eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaDostawy paliw dla SP ZOZ w Mławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Mława: Dostawy paliw dla SP ZOZ w Mławie
Numer ogłoszenia: 124201 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpitalmlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paliw dla SP ZOZ w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw do samochodów SP ZOZ w Mławie w ilości określonej w zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oferty niejednoznaczne (zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych) będą odrzucone. 3. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do wyceny oferty dokładne dane wg SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dostępności zakupu paliw całą dobę w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość zapewnienia transakcji zakupu LPG w godzinach 6.30-22.00 od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę i święta w godz. 7.30-21.00. 5. Strony ustalają, że za realizacje przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci należność ustaloną na podstawie cen obowiązujących w dniu zakupu pomniejszoną o zaoferowany upust. 6. Rozliczenia za pobrane paliwo odbywać się będą w dwóch okresach rozliczeniowych tj. pierwszy okres rozliczeniowy za okres od 1-go do 15-go danego miesiąca, drugi za okres od 16-go do ostatniego dnia danego miesiąca przy czym faktura musi zostać wystawiona w ciągu 7 dni od zakończenia danego okresu rozliczeniowego. Wymaga się aby do faktury dołączona była Asygnata rozchodów z podpisami kierowców tankujących pojazdy Zamawiającego z następującymi danymi: Data tankowania, nr rejestracyjny, ilość wraz z rodzajem paliwa, cena jednostkowa, wartość, podpis tankującego. 7. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliwa z wykorzystaniem kart paliwowych lecz dodatkowo wymaga karty drogowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Za wydane karty ( 11-12 szt.) wykonawca nie ma prawa pobierać opłaty. Wymaga się aby wydane karty nie posiadały żadnych limitów dotyczących ilości tankowanego paliwa oraz aby każda karta była przyporządkowana tylko do jednego samochodu. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość aby stacja na której odbywa się tankowanie była np. jednego dnia zamknięta ale tylko w przypadku gdy druga zastępcza stacja znajduje się w miejscowości Zamawiającego. W przypadku zamknięcia jednej stacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość tankowania na drugiej stacji znajdującej się w miejscowości Zamawiającego (Mława). Nie dopuszcza się sytuacji w której z powodu zamknięcia stacji Zamawiający musi udać się do innej miejscowości aby zatankować pojazd. 9. W przypadku kart paliwowych Zamawiający dopuszcza aby wydruk z Terminala, nie zawierał podpisu kierowcy, ani pracownika stacji pod warunkiem że na wydanym wydruku z terminala znajdować się będzie m.in. informacja o nr rejestracyjnym pojazdu wraz datą i godziną tankowania. Przyjmuje się zasadę, iż jedna karta obsługuje tylko jeden samochód z konkretnym numerem rejestracyjnym. Wykaz samochodów wraz z numerami rejestracyjnymi Zamawiający udostępni Wykonawcy w celu zaprogramowania kart przed podpisaniem umowy. Jednocześnie wymaga się aby w momencie zatankowania samochodu osoba obsługująca w danym dniu stację paliw potwierdziła kierowcy Zamawiającego na druku Karta Drogowa - załącznik nr 5 do SIWZ w rubryce nr 9 następujące dane: Ilość (kolumna 4) oraz Podpis z pieczątką wydającego (kolumna 5) natomiast kierowca Zamawiającego składa podpis na wypełnionej przez osobę obsługującą stację Asygnacie rozchodów Wykonawcy (sprzedającego). Dokument ten będzie załączony do późniejszej faktury i będzie posiadał następujące dane: Data, Nr rejestracyjny, ilość wraz z rodzajem paliwa, cena jednostkowa, wartość, podpis tankującego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie z art. 44 PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin Płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpitalmlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. Anny Dobrskiej 1 pok. 120 (zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. Anny Dobrskiej 1 pok. 105 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.