eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecPe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pnRozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-03-01

¦wierklaniec: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu
Numer og³oszenia: 54754 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 13712 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3, 42-622 ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, tel. 032 2844853, faks 032 2844852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w ¦wierklañcu. 1.Przedmiot zamówienia posiada nastêpuj±ce Kody CPV, zdefiniowane wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 71540000-5 Us³ugi zarz±dzania budow± 71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego 3.Do zadañ In¿yniera Kontraktu bêdzie nale¿a³o: 3.1.W okresie do terminu przekazania placu budowy. 1)Zapoznanie siê z istniej±c± dokumentacj± projektow± przygotowan± przez w³a¶ciwe biuro projektowe, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 2)Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodno¶ci stanu istniej±cego z dokumentacj± projektow±. 3)Zatrudnienie w³a¶ciwych bran¿owo inspektorów nadzoru. 4)Sprawdzenie, zweryfikowanie ww. dokumentów (opracowañ) pod k±tem kompletno¶ci, zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami (w tym w szczególno¶ci z prawem budowlanym i ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz pod k±tem przydatno¶ci do celów wykonawczych, przetargowych i rozliczeniowych; 5)Przygotowanie dla ww. dokumentów pisemnej opinii w ci±gu 15 dni od otrzymania od Zamawiaj±cego dokumentów. 6)Wskazanie braków i nieprawid³owo¶ci, których uzupe³nienie i poprawa s± niezbêdne oraz przygotowanie propozycji uzupe³nieñ. 7)Uzupe³nienie przedmiarów robót o brakuj±ce pozycje oraz wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla ca³o¶ci zamówienia. 8)Wziêcie udzia³u w przetargu w charakterze eksperta. 9)Zaopiniowanie otrzymanych ofert przetargowych szczególnie w zakresie poprawno¶ci kosztorysów. 3.2.W okresie realizacji inwestycji. 1)Wziêcie udzia³u w przekazaniu placu budowy. 2)Prowadzenie pe³nego wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w szczególno¶ci, w zakresie zgodno¶ci z wymaganiami polskiego prawa budowlanego oraz przepisów szczegó³owych. 3)Pe³nienie roli koordynatora czynno¶ci inspektorów nadzoru inwestycyjnego zgodnie z art. 27 prawa budowlanego. 4)Analizowanie i informowanie Zamawiaj±cego o b³êdach w dokumentacji projektowej zauwa¿onych w trakcie wykonywania umowy na roboty, w terminach umo¿liwiaj±cych ich usuniêcie przez w³a¶ciwe biuro projektów, bez opó¼nienia terminów zakoñczenia poszczególnych zadañ realizowanych w ramach umowy na roboty. 5)Kontrola zgodno¶ci postêpów realizacji robót z umow± o wykonanie robót budowlanych (sprawdzenie czy wydatki i postêp prac s± zgodne z harmonogramem). 6)Informowanie Zamawiaj±cego, gdyby postêp robót budowlanych nie by³ zadawalaj±cy, o wszystkich ¶rodkach, które nale¿y podj±æ w celu zaradzania zaistnia³ej sytuacji oraz wype³nienia zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy o roboty budowlane. 7)Sprawdzanie zgodno¶ci dostaw materia³ów budowlanych, instalacyjnych oraz urz±dzeñ przewidzianych przez Wykonawcê robót do wbudowania, zgodnie z umow± na roboty, ich zatwierdzanie, kontrola dokumentów jako¶ci: deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itp. zgodnie z ustalon± procedur±, 8)Organizacja i udzia³ w naradach technicznych dotycz±cych postêpu robót, w których udzia³ bior± przedstawiciele zaanga¿owanych w organizacjê i realizacjê zadania stron oraz sporz±dzanie i przekazywanie Zamawiaj±cemu protoko³ów z tych narad. 9)Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych sporz±dzonych przez Wykonawcê robót. 10)Dokonywanie kontroli, pobieranie próbek i badanie materia³ów, 11)Kontrola sposobu sk³adowania, przechowywania materia³ów oraz uporz±dkowania miejsc sk³adowania po zakoñczeniu robót, 12)Egzekwowanie od wykonawcy robót ochrony mienia Zamawiaj±cego znajduj±cego siê na terenie budowy oraz utrzymania porz±dku na terenie budowy, 13)Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcê robót przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz przeciwpo¿arowych, instrukcji dla wykonawcy robót budowlanych oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 14)Monitorowanie zagro¿eñ dla ¶rodowiska, 15)Nadzór nad prawid³owym zagospodarowaniem odpadów, 16)Sprawdzanie wykonania robót, ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkowych koniecznych do wykonania, powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiaj±cego o wykrytych wadach oraz po¶wiadczanie usuniêcia wad przez Wykonawcê, 17)Uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urz±dzeñ technicznych. 