Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Poznań: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych, zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu (4 zadania częściowe)
Numer ogłoszenia: 129348 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 660 67 00, faks 61 660 67 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych, zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu (4 zadania częściowe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: zadanie częściowe nr 1: Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz; zadanie częściowe nr 2: Witkowo, Babin - Olędry; zadanie częściowe nr 3: Leszno, Śrem; zadanie częściowe nr 4: Sieradz, Ostrów Wlkp. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są odpowiednio w załącznikach nr 1-1, 1-2, 1-3 i 1-4 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (kody CPV jak w części III SIWZ)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - zadanie częściowe nr 1 (Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz): 6.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 2 (Witkowo, Babin -Olędry): 1.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 3 (Leszno, Śrem): 2.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 4 (Sieradz, Ostrów Wlkp.): wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru oraz spełnia wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , b) jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające m.in. do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, instalacji gazowych, na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW, instalacji gazowych o ciśnieniu do 5 kPa;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Upust do materiałów (%) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 125 (sekretariat, kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi w m. Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Poznań, Biedrusko, Swarzędz, Porażyn, Kwilcz. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-1 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Upust do materiałów (%) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi w m. Witkowo, Babin - Olędry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Witkowo, Babin - Olędry. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-2 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Upust do materiałów (%) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi w m. Leszno, Śrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Leszno, Śrem. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-3 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Upust do materiałów (%) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi w m. Sieradz, Ostrów Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych oraz zabezpieczenie Pogotowia Technicznego w nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, w miejscowościach: Sieradz, Ostrów Wlkp. Szczegółowe lokalizacje nieruchomości zawarte są w załączniku nr 1-4 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres robót określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Upust do materiałów (%) - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Topolowa 11 m. Dolaszewo
- Świadczenie usługi polegającej na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków jednolokalowych oraz lokali stanowiących zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o
- Wyroby Medyczne jednorazowego użytku - pompy elastomerowe, znaczniki do urządzenia Sentimag, strzykawki Enfit, cewniki Swan Ganz
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na dwie części.
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UAM - 2 części
- zakup nawozu mineralnego wieloskładnikowego rolniczego NPK+S (120 t) na potrzeby jednostek organizacyjnych IOR-PIB w Winnej Górze
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
- Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
- Konserwacja nawierzchni boiska typu ORLIK z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie betonowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - nawierzchnia placów, schody i pochylnie
- Naprawy BMS-u w podziale na 8 zadań w budynku Centrum Nowych Technologii UW w Warszawie przy ul. Banacha 2c
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.