eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-06-23

Warszawa: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 133211 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 77845 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych , pranie wodne, prasowanie, maglowanie: 1) bielizny p³askiej: prze¶cierad³a, poszwy, poszewki, koszule, podk³ady, rêczniki, ¶cierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp. 2) bielizny noworodkowej: ¶piochy, kaftaniki, czapeczki, kocyki, itp.; 3) bielizny operacyjnej: prze¶cierad³a, podk³ady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce itp. 4) odzie¿y ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pe³nobarierowych wielorazowego u¿ytku, 5) odzie¿y fasonowej ochronnej w tym: fartuchy, marynarki, ¿akiety, spódnice, spodnie, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, 6) kocy, poduszek, ko³der, maty, firan, zas³on w tym parawanowych i prysznicowych, noside³, kombinezony do fototerapii, ro¿ki, rogale i gniazdka z wk³adem styropianowym, II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: 1) Odbiór brudnej bielizny codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7:30-8:00, 2) Za³adunek brudnej bielizny, 3) Ka¿dorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±, 4) Transport brudnej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. 5) Wykonawca odpowiada za przejêty ³adunek brudnej bielizny szpitalnej z chwil± jego pobrania i za³adunku; 6) Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ ³adunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostêpem osób trzecich, wp³ywem czynników zewnêtrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: 1) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizn± z innych placówek, 2) Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania ka¿dego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, 3) Pranie bielizny powinno odbywaæ siê wed³ug procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantuj±cych wysok± jako¶æ wypranej odzie¿y (zarówno pod wzglêdem bakteriologicznym i higienicznym), 4) Bielizna po praniu winna byæ: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usuniête, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, daj±ca poczucie ¶wie¿o¶ci i czysto¶ci, 5) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mog± byæ odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. 6) Fartuchy i bielizna fasonowa personelu, z wyj±tkiem odzie¿y operacyjnej powinny byæ prasowane, 7) Stosowane ¶rodki w procesie odka¿ania, prania nie mog± niszczyæ tkaniny, nie mog± zawieraæ fosforanów oraz musz± byæ przeznaczone w podmiotach wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicza; 8) Maszyny i urz±dzenia stosowane w procesie prania musz± byæ w dobrym stanie technicznym oraz musz± posiadaæ znaki CE (je¶li nie to powinny byæ dostosowane do obowi±zuj±cych przepisów); 9) Maglowanie lub prasowanie bielizny nale¿y prowadziæ w sposób ograniczaj±cy jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mog³yby spowodowaæ jej zaka¿enie lub zabrudzenie; 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak równie¿ w czasie transportu. Je¶li uszkodzenie nie pozwala na dalsze u¿ytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z jej odkupieniem. 11) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawê i transport czystej bielizny: 1) Dostawy czystej bielizny codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6:30-7:00, 2) Transport czystej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, 3) Roz³adunek bielizny, 4) Czysta bielizna bêdzie dostarczana: a) posegregowana asortymentowo, b) zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyæ bieliznê przed powtórnym zabrudzeniem; c) bielizna fasonowa (fartuchy, marynarki, ¿akiety, koszule, itp.) dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane d) w opakowaniach umo¿liwiaj±cych odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczno¶ci otwierania opakowania oraz potwierdzenie, ¿e jest bielizn± Zamawiaj±cego, e) ka¿de opakowanie bêdzie zawiera³o odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotno¶æ 10 szt. lecz nie wiêcej ni¿ 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostan± ustalone miêdzy stronami; 5) Ka¿dorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ATU SERVICE S.C. E. Kochanek, A. Woyton-Kochanek, ul. urocza 1, 95-020 Andrespol, kraj/woj. ³ódzkie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 470400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 454519,44

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 454519,44 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 488319,84

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.