Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Katowice: Usługa w zakresie promocji projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach
Numer ogłoszenia: 125349 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie promocji projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i ekspozycji reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach, który realizowany jest przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A oraz 2B do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A: Plakaty reklamowe na citilightach, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ część B: Reklamy na autobusach komunikacji miejskiej, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie projektów reklam i ich realizację oraz zakup mediów (powierzchni reklamowych) na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej, obejmującej swym zasiągiem województwo śląskie i opolskie. 5. W zakresie części A kampania prowadzona będzie za pomocą city lightów - oszklonych, podświetlonych paneli reklamowych, w których umieszczony jest plakat o wymiarach 180 x 120 cm. (wys. x szer.) - pion, w dwóch edycjach: 1) Pierwsza edycja: po zawarciu umowy przez okres 15 kolejnych dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu oraz od 1 września 2012r. do 15 września 2012r. 2) Druga edycja: od 1 czerwca 2013r. do 15 czerwca 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 15 września 2013r. 6. Miejscowości, w których będą rozmieszczone city lighty oraz ich ilości w poszczególnych edycjach określa poniższe zestawienie: I edycja: Miasto/Liczba city lightów (sztuki): Górnośląski Okręg Przemysłowy/40, Opole/15, Częstochowa/7, Bielsko-Biała/8. Razem: 70. II edycja: Miasto/Liczba city lightów (sztuki): Górnośląski Okręg Przemysłowy/18, Opole/10, Częstochowa/7. Razem: 35. 7. City lighty powinny być zlokalizowane w centrach miast oraz w pobliżu dużych centrów handlowych (nie mogą być zlokalizowane na peryferiach miast) na przystankach komunikacji miejskiej, muszą być w dobrym stanie technicznym tj. nie mogą mieć zniszczonej konstrukcji, muszą być stabilne, nie stopione/przypalone, szyby nie rozbite, nie mogą być porysowane bądź poniszczone zbędnymi malunkami (np. graffiti). 8. W zakresie części B kampania prowadzona będzie za pomocą fullbacków, tj. reklam umieszczanych na pełnym tyle autobusów komunikacji miejskiej, wykonanych z folii monomertycznej w części blaszanej burty oraz z folii półprzepuszczalnej One Way Vision (OWV) na szybie pojazdu w dwóch edycjach: 1) Pierwsza edycja: po zawarciu umowy przez okres 30 kolejnych dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu oraz od 1 września 2012r. do 30 września 2012r. 2) Druga edycja: od 1 czerwca 2013r. do 30 czerwca 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 30 września 2013r. 9. Miejscowości, w których będą rozmieszczone fullbacki oraz ilości autobusów w poszczególnych edycjach określa poniższe zestawienie: I edycja: Miasto/Liczba nośników (ilość autobusów): Bielsko-Biała/2, Rybnik/2, Opole/2, Częstochowa/2, Oświęcim/Wadowice/2, Kędzierzyn Koźle/2, Górnośląski Okręg Przemysłowy (Katowice, Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Tychy, Gliwice, Zabrze)/8, Razem: 20. II edycja: Miasto/Liczba nośników (ilość autobusów): Bielsko-Biała/2, Rybnik/2, Częstochowa/2, Opole/Kędzierzyn/2, Wadowice/Kęty/Andrychów/ Oświęcim /2, Razem: 10. 10. Autobusy, na których umieszczone będą reklamy komunikacji miejskiej muszą być w dobrym stanie technicznym: sprawne, nieskorodowane. Trasa autobusów komunikacji miejskiej musi: wynosić min. 4 km, przecinać centrum miasta i posiadać co najmniej jeden przystanek w centrum miasta bądź przy dużym centrum handlowym, autobus na danej linii musi kursować min. 1 raz na godzinę we wszystkie dni robocze i przynajmniej raz na dwie godziny w weekendy i święta w tygodniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie części A: 1. opis techniczny city lightów z podaniem opisu materiału, z którego reklama zostanie wykonana i jej wymiarów. 2. wykaz lokalizacji, w których umieszczone będą nośniki eksponowane w I edycji. W zakresie części B: 1. opis techniczny full backów z podaniem opisu materiału, z którego reklama zostanie wykonana i jej wymiarów. 2. wykaz linii autobusowych na których będą eksponowane reklamy opisem ich tras przejazdu, długości trasy i częstotliwości jazdy na godzinę danego autobusu w I edycji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji danej części zamówienia, 3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 5 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego,
tj. Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. 69.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, tj. Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego postępowania finansowany jest w ramach projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (full back), realizowanego przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Plakaty reklamowe na citilightach, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i ekspozycji reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na city lightach, który realizowany jest przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Reklamy na autobusach komunikacji miejskiej, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i ekspozycji reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback), który realizowany jest przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.