Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-18
¦wierklaniec: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu
Numer og³oszenia: 13712 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy ¦wierklaniec , ul. M³yñska 3, 42-622 ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, tel. 032 2844853, faks 032 2844852.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierklaniec.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu. 1.Przedmiot zamówienia posiada nastêpuj±ce Kody CPV, zdefiniowane wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 71540000-5 Us³ugi zarz±dzania budow± 71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego 3.Do zadañ In¿yniera Kontraktu bêdzie nale¿a³o: 3.1.W okresie do terminu przekazania placu budowy. 1)Zapoznanie siê z istniej±c± dokumentacj± projektow± przygotowan± przez w³a¶ciwe biuro projektowe, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 2)Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodno¶ci stanu istniej±cego z dokumentacj± projektow±. 3)Zatrudnienie w³a¶ciwych bran¿owo inspektorów nadzoru. 4)Sprawdzenie, zweryfikowanie ww. dokumentów (opracowañ) pod k±tem kompletno¶ci, zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami (w tym w szczególno¶ci z prawem budowlanym i ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz pod k±tem przydatno¶ci do celów wykonawczych, przetargowych i rozliczeniowych; 5)Przygotowanie dla ww. dokumentów pisemnej opinii w ci±gu 15 dni od otrzymania od Zamawiaj±cego dokumentów. 6)Wskazanie braków i nieprawid³owo¶ci, których uzupe³nienie i poprawa s± niezbêdne oraz przygotowanie propozycji uzupe³nieñ. 7)Uzupe³nienie przedmiarów robót o brakuj±ce pozycje oraz wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla ca³o¶ci zamówienia. 8)Wziêcie udzia³u w przetargu w charakterze eksperta. 9)Zaopiniowanie otrzymanych ofert przetargowych szczególnie w zakresie poprawno¶ci kosztorysów. 3.2.W okresie realizacji inwestycji. 1)Wziêcie udzia³u w przekazaniu placu budowy. 2)Prowadzenie pe³nego wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w szczególno¶ci, w zakresie zgodno¶ci z wymaganiami polskiego prawa budowlanego oraz przepisów szczegó³owych. 3)Pe³nienie roli koordynatora czynno¶ci inspektorów nadzoru inwestycyjnego zgodnie z art. 27 prawa budowlanego. 4)Analizowanie i informowanie Zamawiaj±cego o b³êdach w dokumentacji projektowej zauwa¿onych w trakcie wykonywania umowy na roboty, w terminach umo¿liwiaj±cych ich usuniêcie przez w³a¶ciwe biuro projektów, bez opó¼nienia terminów zakoñczenia poszczególnych zadañ realizowanych w ramach umowy na roboty. 5)Kontrola zgodno¶ci postêpów realizacji robót z umow± o wykonanie robót budowlanych (sprawdzenie czy wydatki i postêp prac s± zgodne z harmonogramem). 6)Informowanie Zamawiaj±cego, gdyby postêp robót budowlanych nie by³ zadawalaj±cy, o wszystkich ¶rodkach, które nale¿y podj±æ w celu zaradzania zaistnia³ej sytuacji oraz wype³nienia zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy o roboty budowlane. 7)Sprawdzanie zgodno¶ci dostaw materia³ów budowlanych, instalacyjnych oraz urz±dzeñ przewidzianych przez Wykonawcê robót do wbudowania, zgodnie z umow± na roboty, ich zatwierdzanie, kontrola dokumentów jako¶ci: deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itp. zgodnie z ustalon± procedur±, 8)Organizacja i udzia³ w naradach technicznych dotycz±cych postêpu robót, w których udzia³ bior± przedstawiciele zaanga¿owanych w organizacjê i realizacjê zadania stron oraz sporz±dzanie i przekazywanie Zamawiaj±cemu protoko³ów z tych narad. 9)Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych sporz±dzonych przez Wykonawcê robót. 10)Dokonywanie kontroli, pobieranie próbek i badanie materia³ów, 11)Kontrola sposobu sk³adowania, przechowywania materia³ów oraz uporz±dkowania miejsc sk³adowania po zakoñczeniu robót, 12)Egzekwowanie od wykonawcy robót ochrony mienia Zamawiaj±cego znajduj±cego siê na terenie budowy oraz utrzymania porz±dku na terenie budowy, 13)Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcê robót przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz przeciwpo¿arowych, instrukcji dla wykonawcy robót budowlanych oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 14)Monitorowanie zagro¿eñ dla ¶rodowiska, 15)Nadzór nad prawid³owym zagospodarowaniem odpadów, 16)Sprawdzanie wykonania robót, ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkowych koniecznych do wykonania, powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiaj±cego o wykrytych wadach oraz po¶wiadczanie usuniêcia wad przez Wykonawcê, 17)Uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urz±dzeñ technicznych. 