18)Dokonywanie odbiorów robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, odbiorów czê¶ciowych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz niezbêdnych przegl±dów miêdzyoperacyjnych, 19)Dokonywanie wspólnie z Wykonawc± robót obmiarów wykonanych robót i zatwierdzanie ich ilo¶ci, 20)Wnioskowanie w przypadku konieczno¶ci o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przed³o¿eniem nowych za³o¿eñ projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadaj±cym proponowanym zmianom w porównaniu z ofert± wykonywanych robót. 21)Nadzór nad monta¿em i utrzymaniem w nale¿ytym stanie tablic informacyjnych, 22)Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty, 23)Po¶wiadczenie terminu zakoñczenia robót 24)Nadzór nad Wykonawc± robót w zakresie zabezpieczenia terenu budowy, w przypadku rozwi±zania umowy na roboty, 25)Sporz±dzenie dokumentacji fotograficznej budowy: przed rozpoczêciem robót, w trakcie realizacji i po zakoñczeniu robót. 26)Dostarczenie Zamawiaj±cemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcê robót po zakoñczeniu robót. 27)Udzia³ w rozwi±zywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeñ osób trzecich wywo³anych realizacj± zadania. 28)Na ¿±danie Zamawiaj±cego sporz±dzanie i przed³o¿enie Zamawiaj±cemu raportu o postêpie robót, uzyskiwanym poziomie robót, sprawach finansowych, wystêpuj±cych problemach w realizacji umowy o roboty budowlane oraz planem robót i finansów na olejny okres wskazany przez Zamawiaj±cego. 29)In¿ynier zobowi±zany jest przygotowaæ i dostarczyæ Zamawiaj±cemu: a)Raport Wstêpny. Raport Wstêpny zawiera miêdzy innymi: - przekazanie placu budowy, - lokalizacjê zaplecza Wykonawcy, - dokumentacjê fotograficzna nieruchomo¶ci, - rejestracjê Dziennika Budowy, - powiadomienie o rozpoczêciu Robót, - sprawozdanie z prac przygotowawczych Wykonawcy, Raport wstêpny przekazywany jest Zamawiaj±cemu niezw³ocznie po jego wykonaniu, jednak nie pó¼niej ni¿ 3 tygodnie od przekazania Terenu Budowy. b)Raporty Miesiêczne. Raporty Miesiêczne z postêpu robót i stanu finansowego robót z uwzglêdnieniem podzia³u na Zadania. Raporty Miesiêczne s± równie¿ sprawozdaniami In¿yniera Kontraktu z nadzoru nad inwestycj±. W Raportach Miesiêcznych nale¿y miêdzy innymi zawrzeæ (lecz nie ograniczyæ siê do): - szczegó³owy wykaz prac wykonanych podczas okresu sprawozdawczego oraz narastaj±co, do ostatniego dnia okresu sprawozdawczego, w tym roboty rozpoczête i roboty zakoñczone w okresie sprawozdawczym, Do Raportu Miesiêcznego nale¿y do³±czyæ stosowne za³±czniki: protoko³y spotkañ na placu budowy, protoko³y innych spotkañ zwi±zanych z umow± na roboty, itp. Raport Miesiêczny przekazywany co miesi±c przez In¿yniera Kontraktu do Zamawiaj±cego w terminie do 10 dnia miesi±ca, nastêpuj±cego po miesi±cu, którego Raport dotyczy. c)Raporty Koñcowy. Raport Koñcowy przedstawiony po odbiorze koñcowym inwestycji. Raport ten powinien miêdzy innymi zawieraæ (lecz nie ograniczaæ siê do): - kopiê zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego protokó³u odbioru koñcowego, - opis rzeczywistego postêpu robót, z wyszczególnieniem powodów opó¼nieñ lub wyd³u¿enia czasu wykonania, - protoko³y z wszystkich odbiorów, - pozwolenie na u¿ytkowanie, Zamawiaj±cy ma prawo do przyjêcia b±d¼ odrzucenia Raportu. W przypadku odrzucenia Raportu, In¿ynier Kontraktu zobowi±zany jest w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie poprawiæ Raport, zgodnie z poleceniem Zamawiaj±cego. Raporty winny byæ sporz±dzone w formacie A4 lub A3 (rysunki i harmonogramy) i przekazane Zamawiaj±cemu w formie trwale zszytych egzemplarzy w wersji tradycyjnej - po 2 kpl. oraz w formie elektronicznej - Word, Excel (na p³ytach CD) - na pro¶bê Zamawiaj±cego. In¿ynier Kontraktu zobowi±zuje siê do systematycznego raportowania budowy oraz dopilnowania kompletno¶ci wszystkich raportów sporz±dzanych przez siebie. 