eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych, zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu (4 zadania częściowe)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Poznań: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych, zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu (4 zadania częściowe)
Numer ogłoszenia: 129348 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 660 67 00, faks 61 660 67 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych, zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu (4 zadania częściowe).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: zadanie częściowe nr 1: Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz; zadanie częściowe nr 2: Witkowo, Babin - Olędry; zadanie częściowe nr 3: Leszno, Śrem; zadanie częściowe nr 4: Sieradz, Ostrów Wlkp. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są odpowiednio w załącznikach nr 1-1, 1-2, 1-3 i 1-4 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (kody CPV jak w części III SIWZ)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - zadanie częściowe nr 1 (Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz): 6.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 2 (Witkowo, Babin -Olędry): 1.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 3 (Leszno, Śrem): 2.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 4 (Sieradz, Ostrów Wlkp.): wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru oraz spełnia wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , b) jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, instalacji gazowych, na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW, instalacji gazowych o ciśnieniu do 5 kPa;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Upust do materiałów (%) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 125 (sekretariat, kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi w m. Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-1 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust do materiałów (%) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi w m. Witkowo, Babin - Olędry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Witkowo, Babin - Olędry. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-2 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust do materiałów (%) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi w m. Leszno, Śrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Leszno, Śrem. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-3 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust do materiałów (%) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi w m. Sieradz, Ostrów Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Sieradz, Ostrów Wlkp. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-4 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust do materiałów (%) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.