Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Przewóz materiałów niebezpiecznych - podstawowy i w cysternach
Numer ogłoszenia: 122618 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi , ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Przewóz materiałów niebezpiecznych - podstawowy i w cysternach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, posiadających prawo jazdy kategorii CE, ukończone 21 lat oraz legitymujące się wykształceniem minimum podstawowym. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne kierowców do przewozu towarów niebezpiecznych różnych klas w przewozie drogowym oraz do zapobiegania i usuwania zagrożeń powstałych w związku z dokonywanymi przewozami tych towarów. 3. Program szkolenia musi zawierać: 1) moduł I- Aktywne poszukiwanie pracy: a) atuty zawodowe i bariery w poszukiwaniu pracy, b) nowoczesne metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy i ich wpływ na uzyskany efekt, c) zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, d) prawidłowa komunikacja i asertywność sposobem na skuteczną autoprezentację przed przyszłym pracodawcą. 2) moduł II - związany z tematem szkolenia, którego program musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 r. w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (Dz. U. Nr 187, poz. 1571), ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 16 lipca 2002 r. w sprawie rodzajów urządzeń podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. 120 poz. 1021 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z późn. zm.). 4. Szkolenie musi obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne kierowców do przewozu towarów niebezpiecznych w cysternach oraz do obsługi urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych. 5. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej ( uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia ) oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego dane, o których mowa w cz. XI ust. 1 pkt 15 SIWZ, a także wydaniem certyfikatu uczestnictwa w projekcie - Wspieramy Twoją Aktywność wg. wzoru Zamawiającego i dokumentów potwierdzających uzyskanie stosownych uprawnień określonych odrębnymi przepisami. 6. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 7. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 76 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych, w tym: 10 godzin musi zostać przeznaczonych na moduł - Aktywne poszukiwanie pracy. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku, zgodnie z przedstawionym harmonogramem, po 8 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania szkolenia ok. 2 tygodni. 5) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia stanowisko wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie zgodnie z przepisami o których mowa w ust. 4 pkt 2). 6) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki lokalowe spełniające wymogi określone przepisami wymienionymi w ust. 4 pkt 2) 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułkę słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wpis do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy aktualizowany zgodnie z przepisami oraz wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących kursy dokształcające zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.). Należy wypełnić Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przeszkolenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 grup co najmniej 10 - osobowych o tej samej tematyce. Należy wypełnić Załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie przez kadrę wykładowców kwalifikacji zgodnych z przepisami o których mowa w cz. I ust. 4 pkt 2) SIWZ (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie ofertowe stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, 4) część finansową sporządzoną przez wypełnienie druku preliminarza kosztów będącego załącznikiem nr 9 do SIWZ, 5) oświadczenie o posiadaniu akredytacji (jeżeli Wykonawca posiada taką akredytację) dla zakresu kształcenia objętego przedmiotem zamówienia, wydanej przez właściwego dla siedziby placówki lub ośrodka kuratora oświaty na podstawie art. 68b ust. 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329, z późn. zm.) stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - udział kosztów bezpośrednich szkolenia do ceny - 30
- 3 - liczba przeprowadzonych szkoleń o tej samej tematyce - 20
- 4 - akredytacja dla zakresu kształcenia objętego przedmiotem zamówienia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia oraz miejsca szkolenia z przyczyn nie dających się przewidzieć w dniu podpisania umowy, za zgodą Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Nr w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90 - 012 Łódź, pok. 401.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Nr w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90 - 012 Łódź, kancelaria pok. 006 ( parter )..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- DZP.26.227.2024 Umowa ramowa na roboty budowlano-instalacyjne w branży instalacyjnej w budynkach administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 5 części.
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii instalacji hydrantowych i sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego KWP w Łodzi
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- 164/TP/ZP/U/2024 - Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów oraz napraw klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.