3.3.W okresie po zakoñczeniu robót. W etapie odbioru koñcowym robót , w okresie zg³aszania wad i bezpo¶rednio po nim oraz w trakcie u¿ytkowania, do zadañ In¿yniera Kontraktu bêdzie nale¿a³o : 1)Zatwierdzenie programu prób koñcowych: a)nadzór nad próbami i rozruchem, b)nadzór nad dokumentacj± oraz zatwierdzenie dokumentacji z prób koñcowych, 2)Sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym zatwierdzonej przez w³a¶ciwy organ dokumentacji geodezyjnej, a nastêpnie dostarczenie jej Zamawiaj±cemu, 3)Potwierdzenie na pi¶mie Zamawiaj±cemu gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania, 4)Przygotowanie dokumentów, powo³anie komisji odbioru koñcowego, organizacja i udzia³ w pracy komisji, przygotowanie protoko³u odbioru koñcowego, 5)Nadzór nad przygotowaniem kompletu dokumentacji niezbêdnej do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego tego pozwolenia. 6)Uczestniczenie w przegl±dach gwarancyjnych okresu gwarancji. 7)Dokonanie inspekcji i nadzór nad robotami zaleg³ymi oraz robotami niezbêdnymi do usuniêcia wad. 8)Odbiór wykonanych robót zwi±zanych z usuniêciem wad. 9)Wspieranie Zamawiaj±cego w negocjacjach dotycz±cych nierozstrzygniêtych roszczeñ i sporów. 3.4.Dodatkowe obowi±zki In¿yniera Kontraktu. Wzajemne relacje pomiêdzy Zamawiaj±cym a In¿ynierem Kontraktu: 1)In¿ynier Kontraktu bêdzie informowa³ pisemnie, bezpo¶rednio i na bie¿±co Zamawiaj±cego o problemach, jakie napotka³ w trakcie realizacji inwestycji. 2)Zamawiaj±cy zapewni wsparcie i wyja¶nienia ze strony Projektanta w zakresie dokumentacji projektowej. 3)In¿ynier Kontraktu zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonuj±ce zamówienie ( a w tym inspektorów nadzoru ) w niezbêdne materia³y, urz±dzenia, ¶rodki ³±czno¶ci oraz zapewni im niezbêdne warunki, wsparcie i pomoc techniczn± ze strony innych specjalistów, je¶li zajdzie taka potrzeba. Zamawiaj±cy nie przewiduje dostarczania ¿adnego sprzêtu ani zapewniania jakichkolwiek pomieszczeñ dla In¿yniera Kontraktu. In¿ynier Kontraktu zapewnia je na w³asny koszt. 4)In¿ynier Kontraktu bêdzie organizowa³ pracê zatrudnionych przez siebie osób wykonuj±cych zamówienie w taki sposób, aby umowa na roboty wykonywana by³a zgodnie ze szczegó³owym harmonogramem robót. 5)In¿ynier Kontraktu zagwarantuje obecno¶æ wymaganych przepisami prawa osób -Inspektorów Nadzoru poszczególnych bran¿ - wykonuj±cych us³ugê nadzoru dla okre¶lonego rodzaju robót. 6)In¿ynier Kontraktu bêdzie spe³nia³ funkcjê koordynatora czynno¶ci wykonywanych przez poszczególnych inspektorów oraz bêdzie kierowa³ pracami które wykonywaæ bêd± obecni na placu budowy inspektorzy nadzoru budowanego poszczególnych bran¿. 7)In¿ynier Kontraktu nie ma ¿adnego upowa¿nienia do zwolnienia Wykonawcy robót, z jakichkolwiek jego obowi±zków czy odpowiedzialno¶ci, wynikaj±cych z umowy na roboty. 8)In¿ynier Kontraktu nie ma ¿adnego upowa¿nienia do przyznania jakiejkolwiek czê¶ci robót innemu wykonawcy robót. 9)In¿ynier Kontraktu ma upowa¿nienie do przyjêcia i zatwierdzania dokumentów budowy przygotowanych przez wykonawcê robót. 10)W trakcie okresu gwarancyjnego In¿ynier Kontraktu bêdzie nadal pe³ni³ swoj± funkcjê i na wezwanie Zamawiaj±cego bêdzie obecny na miejscu inwestycji w ramach ustalonego wcze¶niej wynagrodzenia. 3.5. Przedstawiony powy¿ej wykaz zadañ In¿yniera Kontraktu nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynno¶ci i zadañ, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego. 4.In¿yniera Kontraktu winien byæ obecny na budowie co najmniej w ka¿dy roboczy poniedzia³ek, ¶rodê i pi±tek oraz dodatkowo na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego winien stawiæ siê na budowie lub w siedzibie Zamawiaj±cego. 5.Do obowi±zków In¿yniera Kontraktu nale¿y zapoznanie siê z tre¶ci± umów ³±cz±cych Zamawiaj±cego z osobami realizuj±cymi proces budowy, celem w³a¶ciwego reprezentowania interesów Zamawiaj±cego przy wykonywaniu tych umów. 6.In¿ynier Kontraktu dzia³a w zakresie zgodnym z prawem budowlanym.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobran¿owy Zak³ad Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o., ul. Wrêczycka 11a, 42-200 Czêstochowa, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 86673 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 59590,16

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 59590,16 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 98000

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.