To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Sulejówek: Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r.
Numer ogłoszenia: 126806 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96512 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r. na warunkach wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia i oferty. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w ilości 13 szt. oraz rachunków pomocniczych w ilości 40 szt., dla Miasta Sulejówek oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek tj.: 1.1Miasto Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, 1.2Zespół Szkół Nr 1, ul. Idzikowskiego 2 a, 05-070 Sulejówek, 1.3Zespół Szkół Nr 2, ul. Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek, 1.4Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek, 1.5Gimnazjum Nr 2, ul. Narutowicza 10, 05-071 Sulejówek, 1.6Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Paderewskiego 29, 05-070 Sulejówek, 1.7Miejskie Przedszkole Nr 1, ul. Paderewskiego 47, 05-070 Sulejówek, 1.8Miejskie Przedszkole Nr 2, ul. Szosowa 7, 05-071 Sulejówek, 1.9Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek, 1.10Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek, 1.11Miejski Dom Kultury, ul. Bogusławskiego 14 a, 05-070 Sulejówek, 1.12 Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek, 1.13Straż Miejska, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek. 2.Otwarcie i prowadzenie rachunków wirtualnych do płatności masowych w ilości 5.500 sztuk. 3.W trakcie realizacji zamówienia liczba jednostek organizacyjnych Miasta i rachunków może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4.Realizacja poleceń przelewu: 4.1tworzenie płatności na trzy sesje, 4.2przelewy realizowane wewnątrz Banku muszą być zrealizowane w czasie rzeczywistym, 4.3przelewy wychodzące do innych Banków złożone do godz. 1500 będą zrealizowane w tym samym dniu roboczym. 5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji. 6.Dokonywanie wypłat gotówkowych w formie otwartej z rachunków jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji. 7.Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. 8.Obsługa kasowa wpłat i wypłat gotówkowych prowadzona przez bank.Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do dnia podpisania umowy do utworzenia, w przypadku ich nie posiadania, 2 oddziałów lub filii banku na terenie miasta Sulejówek. Do prawidłowej działalności obsługi kasowej mieszkańców Wykonawca uruchomi 2 punkty kasowe, mające siedzibę po stronie północnej (stacja Sulejówek Miłosna) i południowej (stacja Sulejówek) linii kolejowej biegnącej przez Miasto. 9.Przyjmowanie środków na lokaty krótkoterminowe jednodniowe, w formie depozytów automatycznych, tworzonych na koniec każdego dnia (lokaty over night) oraz lokaty weekendowe. 10.Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego na rachunkach bieżących lub lokatach wyznaczona będzie na podstawie stawki WIBOR 1M.z dnia 25 poprzedniego miesiąca. 11.Oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym Wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie dla lokat na dłuższe okresy niż weekendowe będzie dla Zamawiającego korzystniejsze. 12.Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach będzie następować co miesiąc w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca według średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie będzie ujęta w wyciągach bankowych. 13.Udostępnienie Zamawiającemu i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 4-ch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji: 13.1składanie poleceń przelewu, 13.2 uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach Zamawiającego. 14.Udostępnienie w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 2-ch stanowiskach komputerowych umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji: 14.1składanie poleceń przelewu, 14.2uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach jednostek. 15.Zamawiający otrzyma możliwość podglądu stanu kont jednostek organizacyjnych. 16.Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca gwarantował transmisję danych bezpłatnie lub w taryfie lokalnej. 17.Bank jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu bezpłatnego wsparcia technicznego w zakresie systemu bankowości elektronicznej, przeszkolenia pracowników, konwersji obecnej bazy danych kontrahentów do nowego systemu bankowości elektronicznej oraz dostarczyć instrukcję oprogramowania. 18.Przyjmowanie i przechowywanie depozytu pieniężnego i rzeczy ruchomych. 19.Bezpłatne przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych i operacji bankowych polegających na: 19.1sporządzaniu wyciągów bankowych (w przypadku braku możliwości ich wydruku w jednostce), 19.2wydawanie druków czeków gotówkowych, zaświadczeń i opinii bankowych, 19.3zerowaniu rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Miasta, zgodnie z dyspozycjami Miasta Sulejówek jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Miasta Sulejówek, 19.4likwidacji rachunku bankowego. 20.Bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Miasta w pierwszym roku trwania umowy w wysokości 3 000 000 PLN, a w kolejnych latach objętych umową wysokość kredytu może ulec zmianie, w przypadku gdy uchwała Rady Miasta Sulejówek na dany rok budżetowy będzie określała inny limit. 21.Kredyt dostępny będzie przez cały czas trwania pięcioletniej umowy zawartej z Bankiem na obsługę budżetu. Z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta w okresie objętym zamówieniem Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji. Nie przewiduje się prawnego zabezpieczenia kredytu. 21.1Kredyt podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty. 21.2Koszt kredytu w rachunku bieżącym Miasta stanowi oprocentowanie określone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca powiększoną lub nie o marżę banku. 21.3Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych i stają się należne Bankowi w ostatnim dniu miesiąca rozliczeniowego. 22.Wykonawca zobowiązany jest do: 22.1rozpoczęcia realizacji zamówienia od 01.06.2016 r., 22.2 dokonania otwarcia rachunków wskazanych przez Zamawiającego z dniem 01.06.2016 r., 22.3zainstalowania oprogramowania w jednostkach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników w terminach uzgodnionych przez Bank z przedstawicielem Urzędu Miasta i kierownikami jednostek organizacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Halinowie, ul. Piłsudskiego 36, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 572000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 756300,00
Oferta z najniższą ceną: 756300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 756300,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.