To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Olsztyn: Dostawa wyposażenia do nowego budynku dla Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A
Numer ogłoszenia: 126318 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96316 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Olsztynie, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 52 54 100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do nowego budynku dla Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem. 2. Na wyposażenie składają się meble, urządzenia i inne wyposażenie. Szczegółowy wykaz i opis cech, parametrów oraz rozmieszczenie wyposażenia zawiera Zestawienie wyposażenia - załącznik nr 1, Opis techniczny - załącznik nr 2 i Zestawienie rysunków - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, kompletne, nie mieć defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta wyposażenia, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: 4.1 dostarczyć wyposażenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, 4.2 dokonać montażu / ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 4.3 usunąć kurz, opiłki drewna, folie zabezpieczające itp., 4.4 przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy, w szczególności instrukcje użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopie kart gwarancyjnych producenta atesty oraz inne konieczne dokumenty, 4.5 zapewnić serwis gwarancyjny, 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - KLAUZULA SPOŁECZNA. 5.1 W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej jedną osobę bezrobotną na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: 5.1.1 skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), lub 5.1.2 właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 5.2 osoba wskazana w pkt 5.1 ma być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, 5.3 zamawiający uprawniony będzie w czasie trwania umowy do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5.4 na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5.5 w przypadku niezatrudnienia wymaganej liczby osób bezrobotnych zamawiający będzie naliczał Wykonawcy co miesiąc karę na podstawie § 8 ust. 1 pkt 5 umowy do momentu spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt 5.1, 5.6 dopuszcza się zmianę osoby wykonującej przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem wymagań określonych w pkt 5.1. W przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie (pisemnie bądź faksem) w terminie do 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, 5.7 wykonawca w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt 5.6 jest zobowiązany zatrudnić osobę bezrobotną, na podst. pkt 5.1. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia tej osoby, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE Sp. z o.o. ul. Bytkowska 1B, ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 553968,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 743319,64
Oferta z najniższą ceną: 743319,64 / Oferta z najwyższą ceną: 986714,61
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa krzeseł
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.