Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Nowy Sącz: Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. Nr postępowania: DOR-271-23/14
Numer ogłoszenia: 131477 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. Nr postępowania: DOR-271-23/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 20 osób, w tym dla 4 osób w ramach projektu pn. Generator aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób, w tym dla 4 osób w ramach projektu pn. Generator aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie pracownika magazynowego z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 54 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 280 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Zadania zawodowe magazyniera - obejmujący 33 godziny zegarowe zajęć teoretyczno-zawodowych. 1.2. Moduł II - Obsługa i kierowanie wózkami jezdniowymi - obejmujący 48 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych, w tym 4 godziny zegarowe zajęć z zakresu bezpiecznej wymiany butli. 1.3. Moduł III - Praktyczna nauka jazdy - obejmujący 19 godzin zegarowych zajęć dla każdego uczestnika szkolenia z zakresu praktycznej nauki jazdy - manewrowanie wózkami jezdniowymi, w tym 4 godziny zegarowe dotyczące bezpiecznej wymiany butli gazowej. 1.4. Moduł IV - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 10 godzin zegarowych warsztatowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej. 1.5. Moduł V - Warsztaty komputerowe - obejmujący 30 godzin zegarowych z zakresu obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego. 1.6. Moduł VI - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowo-magazynowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych obejmujący Moduły I, II, III, IV, V który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/osoby ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module VI najpóźniej na pięć dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numery telefonów do opiekunów stanowiskowych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia profesjonalne przygotowanie do egzaminów i do wykonywania pracy w zawodzie magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012, poz. 186) 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. Moduł I - Zadania zawodowe magazyniera - obejmujący 33 godziny zegarowe, w czasie których przewidziano co najmniej następujące zagadnienia: 1) bezpieczeństwo i higiena pracy w jednostkach handlowo-magazynowych, przy transporcie ręcznym i mechanicznym, ochrona przeciwpożarowa, 2) odpowiedzialność materialna pracownika magazynowego, 3) dokumentacja organizacji magazynu, 4) sposoby rozmieszczania towarów w magazynie, 5) organizacja gospodarki magazynowej, 6) zasady właściwego przechowywania towarów, 7) przyjmowanie i wydawanie towarów na podstawie dowodów rozchodowych i przychodowych, określenie zapotrzebowania na towary, sporządzanie zamówień do kontrahentów, 8) magazynowe środki transportu oraz pomocnicze urządzenia magazynowe, 9) zmiany zachodzące w przechowywanych towarach, 10) rodzaje budowli magazynowych oraz ich wyposażenie, 11) towaroznawstwo, rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlowych, odbiór ilościowy i jakościowy, 12) sporządzanie dokumentów: przyjęcia magazynowe, wydania magazynowe, przesunięcia międzymagazynowe, 13) sporządzanie dokumentów zakupu, zamówień do dostawcy i rozliczanie zobowiązań finansowych, 14) przeprowadzanie inwentaryzacji, 15) realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych oraz reklamacje, 16) kultura zawodu pracownika magazynowego, m.in. zarządzanie pierwszym kontaktem, znaczenie mowy ciała podczas sprzedaży, savoir-vivre, elementy autoprezentacji w kontakcie z klientem, etyka zawodowa na stanowisku pracownika magazynowego, 17) praktyczne zastosowanie urządzeń wspomagających system sprzedaży oraz pracę magazynu. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie ekonomiczne: co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. Moduł II - Obsługa i kierowanie wózkami jezdniowymi - 48 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych /w tym 4 godziny zegarowe z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia/ obejmujących: 5.2.1. budowa i typy stosowanych wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 5.2.2. czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, 5.2.3. czynności operatora w czasie pracy wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym, 5.2.4. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 5.2.5. organizacja stanowiska i miejsca pracy zgodnie z zasadami BHP, 5.2.6. wiadomości o dozorze technicznym, 5.2.7. przygotowanie kursantów do wykonywania czynności związanych z wymianą butli. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł II spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe oraz kwalifikacje do prowadzenia szkoleń z zakresu tematyki Modułu II prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.3. Moduł III - Praktyczna nauka jazdy - 19 godzin zegarowych zajęć praktycznej jazdy wózkiem /w tym 4 godziny zajęć praktycznych z wymiany butli gazowej/. Zajęcia praktyczne w ramach tego modułu powinny obejmować praktyczną naukę jazdy wózkami jezdniowymi podnośnikowymi z mechanicznym napędem podnoszenia oraz samodzielną wymianę butli gazowej pod nadzorem instruktora w wózkach jezdniowych podnośnikowych z napędem gazowym Zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej 2 instruktorów) prowadzące Moduł III spełniały następujące warunki: posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe oraz stosowne kwalifikacje do obsługi urządzeń technicznych objętych tematyką prowadzonego szkolenia prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga aby zajęcia z Modułu II i III były realizowane zgodnie z: 1) programem szkolenia opracowanym i zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r., Nr 70, poz. 650 z późn. zm.); 2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 04.04.2003 roku zmieniającym Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 65 poz. 603); 3) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. nr 79, poz. 849, z późn. zm.) Zamawiający wymaga aby bezpośrednio po zajęciach z Modułu II i III został przeprowadzony egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego oraz zostały wydane dla kursantów Zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego. Koszt egzaminu zostanie ujęty w koszcie szkolenia. Koszt ponownego egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego, w przypadku gdyby któryś z kursantów nie zdał egzaminu, ponosi Wykonawca. 