Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Świecie: Budowa drogi łączącej ul. Wodną z ul. Polną w Świeciu
Numer ogłoszenia: 128073 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Wodną z ul. Polną w Świeciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi łączącej ul. Wodną z ul. Polną w Świeciu polegająca na : 1.1. Branża drogowa : - budowie drogi gminnej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego o powierzchni 1.040,00 m2 - budowie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego o pow. 300,5 m2 - ze względu na duże różnice terenu w ciągu chodnika zaprojektowano schody terenowe o liczbie stopni wynoszącej 10 i wymiarach stopnia 17,5 x 30 cm (wys. x szer.) - wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową białą odblaskową - pow. 0,72 m2 - wykonanie oznakowania pionowego z rur stalowych pi 70 mm dla znaków drogowych - 8 szt. - wykonanie wzmocnienia skarpy poprzez ułożenie geosiatki komórkowej wysokości 15 cm na skarpie o nachyleniu 1:2 o pow. - 978,5 m2 - ustawienie barier ochronnych N2W3 długości 140 mb. - ustawienie balustrady z rur stalowych na fundamencie z betonu C30/37 długości 91,5 mb. - ustawienie murka oporowego prefabrykowanego, żelbetowego z betonu klasy C30/37 - dł.74,0 mb. - wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach o powierzchni - 1.840,5 m2 - rozebranie muru wraz z fundamentem biegnącego wzdłuż schodów terenowych - dl. 103,0 mb. - rozebranie schodów terenowych o pow. 310 m2 - rozebranie słupków do wieszania prania - 11 szt. - rozebranie garażu blaszanego wraz z wywozem materiału - 1 kpl. - rozebranie szklarni wraz z wywozem materiału - 1 kpl. - ścięcie drzew wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem : fi do 15 cm - 13 szt. , fi 16-35 cm - - 49 szt. , fi 36 - 45 cm - 3 szt. , fi 46 - 55 cm - 1 szt. 1.2. Branża sanitarna : - kanalizacja deszczowa (od studni D -8 do studni SP) zostanie podłączona do kolektora o średnicy 400 mm w ul. Wodnej, doprowadzającego wody opadowe i roztopowe do podczyszczalni ścieków deszczowych i wylotu kolektora o średnicy 700 mm do rzeki Wdy. Całkowita długość projektowanej kanalizacji deszczowej , zaprojektowanej z rur kanalizacyjnych PVC o średnicach w zakresie od fi 250 mm do 400 mm wynosi 97 m - wykonanie 8 szt. studzienek włazowych o śr. 1.000 mm , w tym 1 szt. kaskadowa o wysokości spadu 0,75 m , wszystkie typu II oraz uliczne wpusty deszczowe z osadnikami w ilości - 6 szt. łączna długość przyłączy do ulicznych wpustów deszczowych z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy fi 200 mm wynosi - 15,10 m. kanalizacja deszczowa od SP do wylotu do rzeki WDA w zakresie : - kanały z rur żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową o śr. 700 mm - dł. 36,0 m - kanały z rur żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową o śr. 600 mm - dł. 21,5 m - kanały z rur PVC o śr. 400 mm - dł. 144 m - kanały z rur PVC o śr. 200 mm - dł. 60,5 m - kanały z rur PVC o śr. 160 mm - dł. 50,0 m - klapa zwrotna przeciwzalewowa o śr. 700 mm - kpl 1. - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych łączonych na uszczelkę o śr. 1500 mm - szt. krąg z dnem pełnym , kręgi h - 1,0 m - 2 szt., płyta przykrywająca żelbetowa dn 1500 mm - szt. - 1 pierścień odciążający dn 1500 mm - szt - 1 - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych łączonych na uszczelkę o śr. 1500 mm - szt. krąg z dnem pełnym , kręgi h - 1,0 m - 5 szt., płyta przykrywająca żelbetowa dn 1500 mm - szt. - 1 pierścień odciążający dn 1500 mm - szt - 1 - OW1 - Osadnik wirowy ESL 75/750 o śr. 1500 mm , h - 6,0 m - szt. - 1 - OW2 - Osadnik wirowy ESL 75/750 o śr. 2500 mm , h - 6,0 m - szt. - 1 - SP1 - Separator typ ESL 75/750 śr. 2000 mm , h - 6,0 m - szt. - 1 1.3. Branża elektroenergetyczna Oświetlenie uliczne : - słupy aluminiowe proste stożkowe typu SAL -80 H (lub równoważne) wraz z fundamentem prefabrykowanym typu B - 80 (lub równoważny) słup o wys. zawieszenia oprawy h -8m - 5 kpl. - słupy aluminiowe proste stożkowe typu SAL - 5 (lub równoważne ) wraz z fundamentem prefabrykowanym typu B-50 A (lub