491-2-00295 Toshiba 450 1 szt. Gdynia 2. Kopiarka 4-49-491-2-00297 Toshiba 450 1 szt. Gdańsk 3. Kopiarka 4-49-491-2-00296 Toshiba 230 1 szt. Gdynia 4. Kopiarka 8-80-803-2-00107 Toshiba 230 1 szt. Słupsk 5. Kopiarka 8-80-803-2-00108 Toshiba 230 1 szt. Gdynia 6. Kopiarka 8-80-803-2-00093 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 7. Kopiarka 8-80-803-2-00094 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 8. Kopiarka 8-80-803-2-00095 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 9. Kopiarka 8-80-803-2-00096 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 10. Kopiarka 8-80-803-2-00097 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 11. Kopiarka 8-80-803-2-00098 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 12. Kopiarka 8-80-803-2-00099 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 13. Kopiarka 8-80-803-2-00100 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 14. Kopiarka 8-80-803-2-00101 Kyocera 1620 1 szt. Gdynia 15. Drukarka 4-49-491-2-00285 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 16. Drukarka 4-49-491-2-00286 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 17. Drukarka 4-49-491-2-00287 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 18. Drukarka 4-49-491-2-00288 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 19. Drukarka 4-49-491-2-00289 HPLJ 3380 1 szt. Gdynia 20. Drukarka 12-05-00029 Brother 5250 1 szt. Gdynia 21. Drukarka 12-05-00030 Brother 5250 1 szt. Słupsk 22. Drukarka 12-05-00031 Brother 5250 1 szt. Słupsk 23. Drukarka 12-05-00032 Brother 5250 1 szt. Gdynia 24. Drukarka 12-05-00033 Brother 5250 1 szt. Gdynia 25. Drukarka 12-05-00034 Brother 5250 1 szt. Gdynia 26. Drukarka 12-05-00035 Brother 5250 1 szt. Gdynia 27. Drukarka 12-05-00036 Brother 5250 1 szt. Gdynia 28. Drukarka 12-05-00037 Brother 5250 1 szt. Gdańsk 29. Drukarka 12-05-00038 Brother 5250 1 szt. Gdynia 30. Drukarka 12-05-00039 Brother 5250 1 szt. Gdynia 31. Drukarka 12-05-00040 Brother 5250 1 szt. Gdynia 32. Drukarka 12-05-00041 Brother 5250 1 szt. Gdynia 33. Drukarka 12-05-00042 Brother 5250 1 szt. Gdynia 34. Drukarka 12-05-00043 Brother 5250 1 szt. Gdynia 35. Drukarka 12-05-00044 Brother 5250 1 szt. Gdynia 36. Drukarka 12-05-00045 Brother 5250 1 szt. Gdynia 37. Drukarka 12-05-00046 Brother 5250 1 szt. Gdynia 38. Drukarka 12-05-00047 Brother 5250 1 szt. Gdynia 39. Drukarka 12-05-00048 Brother 5250 1 szt. Gdańsk 40. Drukarka 12-05-00071 Brother 5250 1 szt. Gdynia * podana w tabeli lokalizacja sprzętu jest aktualna na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji ww. sprzętu w czasie trwania umowy. 2. Serwis urządzeń winien obejmować: A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia, wnętrza i obudowy. B/ naprawę nw. zespołów: - zespołu kserograficznego, - zespołu napędu papieru, - zespołu napędu głównego, - zespołu napędu skanera, - zespołu napędu optyki, - zespołu utrwalania, - zespołu transportu papieru, - zespołu sterowania, - zespołu wywoływania, - zespołu dupleksu, - zespołu RADF/ADF, - zespołu sortera, - zespołu LCC C/ naprawy nietypowe - nie wymienione w punkcie B D/ dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych: - bęben światłoczuły wraz z listwą czyszcząca bęben: - Toshiba 230 - Toshiba 450 - Kyocera 1620 - deweloper - Toshiba 230 - Toshiba 450 E/ dostawę i wymianę części nietypowych II. Wymagania dodatkowe: A/ Wykonawca zapewnia dyspozycyjność - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu. B/ Wykonawca zobowiązany jest do zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 36 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. C/ Wykonawca zobowiązany jest przystąpić i dokonać naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w terminie 48 godzin, licząc od momentu otrzymania zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. D/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach wraz ze sterownikami i instrukcją w języku polskim. E/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części/materiałów równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów części/materiałów oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy. F/ na wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji. G/ Do rozliczenia napraw i konserwacji ujętych w pkt. 2/A, 2/B, 2/C opisu przedmiotu zamówienia ma zastosowanie stawka 1 roboczogodziny Wykonawcy. H/ Do rozliczania kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych ujętych w pkt 2/D opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny oraz cenę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ofertą Wykonawcy. I/ Do rozliczania kosztów usługi wymiany części nietypowych zgodnie z pkt 2/E opisu przedmiotu zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny Wykonawcy. Naliczanie kosztów zakupu części nietypowych przez Wykonawcę dla potrzeb Zamawiającego wykonuję się na podstawie faktury VAT dotyczącej zakupu części przez Wykonawcę oraz nalicza się marżę zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego przesłania faktury VAT dotyczącej zakupu części do siedziby Zamawiającego. (dopuszczalna jest możliwość przesłanie faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefaksu) Naliczanie marży spoczywa po stronie Wykonawcy. J/ za dojazd do miejsca lokalizacji sprzętu biurowego na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku sprzętu biurowego usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego mających siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie stawki za 1 km przebiegu pojazdu określonej w Dzienniku Ustaw przez ilość km. Przyjmuje się następujące odległości do: - OC w Kwidzynie - 97 km - OC Starogard Gdański - 65 km - OC Starogard Gdański Miejsce Wyznaczone w Tczewie - 52 km - UC w Słupsku - 107 km - OC w Chojnicach - 120 km - OC w Ustce - 120 km - OC we Władysławowie - 38 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH SPEŁNIENIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 4.3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiajacego Sposób oceny: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcą na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywania zamówienia. 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635 z późn. zm). 5. Kopie certyfikatów dystrybutora na obsługę kopiarek Toshiba i Kyocera oraz drukarek HPLJ oraz Brother. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęć firmowa lub czytelny podpis lub pieczęć imienna i nieczytelny podpis). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Stawka roboczogodziny - 65
- 3 - Marża za części nietypowe - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej z uwzględnieniem pracy z traumą dla 10 osób (3 części).
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.
- Prowadzenie sesji terapii systemowej rodzin z podziałem na 2 części dla 8 rodzin
- Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.