18)Dokonywanie odbiorów robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, odbiorów czê¶ciowych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz niezbêdnych przegl±dów miêdzyoperacyjnych, 19)Dokonywanie wspólnie z Wykonawc± robót obmiarów wykonanych robót i zatwierdzanie ich ilo¶ci, 20)Wnioskowanie w przypadku konieczno¶ci o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przed³o¿eniem nowych za³o¿eñ projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadaj±cym proponowanym zmianom w porównaniu z ofert± wykonywanych robót. 21)Nadzór nad monta¿em i utrzymaniem w nale¿ytym stanie tablic informacyjnych, 22)Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty, 23)Po¶wiadczenie terminu zakoñczenia robót 24)Nadzór nad Wykonawc± robót w zakresie zabezpieczenia terenu budowy, w przypadku rozwi±zania umowy na roboty, 25)Sporz±dzenie dokumentacji fotograficznej budowy: przed rozpoczêciem robót, w trakcie realizacji i po zakoñczeniu robót. 26)Dostarczenie Zamawiaj±cemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcê robót po zakoñczeniu robót. 27)Udzia³ w rozwi±zywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeñ osób trzecich wywo³anych realizacj± zadania. 28)Na ¿±danie Zamawiaj±cego sporz±dzanie i przed³o¿enie Zamawiaj±cemu raportu o postêpie robót, uzyskiwanym poziomie robót, sprawach finansowych, wystêpuj±cych problemach w realizacji umowy o roboty budowlane oraz planem robót i finansów na olejny okres wskazany przez Zamawiaj±cego. 29)In¿ynier zobowi±zany jest przygotowaæ i dostarczyæ Zamawiaj±cemu: a)Raport Wstêpny. Raport Wstêpny zawiera miêdzy innymi: - przekazanie placu budowy, - lokalizacjê zaplecza Wykonawcy, - dokumentacjê fotograficzna nieruchomo¶ci, - rejestracjê Dziennika Budowy, - powiadomienie o rozpoczêciu Robót, - sprawozdanie z prac przygotowawczych Wykonawcy, Raport wstêpny przekazywany jest Zamawiaj±cemu niezw³ocznie po jego wykonaniu, jednak nie pó¼niej ni¿ 3 tygodnie od przekazania Terenu Budowy. b)Raporty Miesiêczne. Raporty Miesiêczne z postêpu robót i stanu finansowego robót z uwzglêdnieniem podzia³u na Zadania. Raporty Miesiêczne s± równie¿ sprawozdaniami In¿yniera Kontraktu z nadzoru nad inwestycj±. W Raportach Miesiêcznych nale¿y miêdzy innymi zawrzeæ (lecz nie ograniczyæ siê do): - szczegó³owy wykaz prac wykonanych podczas okresu sprawozdawczego oraz narastaj±co, do ostatniego dnia okresu sprawozdawczego, w tym roboty rozpoczête i roboty zakoñczone w okresie sprawozdawczym, Do Raportu Miesiêcznego nale¿y do³±czyæ stosowne za³±czniki: protoko³y spotkañ na placu budowy, protoko³y innych spotkañ zwi±zanych z umow± na roboty, itp. Raport Miesiêczny przekazywany co miesi±c przez In¿yniera Kontraktu do Zamawiaj±cego w terminie do 10 dnia miesi±ca, nastêpuj±cego po miesi±cu, którego Raport dotyczy. c)Raporty Koñcowy. Raport Koñcowy przedstawiony po odbiorze koñcowym inwestycji. Raport ten powinien miêdzy innymi zawieraæ (lecz nie ograniczaæ siê do): - kopiê zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego protokó³u odbioru koñcowego, - opis rzeczywistego postêpu robót, z wyszczególnieniem powodów opó¼nieñ lub wyd³u¿enia czasu wykonania, - protoko³y z wszystkich odbiorów, - pozwolenie na u¿ytkowanie, Zamawiaj±cy ma prawo do przyjêcia b±d¼ odrzucenia Raportu. W przypadku odrzucenia Raportu, In¿ynier Kontraktu zobowi±zany jest w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie poprawiæ Raport, zgodnie z poleceniem Zamawiaj±cego. Raporty winny byæ sporz±dzone w formacie A4 lub A3 (rysunki i harmonogramy) i przekazane Zamawiaj±cemu w formie trwale zszytych egzemplarzy w wersji tradycyjnej - po 2 kpl. oraz w formie elektronicznej - Word, Excel (na p³ytach CD) - na pro¶bê Zamawiaj±cego. In¿ynier Kontraktu zobowi±zuje siê do systematycznego raportowania budowy oraz dopilnowania kompletno¶ci wszystkich raportów sporz±dzanych przez siebie. 