równoważny) słup o wys. zawieszenia oprawy h-5 m - 3 kpl. - oprawy oświetlenia ulicznego typu Cuddle DW (lub równoważne) z źródłem światła typu LED o mocy 72 W, temperatura barwowa 3500 K, strumień świetlny 7250 lm - 5 szt. - oprawy oświetlenia parkowego typu Mira LED 36 ( lub równoważne ) z źródłem światła typu LED o mocy 42 W, temperatura barwowa 3500 K, strumień świetlny 3600 lm - 3 szt. - Kabel elektroenergetyczny YKY 3x10 - 324 m - bednarka FeZn 25x4 324 m - szafka oświetlenia ulicznego 4 - obwodowa wraz z obudową typu Z-3 - 1 kpl. - fundament szafki oświetleniowej prefabrykowany - 1 kpl. 1.4. Branża telekomunikacyjna - w celu usunięcia kolizji urządzeń telekomunikacyjnych z budową drogi i zachowaniem pracy Wszystkich mediów telekomunikacyjnych należy wybudować : - budowa kanalizacji - 17,0 m - 34 km /otw. - budowa studni SK-2 - 2 szt. - budowa słupa bliźniaczego - 1 szt. - budowa osłony kabla - 20,0 m 1.5. Rozbiórka i odbudowa nawierzchni - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 3 cm warstwa ścieralna - 288,0 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr 3 cm warstwa wiążąca - 288,0 m2 - frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 5 cm - 794,0 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 794,00 m 2 - nawierzchnia z mieszanek asfaltobetonowej o uziarnieniu 0- 11 mm warstwa ścieralna gr. 5 cm - 794,00 m2 W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowego organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50.000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże prawidłowo wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości min - 500 mb. - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego min. 10 latarni wraz z okablowaniem - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie urządzeń telekomunikacyjnych Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - koparka gąsienicowa z hydraulicznym urządzeniem tnąco - kruszącym - 1 szt. - walec drogowy gładki wibracyjny - 1 szt. - walec okołkowany do robót ziemnych - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - frezarka do zrywania asfaltu - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - koparka samojezdna na kołach lub gąsienicach wraz z zestawem do jej przewożenia - 1 szt. - żuraw samochodowy 4 t - 1 szt. - transport kołowy 5 - 10 ton - min - 2 szt., - zagęszczarka, ubijak mechaniczny - min - 3 szt., Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń i 3 - letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami jako kierownik budowy lub zastępca kierownika budowy. Należy dołączyć wykaz budów, na których kierował robotami budowlanymi jako kierownik budowy. - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wod - kan. - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci energetycznych - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci teletechnicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 1.000.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - oryginał / 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - Załącznik nr 2 /Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru, c) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), e) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. j) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., l) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, m) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, n) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, o) wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, p) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, r) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6) Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swiecie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie pok.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie pok.21 I piętro (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Świeciu w 2025 roku.
- Wywóz nieczystości stałych z placówek oświatowych z terenu gminy Świecie w 2025r.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w Świeciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.