eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Dąbrowa Tarnowska: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska
Numer ogłoszenia: 134179 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Warszawska 48, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 6422500, faks 14 6422500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg - ZUD tj.: - usuwaniu śliskości, - odśnieżaniu, - usuwaniu śniegu z poboczy oraz usuwanie z nawierzchni naboi śniegowo - lodowych, na drogach powiatowych Powiatu Dąbrowskiego na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska, w sezonie zimowym 2015/2016 następującym sprzętem: - nośnik piaskarki i pługa o ładowności min. 12 ton - 1szt (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) - nośnik pługa odśnieżnego - 2 szt (pługi Zamawiającego, nośniki Wykonawcy) - równiarka - 1 szt (równiarka Wykonawcy) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, standardami zimowego utrzymania dróg, mapą oraz wykazem dróg objętych zimowym utrzymanie dróg, które stanowią załączniki nr 8 - 11 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagana przez Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu w ramach niniejszego zamówienia to 375 godzin, w tym: 2.1. nośnik piaskarki i pługa o ładowności min. 12 ton - 250 godzin 2.2 dwa nośniki pługa odśnieżnego - 100 godzin 2.3. równiarka - 25 godzin Podane ilości są ilościami maksymalnymi, które w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu w zależności od wystąpienia faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3. Wymagania akcji zimowej: 3.1. Zamawiający dysponować będzie sprzętem i obsługą zgodnie ze swoimi potrzebami, dotyczącymi zimowego utrzymania dróg powiatowych. 3.2. Podstawiony przez Wykonawcę sprzęt wraz z operatorem w czasie akcji zimowej otrzymuje polecenie od dyżurnego zimowego utrzymania dróg. 3.3. Prowadzenie akcji zimowej: 3.3.1. Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska kieruje Zamawiający. 3.3.2. Zamawiający po podpisaniu umowy przekazuje protokolarnie Wykonawcy sprzęt Zamawiającego wymieniony w pkt. 1, który Wykonawca zwróci w terminie do 10 dni od dnia zakończenia akcji zimowej. 3.3.3. Zamawiający zapewnia materiał konieczny do likwidacji śliskości na drogach. Koszty załadunku materiału z bazy Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3.3.4. Prowadzona usługa zimowego utrzymani dróg będzie odbywać się według standardów opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ. Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 48 w Dąbrowie Tarnowskiej. 3.3.5. Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową. Dyżurny do kontaktów z operatorami sprzętu używać będzie telefonu o nr 695 102 210. Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące: zakresu usług zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach powiatowych, czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu, ilości potrzebnego materiału, wezwania i zwolnienia Wykonawców, ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy, kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawców. 3.3.6. Wykonawca każdorazowo rozpocznie i zakończy świadczenie usługi poprzez odpowiedni wpis w książce dziennik pracy sprzętu ewidencjonującym usługi pracy odpowiedniego sprzętu, potwierdzany czytelnym podpisem i datą oraz godziną przez dyżurnego i Wykonawcę. 3.3.7. Wykonawca sporządza również dzienne raporty z pracy sprzętu, które zostaną potwierdzone przez dyżurnego, których kopię Wykonawca dołączy do faktury. 3.3.8. Sprzęt powinien być przygotowany przez Wykonawcę w takim stopniu, aby mógł być gotowy do rozpoczęcia pracy w ciągu 1 godziny (w ciągu całej doby) od chwili wezwania. Wykonawca jest zobowiązany podstawić sprzęt wymieniony w pkt. 1 na wezwanie Zamawiającego w ciągu 1 godziny od chwili wezwania w celu rozpoczęcia pracy. 3.3.9. Wykonawca będzie wzywany do wykonywania usługi telefonicznie przez dyżurnego, wyznaczonego do kierowania akcją zimową. 3.3.10. Operatorem sprzętu będzie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia w szczególności wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Za posiadanie odpowiednich uprawnień operatora sprzętu odpowiada Wykonawca. 3.3.11. Operatorzy sprzętu, wyznaczeni do akcji zimowej muszą zgłosić się do dyżurnego przed rozpoczęciem pracy po szczegółowe wytyczne, dotyczące akcji zimowej oraz po jej zakończeniu. 3.3.12. Czas pracy sprzętu rozpoczyna się od momentu opuszczenia bazy Zarządu Drogowego przez pojazd skierowany do akcji zimowej. 3.3.13. Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy. Operator zgłoszony do obsługi sprzętu na dany dzień ma obowiązek być dostępny pod telefonem przez całą dobę. 3.3.14. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania usługi z zakresu zimowe utrzymania, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia innego, sprawnego sprzętu o tożsamych parametrach. 3.3.15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość pracy sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. 4. Zakres kontroli. 4.1. Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad przebiegiem i jakością usługi związanej z zimowym utrzymanie dróg. 4.2. Zakres kontroli obejmie: ilość rozsypywanych środków, miejsce piaszczenia, szerokość i długość piaszczenia, miejsce odśnieżania, szerokość odśnieżania, grubość warstwy zalegającego na jezdni śniegu, czas wykonania zadania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje urządzeniami do wykonania zamówienia, tj.: - minimum jednym nośnikiem piaskarki i pługa o ładowności min. 12 ton, - minimum dwoma nośnikami pługa odśnieżnego, - minimum jedną równiarką.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c) zmian dotyczących kwot wydatków planowanych na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych latach budżetowych, na które zawarto umowę, d) zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska Dziennik podawczy pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.