To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-02
Dąbrowa Tarnowska: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska
Numer ogłoszenia: 159233 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134179 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Warszawska 48, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 6422500, faks 14 6422500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg - ZUD tj.: - usuwaniu śliskości, - odśnieżaniu, - usuwaniu śniegu z poboczy oraz usuwanie z nawierzchni naboi śniegowo - lodowych, na drogach powiatowych Powiatu Dąbrowskiego na terenie gminy Dąbrowa Tarnowska, w sezonie zimowym 2015/2016 następującym sprzętem: - nośnik piaskarki i pługa o ładowności min. 12 ton - 1szt (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) - nośnik pługa odśnieżnego - 2 szt (pługi Zamawiającego, nośniki Wykonawcy) - równiarka - 1 szt (równiarka Wykonawcy) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, standardami zimowego utrzymania dróg, mapą oraz wykazem dróg objętych zimowym utrzymanie dróg, które stanowią załączniki nr 8 - 11 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagana przez Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu w ramach niniejszego zamówienia to 375 godzin, w tym: 2.1. nośnik piaskarki i pługa o ładowności min. 12 ton - 250 godzin 2.2 dwa nośniki pługa odśnieżnego - 100 godzin 2.3. równiarka - 25 godzin Podane ilości są ilościami maksymalnymi, które w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu w zależności od wystąpienia faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3. Wymagania akcji zimowej: 3.1. Zamawiający dysponować będzie sprzętem i obsługą zgodnie ze swoimi potrzebami, dotyczącymi zimowego utrzymania dróg powiatowych. 3.2. Podstawiony przez Wykonawcę sprzęt wraz z operatorem w czasie akcji zimowej otrzymuje polecenie od dyżurnego zimowego utrzymania dróg. 3.3. Prowadzenie akcji zimowej: 3.3.1. Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska kieruje Zamawiający. 3.3.2. Zamawiający po podpisaniu umowy przekazuje protokolarnie Wykonawcy sprzęt Zamawiającego wymieniony w pkt. 1, który Wykonawca zwróci w terminie do 10 dni od dnia zakończenia akcji zimowej. 3.3.3. Zamawiający zapewnia materiał konieczny do likwidacji śliskości na drogach. Koszty załadunku materiału z bazy Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3.3.4. Prowadzona usługa zimowego utrzymani dróg będzie odbywać się według standardów opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ. Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 48 w Dąbrowie Tarnowskiej. 3.3.5. Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową. Dyżurny do kontaktów z operatorami sprzętu używać będzie telefonu o nr 695 102 210. Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące: zakresu usług zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach powiatowych, czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu, ilości potrzebnego materiału, wezwania i zwolnienia Wykonawców, ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy, kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawców. 3.3.6. Wykonawca każdorazowo rozpocznie i zakończy świadczenie usługi poprzez odpowiedni wpis w książce dziennik pracy sprzętu ewidencjonującym usługi pracy odpowiedniego sprzętu, potwierdzany czytelnym podpisem i datą oraz godziną przez dyżurnego i Wykonawcę. 3.3.7. Wykonawca sporządza również dzienne raporty z pracy sprzętu, które zostaną potwierdzone przez dyżurnego, których kopię Wykonawca dołączy do faktury. 3.3.8. Sprzęt powinien być przygotowany przez Wykonawcę w takim stopniu, aby mógł być gotowy do rozpoczęcia pracy w ciągu 1 godziny (w ciągu całej doby) od chwili wezwania. Wykonawca jest zobowiązany podstawić sprzęt wymieniony w pkt. 1 na wezwanie Zamawiającego w ciągu 1 godziny od chwili wezwania w celu rozpoczęcia pracy. 3.3.9. Wykonawca będzie wzywany do wykonywania usługi telefonicznie przez dyżurnego, wyznaczonego do kierowania akcją zimową. 3.3.10. Operatorem sprzętu będzie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia w szczególności wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Za posiadanie odpowiednich uprawnień operatora sprzętu odpowiada Wykonawca. 3.3.11. Operatorzy sprzętu, wyznaczeni do akcji zimowej muszą zgłosić się do dyżurnego przed rozpoczęciem pracy po szczegółowe wytyczne, dotyczące akcji zimowej oraz po jej zakończeniu. 3.3.12. Czas pracy sprzętu rozpoczyna się od momentu opuszczenia bazy Zarządu Drogowego przez pojazd skierowany do akcji zimowej. 3.3.13. Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy. Operator zgłoszony do obsługi sprzętu na dany dzień ma obowiązek być dostępny pod telefonem przez całą dobę. 3.3.14. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania usługi z zakresu zimowe utrzymania, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia innego, sprawnego sprzętu o tożsamych parametrach. 3.3.15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość pracy sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. 4. Zakres kontroli. 4.1. Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad przebiegiem i jakością usługi związanej z zimowym utrzymanie dróg. 4.2. Zakres kontroli obejmie: ilość rozsypywanych środków, miejsce piaszczenia, szerokość i długość piaszczenia, miejsce odśnieżania, szerokość odśnieżania, grubość warstwy zalegającego na jezdni śniegu, czas wykonania zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Pacocha Nieregularny Przewóz Towarów
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Pacocha Nieregularny Przewóz Towarów
- Nieregularny Przewóz Towarów Stanisław Pacocha, ul. Oleśnicka 33B, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85473,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65247,50
Oferta z najniższą ceną: 65247,50 / Oferta z najwyższą ceną: 82350,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.