eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZP-2380-653,682,723-42/2013 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Katowice: ZP-2380-653,682,723-42/2013 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części.
Numer ogłoszenia: 135440 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436652 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-653,682,723-42/2013 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi parkowania i przechowywania pojazdów i ich części w podziale na 4 nw. zadania: Zadanie nr 1-KPP Będzin, adres: 42-500 Będzin, ul. Gen. Józefa Bema 1 Zadanie nr 2-KMP Tychy, adres: 43-100 Tychy Al. Bielska 46 Zadanie nr 3-KMP Świętochłowice, adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Wojska Polskiego 16c Zadanie nr 4-KPP Bieruń, 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1A 2. Przedmiot zamówienia obejmuje parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostki określone w poszczególnych zadaniach lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 3. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach dla danego zadania przez ilości wynikające z załącznika nr 4. Jeżeli wyliczona kwota będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania. 4. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 5. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku wystawiania faktur za okres krótszy niż pełny miesiąc przyjęcie rozwiązania dla niego korzystniejszego wg. stawki dziennej lub ryczałtu miesięcznego, np. przyjęcie ryczałtu miesięcznego jeżeli z wyliczenia wynika że ilość dni razy stawka dzienna przewyższa kwotę miesięcznego ryczałtu. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres robót, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji dla każdego zadania wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - KPP Będzin adres: 42-500 Będzin, ul. Gen. Józefa Bema 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROCAR Zofia Roch, ul. Grodziecka 13a, 42-575 Gródków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2718,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - KMP Tychy, adres: 43-100 Tychy Al. Bielska 46.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGF Arkadiusz Wróbel, ul. Ks. N. Bończyka 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3013,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3013,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3013,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3-KMP Świętochłowice, adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Wojska Polskiego 16c.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma TRANSBEJ Jerzy Bębenek, ul. Długa 69,, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2718,30

  • Oferta z najniższą ceną: 403,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2718,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4-KPP Bieruń, 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1A.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lidia Kapustka, Pomoc Drogowa , Auto-Naprawa, Złomowanie Samochodów, ul. Kurpińskiego 1,, 41-403 Chełm Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3013,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.