Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Katowice: Dokończenie robót budowlanych w budynkach zabytkowych przy ul. Stalmacha 18 i 20 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 12391 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie robót budowlanych w budynkach zabytkowych przy ul. Stalmacha 18 i 20 w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych w zamieszkałych, zabytkowych budynkach przy ul. Stalmacha 18 i 20 w Katowicach, m. in. remontu klatek schodowych, zabezpieczenia p.poż. strychów, uzupełnienia instalacji: wod-kan., co., gaz, elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ), Plan sytuacyjny - rysunek nr 1 do projektu zagospodarowania podwórza budynku nr 20 wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla budynków nr 18 i 20 (załącznik nr 11 do SIWZ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu robót budowlanych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańcom oraz niegenerujący nadmiernego hałasu przy zachowaniu regulaminu porządku domowego. 5. W trakcie prac należy zapewnić nieprzerwane funkcjonowanie wszystkich urządzeń i instalacji, w które budynki są wyposażone. 6. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: 4.000,00 zł Słownie: cztery tysiące złotych 00/100 2. Termin wniesienia wadium: do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.02.2013 r. do godz. 845. 3. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu na: Dokończenie robót budowlanych w budynkach zabytkowych przy ul. Stalmacha 18 i 20 w Katowicach. Prosimy o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniądza. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądzu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych lub budynkach użyteczności publicznej wpisanych w rejestrze zabytków lub będących w strefie ochrony Miejskiego Konserwatora Zabytków; - co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu obejmującego wykonanie chodników z kostki brukowej oraz utworzenie powierzchni biologicznie czynnych (np. trawniki, żywopłoty, krzewy, drzewa).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: - Kierownik robót (minimum jedna osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 3 letnią praktykę zawodową na ww. stanowisku po uzyskaniu powyższych uprawnień. - Kierownik robót branżowych - branża instalacyjna (minimum jedna osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c.o. i wentylacyjnych zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 3 letnią praktykę zawodową na ww. stanowisku po uzyskaniu powyższych uprawnień; - Kierownik robót branżowych - branża instalacyjna (minimum jedna osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 3 letnią praktykę zawodową na ww. stanowisku po uzyskaniu powyższych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń. W zestawieniu materiałów i urządzeń powinny być również wymienione wszystkie nazwy katalogowe: materiałów wykończeniowych, wyposażenia i przewidzianych do zabudowy urządzeń wraz z podaniem ich producentów ilości i ceny; e) w przypadku korzystania przez wykonawcę z wiedzy i doświadczeniu, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków należy złożyć pisemne zobowiązanie - w oryginale - tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z rozdz. VI pkt 9 SIWZ; f) w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w rodz. VI pkt 9 SIWZ (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagane jest przedłożenie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 2 rozdz. VII SIWZ; g) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów,
ul. Mieszka I 2,
40-877 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 08:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy: do 14 dni od dnia podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.