To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-06-23
Warszawa: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 133211 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 77845 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych , pranie wodne, prasowanie, maglowanie: 1) bielizny p³askiej: prze¶cierad³a, poszwy, poszewki, koszule, podk³ady, rêczniki, ¶cierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp. 2) bielizny noworodkowej: ¶piochy, kaftaniki, czapeczki, kocyki, itp.; 3) bielizny operacyjnej: prze¶cierad³a, podk³ady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce itp. 4) odzie¿y ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pe³nobarierowych wielorazowego u¿ytku, 5) odzie¿y fasonowej ochronnej w tym: fartuchy, marynarki, ¿akiety, spódnice, spodnie, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, 6) kocy, poduszek, ko³der, maty, firan, zas³on w tym parawanowych i prysznicowych, noside³, kombinezony do fototerapii, ro¿ki, rogale i gniazdka z wk³adem styropianowym, II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: 1) Odbiór brudnej bielizny codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7:30-8:00, 2) Za³adunek brudnej bielizny, 3) Ka¿dorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±, 4) Transport brudnej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. 5) Wykonawca odpowiada za przejêty ³adunek brudnej bielizny szpitalnej z chwil± jego pobrania i za³adunku; 6) Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ ³adunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostêpem osób trzecich, wp³ywem czynników zewnêtrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: 1) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizn± z innych placówek, 2) Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania ka¿dego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, 3) Pranie bielizny powinno odbywaæ siê wed³ug procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantuj±cych wysok± jako¶æ wypranej odzie¿y (zarówno pod wzglêdem bakteriologicznym i higienicznym), 4) Bielizna po praniu winna byæ: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usuniête, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, daj±ca poczucie ¶wie¿o¶ci i czysto¶ci, 5) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mog± byæ odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. 6) Fartuchy i bielizna fasonowa personelu, z wyj±tkiem odzie¿y operacyjnej powinny byæ prasowane, 7) Stosowane ¶rodki w procesie odka¿ania, prania nie mog± niszczyæ tkaniny, nie mog± zawieraæ fosforanów oraz musz± byæ przeznaczone w podmiotach wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicza; 8) Maszyny i urz±dzenia stosowane w procesie prania musz± byæ w dobrym stanie technicznym oraz musz± posiadaæ znaki CE (je¶li nie to powinny byæ dostosowane do obowi±zuj±cych przepisów); 9) Maglowanie lub prasowanie bielizny nale¿y prowadziæ w sposób ograniczaj±cy jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mog³yby spowodowaæ jej zaka¿enie lub zabrudzenie; 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak równie¿ w czasie transportu. Je¶li uszkodzenie nie pozwala na dalsze u¿ytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z jej odkupieniem. 11) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawê i transport czystej bielizny: 1) Dostawy czystej bielizny codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6:30-7:00, 2) Transport czystej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, 3) Roz³adunek bielizny, 4) Czysta bielizna bêdzie dostarczana: a) posegregowana asortymentowo, b) zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyæ bieliznê przed powtórnym zabrudzeniem; c) bielizna fasonowa (fartuchy, marynarki, ¿akiety, koszule, itp.) dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane d) w opakowaniach umo¿liwiaj±cych odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczno¶ci otwierania opakowania oraz potwierdzenie, ¿e jest bielizn± Zamawiaj±cego, e) ka¿de opakowanie bêdzie zawiera³o odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotno¶æ 10 szt. lecz nie wiêcej ni¿ 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostan± ustalone miêdzy stronami; 5) Ka¿dorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU ATU SERVICE S.C. E. Kochanek, A. Woyton-Kochanek, ul. urocza 1, 95-020 Andrespol, kraj/woj. ³ódzkie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 470400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 454519,44
Oferta z najni¿sz± cen±: 454519,44 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 488319,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi pralnicze dla Domu Pomocy Spo³ecznej "S³oneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Us³ugi pralnicze dla Aresztu ¦ledczego w £odzi
- ,,¦wiadczenie us³ug pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ¯W (2025)
- Us³ugi pralnicze dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postêpowanie
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mo¶ciszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.