eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekPRACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Turek: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4
Numer ogłoszenia: 122052 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe nr 4 , ul. Stawickiego 7, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2784794, faks 0-63 2785060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRACE REMONTOWE W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU POLEGAJĄCE NA : WYKONANIU WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, WYMIANIE POSADZEK,WYMIANIE GRZEJNIKÓW C.O. I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ,WYKONANIU OKŁADZIN ŚCIAN I ROBÓT MALARSKICH,ORAZ MONTAŻU URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE PRZEDSZKOLA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART.22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH B)WYKONAJĄ ZAMÓWIENIE W TERMINIE DO 17 SIERPNIA 2009R. C)SPEŁNIAJĄ WYMOGI OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA D)NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z ART.24 UST.1 I 2 W/W USTAWY E)SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART.44 W/W USTAWY F)POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI G)POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA H)POSIADAJĄ NIEZBĘDNY POTENCJAŁ TECHNICZNY DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA I)POSIADAJĄ UBEZPIECZENIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ J)ZAPEWNIAJĄ PRZYNAJMNIEJ 5 LETNI OKRES GWARANCJI NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA K)DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA,ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA,NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:1)AKTUALNEGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ,JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ,WYSTAWIONEGO NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ALBO SKŁADANIA OFERT 2)ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH POTWIERDZAJĄCYCH ODPOWIEDNIO,ŻE DOSTAWCA LUB WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACENIEM PODATKÓW,OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZEŃ,ŻE UZYSKAŁ ZGODĘ NA ZWOLNIENIE,ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI WYKONANIA DECYZJI ORGANU PODATKOWEGO-WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT 3)OŚWIADCZENIE ZGODNIE Z ART.24 UST.2 W/W USTAWY 4)OŚWIADCZENIE ZGODNIE Z ART.22 UST.1 W/W USTAWY.W CELU POTWIERDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA,ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A)WYKAZU WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA,A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY-TO W TYM OKRESIE,ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA,Z PODANIEM ICH WARTOŚCI,PRZEDMIOTU,DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW(REFERENCJE)POTWIERDZAJĄCYCH,ŻE TE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE B)WYKAZ NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA SPRZĘTU, C)WYKAZ ZAKRESU ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCY. W CELU POTWIERDZENIA SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ,ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:A)ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA,TO ZNACZY:-SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA SUMĘ UBEZPIECZENIA NIE MNIEJSZĄ NIŻ 120 000 PLN. -PRZEDSTAWIĄ INFORMACJĘ Z BANKU W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA RACHUNEK BANKOWY,POTWIERDZAJĄCY WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 60 000 ZŁ,WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY. 5)OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART.44 W/W USTAWY. 6)KOSZTORYS OFERTY. 7)PODPISANY PROJEKT UMOWY. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK UL.BROWARNA 11 POKÓJ NR 10 LUB DROGĄ POCZTOWĄ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI UL.BROWARNA 11 62-700 TUREK POKÓJ NR 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.