3.3.W okresie po zakoñczeniu robót. W etapie odbioru koñcowym robót , w okresie zg³aszania wad i bezpo¶rednio po nim oraz w trakcie u¿ytkowania, do zadañ In¿yniera Kontraktu bêdzie nale¿a³o : 1)Zatwierdzenie programu prób koñcowych: a)nadzór nad próbami i rozruchem, b)nadzór nad dokumentacj± oraz zatwierdzenie dokumentacji z prób koñcowych, 2)Sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym zatwierdzonej przez w³a¶ciwy organ dokumentacji geodezyjnej, a nastêpnie dostarczenie jej Zamawiaj±cemu, 3)Potwierdzenie na pi¶mie Zamawiaj±cemu gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania, 4)Przygotowanie dokumentów, powo³anie komisji odbioru koñcowego, organizacja i udzia³ w pracy komisji, przygotowanie protoko³u odbioru koñcowego, 5)Nadzór nad przygotowaniem kompletu dokumentacji niezbêdnej do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego tego pozwolenia. 6)Uczestniczenie w przegl±dach gwarancyjnych okresu gwarancji. 7)Dokonanie inspekcji i nadzór nad robotami zaleg³ymi oraz robotami niezbêdnymi do usuniêcia wad. 8)Odbiór wykonanych robót zwi±zanych z usuniêciem wad. 9)Wspieranie Zamawiaj±cego w negocjacjach dotycz±cych nierozstrzygniêtych roszczeñ i sporów. 3.4.Dodatkowe obowi±zki In¿yniera Kontraktu. Wzajemne relacje pomiêdzy Zamawiaj±cym a In¿ynierem Kontraktu: 1)In¿ynier Kontraktu bêdzie informowa³ pisemnie, bezpo¶rednio i na bie¿±co Zamawiaj±cego o problemach, jakie napotka³ w trakcie realizacji inwestycji. 2)Zamawiaj±cy zapewni wsparcie i wyja¶nienia ze strony Projektanta w zakresie dokumentacji projektowej. 3)In¿ynier Kontraktu zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonuj±ce zamówienie ( a w tym inspektorów nadzoru ) w niezbêdne materia³y, urz±dzenia, ¶rodki ³±czno¶ci oraz zapewni im niezbêdne warunki, wsparcie i pomoc techniczn± ze strony innych specjalistów, je¶li zajdzie taka potrzeba. Zamawiaj±cy nie przewiduje dostarczania ¿adnego sprzêtu ani zapewniania jakichkolwiek pomieszczeñ dla In¿yniera Kontraktu. In¿ynier Kontraktu zapewnia je na w³asny koszt. 4)In¿ynier Kontraktu bêdzie organizowa³ pracê zatrudnionych przez siebie osób wykonuj±cych zamówienie w taki sposób, aby umowa na roboty wykonywana by³a zgodnie ze szczegó³owym harmonogramem robót. 5)In¿ynier Kontraktu zagwarantuje obecno¶æ wymaganych przepisami prawa osób -Inspektorów Nadzoru poszczególnych bran¿ - wykonuj±cych us³ugê nadzoru dla okre¶lonego rodzaju robót. 6)In¿ynier Kontraktu bêdzie spe³nia³ funkcjê koordynatora czynno¶ci wykonywanych przez poszczególnych inspektorów oraz bêdzie kierowa³ pracami które wykonywaæ bêd± obecni na placu budowy inspektorzy nadzoru budowanego poszczególnych bran¿. 7)In¿ynier Kontraktu nie ma ¿adnego upowa¿nienia do zwolnienia Wykonawcy robót, z jakichkolwiek jego obowi±zków czy odpowiedzialno¶ci, wynikaj±cych z umowy na roboty. 8)In¿ynier Kontraktu nie ma ¿adnego upowa¿nienia do przyznania jakiejkolwiek czê¶ci robót innemu wykonawcy robót. 9)In¿ynier Kontraktu ma upowa¿nienie do przyjêcia i zatwierdzania dokumentów budowy przygotowanych przez wykonawcê robót. 10)W trakcie okresu gwarancyjnego In¿ynier Kontraktu bêdzie nadal pe³ni³ swoj± funkcjê i na wezwanie Zamawiaj±cego bêdzie obecny na miejscu inwestycji w ramach ustalonego wcze¶niej wynagrodzenia. 3.5. Przedstawiony powy¿ej wykaz zadañ In¿yniera Kontraktu nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynno¶ci i zadañ, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego. 4.In¿yniera Kontraktu winien byæ obecny na budowie co najmniej w ka¿dy roboczy poniedzia³ek, ¶rodê i pi±tek oraz dodatkowo na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego winien stawiæ siê na budowie lub w siedzibie Zamawiaj±cego. 5.Do obowi±zków In¿yniera Kontraktu nale¿y zapoznanie siê z tre¶ci± umów ³±cz±cych Zamawiaj±cego z osobami realizuj±cymi proces budowy, celem w³a¶ciwego reprezentowania interesów Zamawiaj±cego przy wykonywaniu tych umów. 6.In¿ynier Kontraktu dzia³a w zakresie zgodnym z prawem budowlanym..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 600.