5.4. Moduł IV - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 10 godzin zegarowych zajęć warsztatowych z zakresu: 5.4.1. budowa oraz rodzaje stosowanych kas fiskalnych, 5.4.2. programowanie kas fiskalnych, 5.4.3. praktyczna obsługa kas fiskalnych wraz z obsługą drukarki fiskalnej (paragon, raport dobowy i raport okresowy), 5.4.4. błędy obsługi i sposoby ich rozwiązywania, 5.4.5. wymiana rolki papieru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi kart płatniczych takich jak: - opis rynku kart płatniczych, - rodzaje transakcji kartami płatniczymi, - zabezpieczenie kart i procedury weryfikacyjne, - wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, - budowa terminala/PINpada. Każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do kasy fiskalnej na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. Zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej dwie) prowadzące Moduł IV spełniały następujące warunki: posiadały wykształcenie co najmniej średnie, ukończyły szkolenie z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących zajęcia warsztatowe z obsługi kasy fiskalnej z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równolegle w dwóch oddzielnych grupach. 5.5. Moduł V - Warsztaty komputerowe obejmujący 30 godzin zegarowych zajęć z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego. Zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej dwie) prowadzące Moduł V Warsztaty komputerowe spełniały następujące warunki: posiadały wykształcenie informatyczne lub ekonomiczne: co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących zajęcia z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równolegle w dwóch oddzielnych grupach. Podział na grupy dokona Wykonawca biorąc pod uwagę stopień umiejętności obsługi komputera. Każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera z oprogramowaniem (licencjonowany program fakturowo-magazynowy) na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. 5.6. Moduł VI - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowo-magazynowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzący zajęcia praktyczne w placówkach handlowo-magazynowych posiadali wykształcenie: zasadnicze zawodowe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie zawodowe i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i powyżej i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zamawiający wymaga wyznaczenia opiekuna stanowiskowego w każdej placówce, w której będą odbywały się zajęcia praktyczne. Liczba kursantów w jednej placówce nie może być większa niż 2 osoby. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: 6.1. testy sprawdzające wiedzę kursantów związaną z tematyką magazyniera, kasy fiskalnej oraz programu fakturowo-magazynowego, które mają być przeprowadzone bezpośrednio po realizacji zajęć z Modułów I, IV i V. 6.2. egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego bezpośrednio po Module II i III; 6.3. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej placówce handlowo - magazynowej, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667); W/w zaświadczenia powinny zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.3. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. 7.4. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją: Szkolenie realizowane w ramach projektu Generator aktywności - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1. Projekt Generator aktywności. 7.5. zaświadczeń kwalifikacyjnych do obsługi urządzeń transportu bliskiego. 8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 9. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 54.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający żąda zgodnie z Art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 674 wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże minimum 1 szkolenie zgodne z przedmiotem zamówienia. Załączony wykaz szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia powinien zawierać m.in.: nazwę szkolenia; wartość szkolenia; termin realizacji szkolenia; nazwę i adres zleceniodawcy. Do każdego z zamieszczonych w wykazie szkoleń należy dołączyć dowody (np. dokumenty) czy szkolenia zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykaz wykonanych usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (np. dokumentów), czy zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do specyfikacji, 2) Certyfikat jakości usług ISO - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu, 3) Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30
- 3 - Certyfikat jakości usług ISO - 10
- 4 - Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) niepodjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez bezrobotnego, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 1.1. Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2. Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu stosownie do postanowień pkt. 1 b) wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3./; 13.2.2. Szkolenie realizowane w ramach projektu Generator aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1 /dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1./.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.