eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaTermomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Ostrołęce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Ostrołęka: Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 135708 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Centrum" , ul. gen. Władysława Sikorskiego 45, 07-413 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7668495, faks 029 7603677.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Ostrołęce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Ostrołęce. Zadanie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ I - Termomodernizacja budynku przy ul. Sucharskiego 4 CZĘŚĆ II - Termomodernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 16 CZĘŚĆ III - Termomodernizacja budynku przy ul. Zubrzyckiego 21 Jeden Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: -wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody lekkiej -mokrej (ściany - styropian gr. 10 cm, ekrany- styropian gr. 17 cm), -wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego pomalowanego farbą silikonową, -remont wiatrołapów przy wejściach na klatkę schodową, -wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych z zastosowaniem profili PCV, -wykonanie opaski betonowej , odwadniającej wokół budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości : - dla części I - 5.000 PLN - dla części II - 5.000 PLN - dla części III - 5.000 PLN Przy składaniu ofert na dwie lub trzy części zamówienia, wadium powinno być złożone oddzielnie na każdą część zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik Budowy - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający : -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych. -zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc od dnia wszczęcia postępowania) polegającymi na docieplaniu budynków. UWAGA : W przypadku gdy ww. osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. b) przedłożyć dokumenty stwierdzające, że wskazana wyżej osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była termomodernizacja obiektów budowlanych o powierzchni: - w przypadku składania oferty tylko na jedną część zamówienia - - każde wykazane zamówienie o powierzchni min 1.000 m2. - w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia - - każde wykazane zamówienie o powierzchni min 2.000 m2. - w przypadku składania oferty na trzy części zamówienia - - każde wykazane zamówienie o powierzchni min 3.000 m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w trybie spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub jedno wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego); 6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3a). 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opwik.pl ( strona nie należy do Zamawiającego).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 45, 07-413 Ostrołęka, sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM, Ostrołęka, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 45, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Sucharskiego 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody lekkiej-mokrej(ściany-styropian gr.10 cm, ekrany-styropian gr. 17 cm). Łączna powierzchnia ścian do ocieplenia - 1.495,59 m2. - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego pomalowanego farbą silikonową, - remont wiatrołapów przy wejściach na klatkę schodową, - wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych z zastosowaniem profili PVC, - wykonanie opaski betonowej, odwadniającej wokół budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 16..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody lekkiej-mokrej(ściany-styropian gr.10 cm, ekrany-styropian gr. 17 cm). Łączna powierzchnia ścian do ocieplenia - 1.566,38 m2. - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego pomalowanego farbą silikonową, - remont wiatrołapów przy wejściach na klatkę schodową, - wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych z zastosowaniem profili PVC, - wykonanie opaski betonowej, odwadniającej wokół budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku przy ul. Zubrzyckiego 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody lekkiej-mokrej(ściany-styropian gr.10 cm, ekrany-styropian gr. 17 cm). Łączna powierzchnia ścian do ocieplenia - 1.392,70 m2. - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego pomalowanego farbą silikonową, - remont wiatrołapów przy wejściach na klatkę schodową, - wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych z zastosowaniem profili PVC, - wykonanie opaski betonowej, odwadniającej wokół budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.