eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Przebudowa budynku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Myszków: Przebudowa budynku.
Numer ogłoszenia: 134654 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa (adaptacja) budynku niskiego na salę sesyjną, salę obsługi interesantów oraz przebudowa wejść do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie wraz z likwidacją barier architektonicznych. 2.Powyższe zadanie inwestycyjne zawiera wykonanie następujących elementów robót: 1)Stropodach z robotami towarzyszącymi, 2)Sala sesyjna z robotami towarzyszącymi, 3)Sala obsługi interesantów z robotami towarzyszącymi, 4)Wejście główne z pochylnią i robotami towarzyszącymi, 5)Docieplenie ścian z robotami towarzyszącymi, 6)Klimatyzacja i wentylacja z robotami towarzyszącymi, 7)Wewnętrzna instalacja wod.-kan., 8)Instalacja elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - załącznik Nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany w specjalności architektury i konstrukcji. - załącznik Nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany w zakresie klimatyzacji oraz wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej. - Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany w specjalności elektrycznej. - Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiary robót. - Załącznik Nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości : 40 000,00 zł ( słownie : czterdzieści tysięcy złotych) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Starostwa Powiatowego w Myszkowie, nr konto zamawiającego : Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Myszków 06 8279 0000 0100 2293 2001 0006 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii plecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, III piętro pok. Nr 302, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniądz stosowny dokument powinien zawierać zapisy uwzględniające treść art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości brutto większej lub równej 800 000 zł i kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 (prace zakończone) b)przy wykonaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c)przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. d)przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wod. - kan., co, gaz, wentylacji i klimatyzacji. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. b) posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 6 do SIWZ ) 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)w wykazie wykonanych robót budowlanych (załącznik Nr 8 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykazanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości brutto większej lub równej 800 000 zł i kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje, b)dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. c)dokumenty stwierdzające, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. d)dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wod.-kan. co,gaz, wentylacji i klimatyzacji, dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości 500 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem działalności zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 5. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1, pkt 2 ppkt a, b, c, d SIWZ. Do ofert należy dołączyć: a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zamawiający wymaga złożenia kopii umowy spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 ppkt a i ppkt c SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna, natomiast dokumenty z pkt 2 ppkt b rozdziału VII SIWZ na każdego ze wspólników i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 6 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt a, b, c, d SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6; 42-300 Myszków, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6; 42-300 Myszków Kancelaria Ogólna pokój nr 6 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.