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia; b) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Za spe³nienie warunku posiadania niezbêdnego do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna: a. wykazanie siê pe³nieniem funkcji In¿yniera Kontraktu lub inspektora nadzoru przy realizacji zadañ zwi±zanych z remontami, przebudow± lub rozbudow± obiektów o¶wiatowych dla co najmniej jednego zadania o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 1.000.000 PLN, b. dysponowaniem co najmniej jedn± osob± do reprezentowania In¿yniera Kontraktu lub samodzielnie wykonuj±c± t± funkcjê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, a w szczególno¶ci obiektami o¶wiatowymi. 4. In¿ynierem Kontraktu realizowanego zadania mo¿e byæ przedsiêbiorstwo lub osoba fizyczna prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz±. W przypadku gdy przedsiêbiorstwo bêdzie pe³niæ role In¿yniera Kontraktu musi zatrudniæ osobê reprezentuj±c± In¿yniera Kontraktu i pe³ni±c± funkcje nadzoru inwestorskiego w osobie posiadaj±cej odpowiednie uprawnienia. In¿ynier Kontraktu mo¿e zatrudniæ inspektorów nadzoru budowlnego poszczególnych specjalno¶ci posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia, W przypadku osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz± osoba ta mo¿e wykonywaæ funkcje koordynatora b±d¼ inspektora In¿yniera Kontraktu osobi¶cie posiadaj±c przy tym odpowiednie uprawnienia do wykonania zadania. Mo¿e równie¿ zatrudniaæ inspektorów nadzoru budowlnego poszczególnych specjalno¶ci z odpowiednimi uprawnieniami, 5. Wykonawca ma prawo do potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, poprzez wykorzystanie: wiedzy i do¶wiadczenia; potencja³u technicznego; osób zdolnych do wykonania zamówienia; zdolnosci inansowych innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu podmiotu. 6. Wykonawca w sytuacji opisanej w pkt. 5 zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga siê, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spe³nia³ wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-d niniejszego rozdzia³u SIWZ. W przypadku konsorcjum ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 8. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana przez Zamawiaj±cego na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. W przypadku niespe³nienia jakiegokolwiek warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca obowi±zany jest do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: a) formularz oferty wype³niony i podpisany przez Wykonawcê stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ; b) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; c) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania zgodnie ze wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; d) wykaz zadañ, przy których Wykonawca pe³ni³ funkcjê In¿yniera Kontraktu lub inspektora nadzoru wg za³±cznika nr 4 do SIWZ Do opisanych w formularzu robót nale¿y do³±czyæ odpowiednie referencje, które powinny zawieraæ informacjê o warto¶ci zadania. (kopie) d) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg za³±cznika nr 5 do SIWZ . Nale¿y do³±czyæ uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób. (kopie) e) wykaz ewentualnych podwykonawców wg za³±cznika nr 6. f) parafowany wzór umowy wg za³±cznika nr 7 do SIWZ. g) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, 2. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdzia³u SIWZ mog± zostaæ z³o¿one przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdzia³u SIWZ sk³adane jest wspólnie przez Wykonawców. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdzia³u . 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-g niniejszego rozdzia³u nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u (poza uprawnieniami i referencjami). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¦wierklaniec
42-622 ¦wierklaniec
Ul. M³yñska 3.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy ¦wierklaniec 42-622 ¦wierklaniec Ul. M³yñska 3.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi In¿yniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacj± robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Us³uga pe³nienia nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzyd³a E budynku S±du Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y sanitarnej i elektrycznej
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
wiêcej: Us³ugi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.