eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PNPRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR, NR 2714G I 2713G (SWAROŻYN-GODZISZEWO) - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Tczew: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR, NR 2714G I 2713G (SWAROŻYN-GODZISZEWO) - ETAP I
Numer ogłoszenia: 120876 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego , ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR, NR 2714G I 2713G (SWAROŻYN-GODZISZEWO) - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dróg powiatowych nr, nr 2714G i 2713G (Swarożyn - Godziszewo) - etap I. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna z oświetleniem i teletechniczna będzie dotyczył przebudowy drogi powiatowej nr 2714G na odcinku od granicy miejscowości Wędkowy z miejscowością Boroszewo do drogi krajowej Nr 22 Malbork - Chojnice. Przebudowa polegać będzie na całkowitej wymianie nawierzchni asfaltowej na odcinku tj. od km 0+000,00 do km 4+871,29, budowie ciągu pieszo-rowerowego na całej długości przebudowanej drogi oraz przebudowie istniejącego uzbrojenia i oświetlenia drogi. Zadanie nie obejmuje przebudowy przejazdu kolejowego (skrzyżowanie z linią kolejową nr 203 Tczew - Chojnice - km kol. 4+718.08)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięćtysięcy złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium SA 09 1160 2202 0000 0000 6901 1777. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dróg powiatowych nr, nr 2714G i 2713G (Swarożyn-Godziszewo ) - ETAP I. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch podobnych zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie lub budowie dróg klasy technicznej co najmniej L i wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 2,5 mln. PLN (brutto) każde. Ponadto wymagane jest dysponowanie odpowiednio doświadczonym i wykwalifikowanym personelem odpowiednim do pełnienia funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia następujących osób: - osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej, - osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży instalacyjnej obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne, - osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży instalacyjnej obejmującej sieci elektroenergetyczne, - osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży teletechnicznej obejmującej sieci telekomunikacyjne, Zamawiający dopuszcza by funkcję inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych oraz funkcję inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych pełniła jedna i ta sama osoba pod warunkiem, że posiada uprawnienia do nadzorowania robót branży elektroenergetycznej i uprawnienia do nadzorowania robót branży telekomunikacyjnej. Wyżej wymienione osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach, o których mowa w art.14 ust.1 pkt 2a, 2e, 4 i 5 ustawy - Prawo budowlane lub stosowne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących i aktualnych przepisów oraz posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru. Ponadto wymaga się aby wyżej wymienione osoby były czynnymi członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 wymagane jest posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln PLN. Ocena spełnienia warunku szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1B do SIWZ) - Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch zadań, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie lub budowie dróg klasy technicznej co najmniej L i o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 2,5 mln brutto każda. - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane prace wykazane w załączniku nr 1B zostały wykonane należycie; - wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji: inspektora nadzoru w branży drogowej, inspektora nadzoru w branży instalacyjnej obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne, inspektora nadzoru w branży instalacyjnej obejmującej sieci elektroenergetyczne, inspektora nadzoru w branży teletechnicznej obejmującej sieci telekomunikacyjne posiadających stosowne doświadczenie zawodowe (co najmniej dwuletnie), uprawnienia budowlane oraz należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1C do SIWZ); - dokumenty stwierdzające posiadane uprawnienia przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w załączniku nr 1C. UWAGA: Wykonawcy pochodzący z innych państw członkowskich na potwierdzenie spełnienie warunku - składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 mln PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE woj. pomorskie kod 83-110 ulica J. DĄBROWSKIEGO 18 KANCELARIA OGÓLNA pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Finansowane w 75 %..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.