To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Zamość: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość.
Numer ogłoszenia: 133286 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69450 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papier kserograficzny dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Zamość. 1. Szczegółowy opis potrzeb oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe jakościowo równoważne. Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych od podanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest podać nazwę i producenta produktu równoważnego oraz zobowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone w SIWZ, przy zachowaniu cech technicznych i jakościowych produktów. 2. Wymagania stawiane wykonawcy Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe oraz papier kserograficzny będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Materiały biurowe oraz papier kserograficzny muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od wykonawcy próbek oferowanego materiału, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe oraz papier kserograficzny posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie. Ilość dostarczanych materiałów będzie dostosowywana do potrzeb Zamawiającego. Przy realizacji dostaw będą obowiązywać ceny jednostkowe netto podane w ofercie. Faktura za ostatnią dostawę będzie dostarczona wraz z ostatnią partią towaru. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych oraz papier kserograficzny będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony zamawiającego. Minimalna wielkość partii określona jest kwotowo na 100zł brutto. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, z tym, że całkowita wartość dostarczonych materiałów nie przekroczy ceny oferty. Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe oraz papier kserograficzny własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, w terminie do 3 dni od daty zamówienia w godz. od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- AZET Załęcka Anna, Załęcki Andrzej Spółka jawna, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52886,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45327,69
Oferta z najniższą ceną: 45327,69 / Oferta z najwyższą ceną: 49862,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.